• media Sonia gif

    Media

    Τι συμβαίνει με τον Τζίγγερ και τον Alpha TV, ο μαξιμαλισμός της Εύης Κουτσαυτάκη, τα χαμηλά νούμερα της Σκορδά, πού βρήκε 7,5 εκατ. ευρώ ο Κοκλώνης και τα ραντεβού Εξάρχου στο Action 24

    • Σόνια Χαϊμαντά

    Περιεχόμενα

    Τι συμβαίνει με τον Τζίγγερ και τον Alpha TV;

    Είναι γνωστό ότι ο Γιάννης Βαρδινογιάννης έχει λεφτά. Πολλά λεφτά.

    Και είναι το ίδιο γνωστό ότι δεν τα σκορπάει από εδώ και από εκεί, σφικτός δεν είναι, αλλά έναν προγραμματισμό τον έχει κυρίως στο ρευστό πεδίο των μηντιακών business. Παρά το εξαιρετικά υψηλό οικονομικό του status λοιπόν, ο Τζίγκερ, δεν φημίζεται για σπατάλες ή και γαλαντομίες ή ακόμη και για απερισκεψίες, αποφεύγοντας με συνέπεια να αντλεί πόρους από άλλες, πιο βαριές επιχειρηματικές δραστηριότητες για να συντηρήσει μετριοπαθώς κερδοφόρα ή και παθογόνα media.

    Βεβαίως όταν και όποτε λαμβάνει αποφάσεις για περικοπές, δεν τις παίρνει αβασάνιστα. Ωστόσο πάντα σχεδόν κατορθώνει, όταν το κάνει, να ζωγραφίσει στον επενδυτικό μηντιακό χάρτη τα «σημεία των καιρών», να χαράξει τον δρόμο, να δώσει το τέμπο, το οποίο υιοθετείται έως έναν βαθμό από τον ανταγωνισμό με αποτέλεσμα οι όποιες περικοπές στα media του Βαρδινογιάννη να αποτελέσουν φυτίλι.

    Διαθέτει άλλωστε τους συμβούλους εκείνους που οσφραίνονται έγκαιρα τις επιδόσεις των μετοχών του καναλιού στο ταμπλό της τηλεθέασης, τις κινήσεις της διαφημιστικής δαπάνης, το μέγεθος της συνολικής πίτας ακόμη και την επερχόμενη νομοθεσία!

    Η πρόσφατη μεταβίβαση του 50% της Alpha Digital που διαχειρίζεται τον Alpha TV από τη Mediamax Holdings, θυγατρική της Motor oil στην εταιρεία Primos Media αντί 41 εκατ. ευρώ, συνιστά άλλη μια ένδειξη αποεπένδυσης και ξεφουσκώματος του αρχικού ενδιαφέροντος για βαρύ εκτόπισμα στην αγορά.

    Όλα δείχνουν ότι μάλλον αποχωρεί με ελαφρά πηδηματάκια από παθητικές, γκρίζες και μάλλον στείρες κερδοφορίας περιοχές, αξιοποιώντας μια σειρά εργαλείων μεταξύ των οποίων και νομοθετικές διευκολύνσεις όπως η Τροπολογία του υπουργείου Δικαιοσύνης που κατατέθηκε στη Βουλή για τις μεταβιβάσεις επιχειρήσεων τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών σταθμών με αλλαγές στον «βενιζελικό» νόμο 2328/1995 και στον πιο πρόσφατο, του Θοδωρή Λιβάνιου Ν.4779/2021.

    Ποια είναι η διαφορά και που ακριβώς μπορεί κάθε καναλάρχης να διευκολυνθεί πλέον για να μεταβιβάσει εύκολα και γρήγορα ποσοστό ή και ολόκληρο το κανάλι του;

    Μέχρι χθες μπορούσε ένας επιχειρηματίας να μεταβιβάσει ένα κανάλι ή ποσοστό του (από 1% έως και 100%) με κατάθεση ενός αντιγράφου στο ΕΣΡ της σχετικής σύμβασης που πρέπει να περιβάλλεται τον συμβολαιογραφικό τύπο ή τον κατά περίπτωση άλλον τύπο δημοσιότητας.

    Με την τροπολογία για τη μεταβίβαση των επιχειρήσεων ραδιοφωνικών και τηλεοπτικών σταθμών επιτρέπεται πλέον η μεταβίβαση επιχείρησης που κατέχει άδεια τηλεοπτικού σταθμού ελεύθερης λήψης από τουλάχιστον 1% του κεφαλαίου, εκτός του Χρηματιστηρίου, με απλή κατάθεση στο ΕΣΡ αντιγράφου του σχετικού ιδιωτικού συμφωνητικού βέβαιης χρονολογίας σχετικής σύμβασης που περιβάλλεται συμβολαιογραφικό τύπο ή κατά περίπτωση άλλον δημοσιότητας.

    Δηλαδή για να το κάνουμε πενηνταράκια, απλοποιείται η διαδικασία της μεταβίβασης καθώς με ένα απλό χαρτί ιδιωτικού συμφωνητικού, καθαρίζουν με το Δημόσιο, αγοραστής και πωλητής καναλιού.

    Στη συνέχεια το ΕΣΡ ελέγχει τα έγγραφα, ενώ μπορεί, προαιρετικά, να καλεί σε ακρόαση τους κατά περίπτωση ενδιαφερομένους, να προβαίνει έλεγχο των μέσων χρηματοδότησης της εταιρείας και των μετόχων, σύμφωνα με τον ν. 4339/2015 (Α133) και να δίνει τελικά το «πράσινος φως», εγκρίνοντας τη μεταβίβαση.

    Τόσο απλά.

    Κοκλώνης: Έχει  7,7 εκατ. ευρώ;

    Η εταιρεία Barkingwell Progress του Νίκου Κοκλώνη έλαβε, το «πράσινο φως» ένταξης στον Αναπτυξιακό για επενδυτικό σχέδιο, επιλέξιμου κόστους… 9,935 εκατ. ευρώ. Τα λεφτά που θα βάλει ο ιδιος είναι περίπου 7,7 εκατ. ευρώ.

    Δεν τα λες καθόλου λίγα.

    Η εταιρεία που δικαιούται τα χρήματα  είναι μια ΙΚΕ με κεφάλαιο μόλις 4.000 ευρώ.

    Το σχέδιο αφορά στην ίδρυση μονάδας παραγωγής τηλεοπτικών προγραμμάτων, βίντεο και κινηματογραφικών ταινιών.

    Διονύσης Παναγιωτάκης: Κλείνει την  εφημερίδα

    Με τα μπούνια στο νέο του απόκτημα, το One Channel έχει πέσει ο Διονύσης Παναγιωτάκης που πρόσφατα αγόρασε το χρεωμένο με 2,5 εκατ. ευρώ Nine με τις ευλογίες του Βαγγέλη Μαρινάκη που του προσέφερε τον τίτλο του One Channel της Άλτερ Έγκο ΜΜΕ, στο οποίο υπάρχει στενή συνεργασία σε επίπεδο περιεχομένου και συνεργατών.

    Έχοντας επενδύσει λοιπόν χρόνο και χρήμα στο νέο εγχείρημα, ο Διονύσης Παναγιωτάκης φαίνεται να κάνει ένα γλυκό fade out και μάλλον να βάζει λουκέτο στην εφημερίδα που έβγαλε μετά τυμπανοκρουσιών στις 7 Μαΐου 2022 υπό το διευθυντικό επιτελείο Γιάννη Πολίτη (σύμβουλος Ενημέρωσης του ειδησεογραφικού οργανισμού), Γιώργου Κουβαρά και Χρήστου Μπάρλα (σύμβουλοι έκδοσης) και Γιώργου Ντουδεσκέα (διευθυντής σύνταξης).

    Οι λόγοι είναι πρωτίστως οικονομικοί ωστόσο συντρέχει και μια κρίσιμη παράμετρος, της δυσκολίας του επιχειρηματικού τριδύμου που αγόρασε το Action 24 (Μπάκος, Καϋμενάκης, Εξάρχου) να αποδεχθεί ομώνυμο τίτλο Μέσου με ενδεχόμενη διαφορετική πολιτική, ιδεολογική και άλλη γραμμή από αυτήν του καναλιού.

    Και πράγματι, δεν είναι δυνατόν να πουλάς ένα κανάλι που διατηρεί τον τίτλο του και έχει ένα συγκεκριμένο πολιτικό στίγμα, και να διατηρήσεις συνονόματο μέσον με το βλέμμα στην κεντροαριστερά.

    Μπερδεύεις και μπερδεύεσαι.

    ΣΚΑΪ is the limit για τον Γιάννη Αλαφούζο

    Αφού έχυσε αρκετό γάλα από το γεμάτο στο παρελθόν καρδάρι στο ραδιοφωνικό βραχίονα των μηντιακών του επιχειρήσεων ο πρόεδρος του ομίλου Ειδήσεις Ντοκ Κομ Γιάννης Αλαφούζος αποφάσισε να διευρύνει το portfolio των Ρ/Σ του αγοράζοντας από τους Νίκο Μπιλίρη και Αντώνη Ανδρικάκη, τον Μέντα 88 και τον Pepper 96.6.

    Και καθώς τόσο για τον ίδιο όσο και για την ισχυρά κυρία του Φαλήρου Εύη Κουτσαυτάκη, sky is the limit, ο κύβος ερρίφθη και τοποθετήθηκε ο Χρήστος Παπαδάς σύμβουλος ανάπτυξης των μουσικών ραδιοφωνικών σταθμών του ΣΚΑΪ.

    Πλέον ο μηντιακός όμιλος του Νέου Φαλήρου θα αριθμεί 5 ραδιόφωνα: Τον ενημερωτικό ΣΚΑΪ 100.3, τον αθλητικό bwinΣΠΟΡ FM 94.6, τον «έντεχνο» Μέντα 88, τον «εναλλακτικό» Pepper 96.6 και τον ποπ 104 FM, που εξαγοράστηκε το περασμένο καλοκαίρι από τον Μένιο Φουρθιώτη.

    Βάσει των ακροαματικοτήτων από τις 11/07 έως τις 02/10, με την προσθήκη των δύο ραδιοσταθμών ο όμιλος ΣΚΑΪ ανεβαίνει από την 5η θέση στη 2η με 26,7%, περνώντας μπροστά από τις Αττικές Εκδόσεις 26,6% (Λάμψη 92.3, Best 92.6, Athens DeeJay 95.2, Rock FM 96.9) για μόλις 0,1% και απέχοντας περίπου δύο μονάδες από την Frontstage της Αλεξάνδρας Δασκαλοπούλου με 28,6% (Μέντα 88, bwinΣΠΟΡ FM 94.6, Pepper 96.6, ΣΚΑΪ 100.3).

    Η δύναμη του ομίλου Βαρδινογιάννη ανέρχεται στο 17,9% (Δρόμος 89.8, Alpha 98.9, Δίεση 101.3), του Antenna Group στο 13,3%(Ρυθμός 94.9, Easy 97.2), του Real Group στο 13,2% (Ελληνικός 93.2, Real 97.8), του Politis Group στο 12,9% (Music 89.2, Sfera 102.2) και του ομίλου Κωστάκη στο 8,5% (Kiss 92.9, Rebel 105).

    Εύη Κουτσαυτάκη: Θέλω νούμερα και τα θέλω τώρα

    Περισσότερα νούμερα «εδώ και τώρα» ζητά η διευθύνουσα σύμβουλος του ΣΚΑΪ Εύη Κουτσαυτάκη από τους συνεργάτες της οι οποίοι τρέχουν και δεν φτάνουν παρουσιάζοντας διορθωτικές κινήσεις με σημαντικότερη την τράμπα της Φαίη Σκορδά με τους «Αταίριαστους».

    Η σιδηρά κυρία της οδού Φαληρέως έχει δώσει στενά περιθώρια χρόνου, ενδεχομένως και έως τις γιορτές των Χριστουγέννων και δεν ακούει καν το επιχείρημα ότι «είμαστε μόλις δύο μήνες μετά την έναρξη της σεζόν».

    Η ίδια θεωρεί ότι υπάρχουν πολλά περιθώρια βελτίωσης και ότι πρέπει να εστιάσουν στην πρωινή – μεσημεριανή ζώνη, με το υπόλοιπο πρόγραμμα κυρίως το prime time να διαθέτει ήδη αρκετά assets.

    Μια πρόταση που φαίνεται να ακούει είναι η επαναφορά των «Αταίριαστων» στην παλιά τους ζώνη και η μετακίνηση της Φαίης στη 12η μεσημβρινή.

     

    Με τι τα έχει πάρει κρανίο ο Νίκος Χατζηνικολάου;

    Δεν μάσησε τα λόγια του τις προάλλες ο Νίκος Χατζηνικολάου στη συνάντηση του προεδρείου της Ένωσης Ιδιοκτητών Ημερησίων Εφημερίδων Αθηνών με τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη.

    Ο πρόεδρος των εκδοτών (ΕΙΗΕΑ) κυριολεκτικά βομβάρδισε με τον γνωστό ευγενικό του τρόπο, τον Κυριάκο Μητσοτάκη με αιτήματα τα οποία όπως δεσμεύθηκε ο πρωθυπουργός θα περάσουν σε νομοσχέδιο, αν όχι όλα τουλάχιστον ορισμένα.

    Ο Νίκος Χατζηνικολάου έθεσε και το θέμα της στάσης της Κυβέρνησης στο ζήτημα των πνευματικών δικαιωμάτων η διαβούλευση για τα οποία έληξε με τα ζητούμενα των εκδοτών που βγήκαν δημόσια να μην ικανοποιούνται.

    Το σχέδιο νόμου δείχνει να εξυπηρετούν τους εκτός συνόρων παίκτες, οι οποίοι όμως δεν πληρώνουν φόρο τσακιστό στην Ελλάδα, εκτός από τον ΦΠΑ βεβαίως. Σύμφωνα με πληροφορίες στη συνάντηση το προεδρείο της ΕΙΗΕΑ ενημέρωσε τον πρωθυπουργό για την οικτρή κατάσταση που επικρατεί στον ελληνικό Τύπο και του θύμισαν την ανάγκη θεσμοθέτησης μιας ενίσχυσης και στήριξης μακράς πνοής αν και έχει εξαγγελθεί πολλές φορές, ακόμη δεν έχει εφαρμοστεί παρά το γεγονός ότι κάποια έντυπα βρίσκονται ένα βήμα πριν το «λουκέτο».

    Θοδωρής Κυριακού:  Στο μικροσκόπιο  το πείραμα του Κατάρ

    Στα πόδια των στελεχών του ανακατεύεται όλο και περισσότερο τελευταία ο πρόεδρος του ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ Θοδωρής Κυριακού καθώς έχει βάλει προσωπικό του στοίχημα την επιτυχία του ΑΝΤ1+ θέλοντας, όπως επαναλαμβάνει να τονίζει να είναι ο πρώτος και καλύτερος στο streaming της εγχώριας αγοράς.

    Αυτό θέλει – όπως επιμένει να λέει στους συνεργάτες του – να είναι το αφήγημά τους τόσο για τις εγχώριες όσο και για τις διεθνείς δραστηριότητες του ομίλου. Το Κατάρ θα αποτελέσει το εργαστήριο του πειράματος του on demand προγράμματος του καναλιού που περιλαμβάνει πλέον και τα δύο ραδιόφωνα του ομίλου, Ρυθμό 94.9 και τον Easy 97.2.

    Ο Κάρολος Αλκαλάι ψάχνει τη δοκιμασμένη συνταγή που κερδίζει

    Μπορεί η λήξη του Δ.Σ. του Star να είναι ακόμη πολύ μακριά (24 Φεβρουαρίου 2024), αυτό δεν σημαίνει ότι ο Πρόεδρος του καναλιού Κάρολος Αλκαλάι, δεν έχει τη φιλοδοξία να αφήσει ένα θετικό αποτύπωμα και να ρεφάρει τα χαμένα ποσοστά τηλεθέασης μιας και τη σεζόν 2021-2022 το κανάλι της Κηφισιάς έκανε βουτιά από 11,5% σε 10% για να τοποθετηθεί στην 5η θέση.

    Ένα κομμάτι του προγράμματος στο οποίο ποντάρει είναι το ριάλιτι μαγειρικής «MasterChef» ο 7ος κύκλος του οποίου κάνει come back με αρκετές αλλαγές εκτός από τη νικητήρια ομάδα των κριτών (Σωτήρης Κοντιζάς, Πάνος Ιωαννίδης και Λεωνίδας Κουτσόπουλος).

    Πιο σκληρές οντισιόν, περισσότεροι διαγωνιζόμενοι στο σπίτι του «MasterChef» και λιγότερες δεύτερες ευκαιρίες για την επιστροφή τους.

    masterchef
    Σωτήρης Κοντιζάς, Πάνος Ιωαννίδης και Λεωνίδας Κουτσόπουλος

    Γιατί τραβάνε το αυτί του Αιμίλιου Περδικάρη;

    Δεν είναι η πρώτη φορά που η ΕΣΗΕΑ την πέφτει χοντρά στον πρόεδρο και γενικό διευθυντή του ΑΠΕ Αιμίλιο Περδικάρη για «αντιδεοντολογική συμπεριφορά» με αφορμή τον χειρισμό εκ μέρους του Αθηναϊκού Πρακτορείου Ειδήσεων της ειδησεογραφίας που παράγει το Documento.

    Ούτε λίγο ούτε πολύ τον κατηγορεί ότι επιτρέπει τις αναφορές στην ειδησεογραφία και τον σχολιασμό που παράγει χωρίς την επιβεβλημένη αναφορά στο αρχικό ρεπορτάζ της εφημερίδας του Κώστα Βαξεβάνη.

    Το πρώτο κρούσμα μομφής της ΕΣΗΕΑ στον επικεφαλής του ΑΠΕ σημειώθηκε στις 30 Μαΐου 20222 όταν το Δ.Σ. της ΕΣΗΕΑ εγκάλεσε τον Αιμίλιο Περδικάρη, εξαιτίας των καταγγελιών που σωρεύτηκαν κατά του τρόπου λειτουργίας του πρακτορείου με τον πρόεδρο και διευθυντή του ΑΠΕ, να παραδέχεται τότε εμμέσως πλην σαφώς την αντιδεοντολογική συμπεριφορά κατά της εφημερίδας κάνοντας λόγο για «αστοχία», να γραφτεί μόνο η απάντηση του αν. υπουργού Εξωτερικών Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη και όχι και το αρχικό ρεπορτάζ.

    Την περασμένη εβδομάδα το Δ.Σ. της ΕΣΗΕΑ απέστειλε στη διοίκηση του ΑΠΕ-ΜΠΕ επιστολή, υποδεικνύοντας στον Περδικάρη να μην δημοσιοποιεί το ΑΠΕ απαντήσεις κυβερνητικών παραγόντων, χωρίς αναφορά στην είδηση που προκάλεσε την απάντηση ή σε τοποθετήσεις που συμπληρώνουν την εικόνα από την πλευρά του «DOCUMENTO» για το θέμα των υποκλοπών επικοινωνιών.

    Ο Ζούλας το πάει μέρα με τη μέρα

    Σκεπτικισμό επιδεικνύει ο πρόεδρος της ΕΡΤ Κωνσταντίνος Ζούλας αναφορικά με το κομμάτι του budget της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης που θα πρέπει να επενδυθεί στις νέες σειρές τη σεζόν 2023 – 2024.

    Η οικονομική πίεση είναι μεγάλη και το μόνο σίγουρο ότι έως το τέλος της θερινής περιόδου θα συνεχιστούν ο «Πλάτανος», το «Κάνε ότι κοιμάσαι» και τα τηλεπαιχνίδια.

    Παράλληλα, τον Ιανουάριο θα μεταδοθούν το «Βραχιόλι της Φωτιάς», η «Παραλία» και η δεύτερη σεζόν του «Όρκου».

    Το πεδίο των σειρών, είναι μια περιοχή που ο πρόεδρος της ΕΡΤ θέλει να έχει βαρύτητα στο ταμπλό της τηλεθέασης, τόσο επειδή αποτελούν ανταγωνιστικό προϊόν όσο και εξαιτίας των υψηλών ποσών που διαθέτει για την παραγωγή τους η δημόσια τηλεόραση.

    Μάλιστα το επιχείρημα ότι η ΕΡΤ δεν είναι ανταγωνιστικό κανάλι επειδή την ώρα προβολής των τηλεοπτικών προϊόντων της μεταδίδονται τα μεγαθήρια του ανταγωνισμού καταρρίπτεται δεδομένου ότι και στον πίνακα με το top 20 της μεταχρονολογημένης τηλεθέασης, δηλαδή της τηλεθέασης εκτός της ώρας προβολής του προγράμματος, η ΕΡΤ καταλαμβάνει μόνο μια θέση και μάλιστα την τελευταία και καταϊδρωμένη (20ή) με το «Κάνε ότι κοιμάσαι» και αυτό χάρις στους 194.976 που το παρακολουθούν κατά μέσον όρο σε OTT υπηρεσία.

    Αλέξανδρος Εξάρχου: Οι συσκέψεις στο Action

    Ο κύβος ερρίφθη και παρά τις εισηγήσεις περί αναβάπτισης του καναλιού παραμένει Action 24.

    Η απόφαση πιστώνεται στους Αλέξανδρο Εξάρχου (μάλιστα σε λίγες ώρες -Σάββατο πρωί-έχει σύσκεψη με τα στελέχη του καναλιού) και Δημήτρη Μπάκο που θεωρεί ότι o τίτλος του καναλιού δεν έχει αρνητικό connotation στη συνείδηση του τηλεθεατή.

    Δεν είναι σίγουρο ότι θα συμβεί το ίδιο με το αδελφό Attica TV το οποίο βρίσκεται στα «χέρια» του επιχειρηματικού τριδύμου Μπάκου-Καϋμενάκη-Εξάρχου, και προς το παρόν τελεί σε μεταβατικό στάδιο.

    Αυτή την περίοδο γίνεται η στελέχωση του και η μετεγκατάστασή του από το Γαλάτσι στο Μαρούσι, στα παλιά στούντιο του Epsilon. Θα ξεκινήσει πλήρες πρόγραμμα στο τέλος του Νοεμβρίου.

    Όλα καλά εκεί στο Φάληρο με τον Παπαδρόσο;

    Παρά τη σχετική φημολογία που αναπαράγεται στους διαδρόμους του Φαλήρου, δεν τέθηκε ποτέ θέμα, για το αν θα συνεχιστεί η συνεργασία του ΣΚΑΪ με τον γενικό διευθυντή ειδήσεων Βασίλη Παπαδρόσο.

    Και οι δύο πλευρές είναι ικανοποιημένες.

    Δημήτρης Μελισσανίδης: Tι έχουν τα έρμα και δεν έρχονται;

    Μια εντελώς διαφορετική εικόνα παρουσιάζεται στον Δημήτρη Μελισσανίδη για τους συνεργάτες που υποτίθεται ότι θα στελέχωναν …τρέχοντας το Naftemporiki TV.

    Η κατάσταση είναι πολύ διαφορετική και οι περισσότεροι στους οποίους γίνεται κρούση – μιλάμε για εξειδικευμένους συντάκτες και ρεπόρτερ με χιλιόμετρα στην πιάτσα – προτιμούν τη «ζεστότερη» οικονομικά, αγκαλιά των περιφερειακών καναλιών όπως το Action 24, το One TV ή και το Attica TV.

    Η συζήτηση για την αγορά του τηλεοπτικού σταθμού Rise TV μεταξύ Δημήτρη Μελισσανίδη και πλευράς Βίκτωρα Ρέστη για να εξελιχθεί το Naftemporiki TV σε επίγειο κανάλι και να ανεβάσει levels το εγχείρημα δεν έχει ωριμάσει ακόμη και από ό,τι πληροφορούμεθα κολλάει στο μάρμαρο.

    Γιατί ο χρόνος, κυλάει πιο αργά για τον πρόεδρο του ΕΣΡ, Αθανάσιο Κουτρομάνο;

    Με τη λογική του πρώην προέδρου του Αρείου Πάγου συνεχίζει να λειτουργεί ο πρόεδρος του ΕΣΡ εγκλωβίζοντας την ανεξάρτητη αρχή σε ένα πλέγμα εσωστρέφειας που δεν ωφελεί κανέναν.

    Άμεσα λήγει η 6ετής θητεία των 7 από τα 9 μέλη του ΕΣΡ και ουδείς προτίθεται να αποχωρήσει με αποτέλεσμα να παρατείνεται η παραμονή τους ατύπως.

    Εντωμεταξύ αν και τα μέλη του χαίρουν εκτιμήσεως στις επιμέρους διαδρομές ενός εκάστου (ακαδημαϊκές, δημοσιογραφικές, κλπ), η θητεία του ΕΣΡ χρεώνεται με μια σειρά από αρρυθμίες όπως η έλλειψη επαφής με τηλεοπτικούς συντάκτες, η μη έτι παρουσίαση έκθεσης Έκθεση Πεπραγμένων το 2021… και μια ακόμη συνήθεια που δεν ταιριάζει στους κρίσιμους καιρούς.

    Για κάθε αρμοδιότητα δημιουργείται και μια επιτροπή στην οποία μετέχουν οι υπάλληλοί του επ’ αμοιβή.

    Τρεις τέτοιες επιτροπές έλαβαν παράταση εργασιών μέχρι και τα τέλη Δεκεμβρίου, με την ανάλογη αμοιβή ανά συνεδρίαση να ορίζεται στα 200 ευρώ. Δεν τα λες και λίγα.

    O Τζίγγερ στριμάρει

    Στον χορό των streaming υπηρεσιών μπήκε πρόσφατα και ο Alpha με τον Γιάννη Βαρδινογιάννη να δίνει εντολή να υιοθετηθεί ανάλογο μοντέλο με αυτό της υβριδικής τηλεόρασης του Star.

    Ίδρωσε ο Κωνσταντίνος Σούσουλας αλλά δεν έβαλε τη Μιμή στο Netflix

    «Δυνατό χαρτί» στο Mega o Chief Content Officer του καναλιού Κωνσταντίνος Σούσουλας, ο οποίος πιστώνεται την επιτυχία να ενταχθεί το «Maestro» στο μενού του Netflix αποφέροντας ένα ακόμη έσοδο από την πώληση του τηλεοπτικού προϊόντος, όχι όμως σε σημείο που θα προκαλέσει και μια νέα οικονομική προοπτική.

    Ο ίδιος πάντως πάσχισε και για την ένταξη του «Σμύρνη μου αγαπημένη» της Μιμής Ντενίση στην βιντεοθήκη του Netflix, αλλά χωρίς αποτέλεσμα.

    MAESTRO
    Ορέστης και Κλέλια

    Ο Τσαμάζ τρέχει με 7,3%

    Αύξηση κατά 7,3% για τους συνδρομητές της Cosmote TV στο Γ΄ Τρίμηνο του 2022 σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Παρά την έκρηξη της πειρατείας στην Ελλάδα η Cosmote διεύρυνε τους χρήστες της υπηρεσίας σε 643.776 παρά το γεγονός πως η υπηρεσία επιβαρύνθηκε με την επιστροφή του ειδικού φόρου συνδρομητικής TV κατά 10% από το περασμένο Καλοκαίρι.

    Στο Γ΄ Τρίμηνο του 2021 η τηλεοπτική υπηρεσία της Cosmote TV είχε 600.167 χρήστες και το ίδιο διάστημα του 2020 κατέγραφε 563.051 συνδρομητές.

     

    Οι κοινές Business

    Στης ακρίβειας τον καιρό, όλοι θέλουν συνασπισμούς

    Μόδα έκανε το τρίδυμο των επιχειρηματιών Μπάκου, Καϋμενάκη και Εξάρχου τους συνασπισμούς στον χώρο των ΜΜΕ και έτσι πολύ γρήγορα ήρθε η πρώτη σύμπραξη των ιδιοκτητών ραδιοφωνικών σταθμών με τη σύσταση της Πλατφόρμας Α.Ε. στην οποία συμμετέχουν η Frontstage, η Ειδήσεις Ντοτ Κομ, οι Αττικές Εκδόσεις, ο Όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ, ο Όμιλος Real, η ραδιοφωνική εταιρεία Διαπασών και ο Όμιλος Πολίτη.

    Παράλληλα στη Digea συζητείται σοβαρά ένα αντίστοιχο εγχείρημα για τη δημιουργία πλατφόρμας streaming υπηρεσιών των καναλιών ενώ στα σκαριά βρίσκεται και κ/ξ με τα μικρομεσαία sites για ανταλλαγή περιεχομένου και κεντρική διεκδίκηση απορρόφησης διαφήμισης από τα media shops.

    Ο Κουρής κόντρα στους οιωνούς που θέλουν ψυχαγωγία

    Σχέδια επί χάρτου στην Kontra Media Group (KMG), ιδιοκτησίας Ανδρέα Κουρή που έλαβε εισηγήσεις για βαθύ lifting στο πρόγραμμα, τους παρουσιαστές και τις ζώνες telemarketing.

    Στα σχέδια του καναλιού είναι η μετατροπή του σταθμού σε πλήρως ενημερωτικό μετά από σχετική αίτηση στο ΕΣΡ.

    Ας όψονται οι επερχόμενες εκλογές.

    Πρόσφατα απέκτησε και τα δικαιώματα της «Elite League» (πρώην Α2 Μπάσκετ).

    Διαβάστε επίσης:

    Γιατί ο Κουβαράς είναι στο 0,7%, ο Καλημέρης και η τελευταία του ευκαιρία, η glam Εύη Κουτσαυτάκη και το γκελ του Νίκου Χατζηνικολάου