array(0) {
}
        
    
Menu
0.03%
Τζίρος: 137.52 εκατ.

ΕΟΔΥ: Σε έξαρση η «σούπερ γρίπη» – Ναι στο εμβόλιο ακόμη και τώρα, ποιοι να προσέξουν

Media

Ο διχασμός για το γκέι φιλί και η καταγγελία, οι φήμες για τα κανάλια που πωλούνται, το «όχι» του Σαββίδη, η επιτυχία του Κυριακού, το ντέρμπι στο ΑΠΕ και όσα έγιναν στη Γιορτή των Κορυφαίων

Comments

Γιατί Πειραιάς και όχι Μέγαρο για τη Γιορτή των Κορυφαίων» του Πανελλήνιου Συνδέσμου Αθλητικού Τύπου 

Η «Γιορτή των Κορυφαίων» του Πανελλήνιου Συνδέσμου Αθλητικού Τύπου (ΠΣΑΤ) για το 2025 είχε όλα τα τυπικά χαρακτηριστικά μιας εμβληματικής αθλητικής βραδιάς. Είχε όμως και κάτι που δεν φαινόταν στο πρόγραμμα: ένα παρασκήνιο γεμάτο συμβολισμούς, πρωτόκολλο και πολιτικές ισορροπίες, που τελικά επισκίασαν τη γιορτή.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε φέτος στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, αντί του καθιερωμένου Μεγάρου Μουσικής Αθηνών. Ο χώρος παραχωρήθηκε κατόπιν πρωτοβουλίας του προέδρου του ΠΣΑΤ, Βαγγέλη Ιωάννου, από τον δήμαρχο Πειραιά Γιάννη Μώραλη, έναν αυτοδιοικητικό με ξεκάθαρη πολιτική και αθλητική ταυτότητα.

1

Ο Γιάννης Μώραλης δεν είναι απλώς δήμαρχος Πειραιά. Υπήρξε επί σειρά ετών στενός συνεργάτης του Βαγγέλη Μαρινάκη, με θητεία ως αντιπρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, ενώ η εκλογή και επανεκλογή του στον Δήμο Πειραιά έχει ισχυρό αποτύπωμα του «ερυθρόλευκου» οικοσυστήματος. Η επιλογή του Δημοτικού Θεάτρου δεν ήταν απλώς πρακτική – είχε σαφή πολιτικό και συμβολικό χαρακτήρα.

Στην πράξη, όμως, η αλλαγή χώρου δημιούργησε προβλήματα: δύσκολη πρόσβαση, ζητήματα προσβασιμότητας για ΑμεΑ, αλλά και ανορθόδοξη ταξιθεσία, που προκάλεσε αμηχανία σε θεσμικούς προσκεκλημένους.

Η απουσία που συζητήθηκε

Παρά το «στίγμα Πειραιά», ο ισχυρός άνδρας της ΠΑΕ Ολυμπιακός και της Ναυτιλίας, Βαγγέλης Μαρινάκης, δεν έδωσε το «παρών» ούτε απέστειλε χαιρετισμό. Η απουσία του δεν πέρασε απαρατήρητη, ιδίως σε μια χρονιά-ορόσημο: τα 100 χρόνια από την ίδρυση του Ολυμπιακού.

Το επετειακό βραβείο παρέλαβε ο Κώστας Καραπαπάς, Δ’ Αντιπρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός και Γενικός Διευθυντής του συλλόγου. Ο Καραπαπάς αποτελεί έναν από τους πιο έμπιστους και στενούς συνεργάτες του Μαρινάκη, με καθοριστικό ρόλο στη δημόσια εκπροσώπηση και τη στρατηγική επικοινωνίας της ΠΑΕ.

Η παρουσία του ήταν θεσμική, αλλά ταυτόχρονα υπογράμμιζε την απουσία του «αφεντικού».

Η στιγμή που άλλαξε το κλίμα

Ενώ η τελετή όδευε προς τις κεντρικές βραβεύσεις –με κορυφαίο αθλητή τον Εμμανουήλ Καραλή και κορυφαία αθλήτρια την Ελευθερία Πλευρίτου– ο πρόεδρος της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής Ισίδωρος Κούβελος ενημερώθηκε για το ρόλο που θα είχε στις απονομές.

Ο Κούβελος, επικεφαλής του ανώτατου θεσμικού οργάνου του ελληνικού αθλητισμού, δεν είχε οριστεί για τις κορυφαίες απονομές, αλλά για το βραβείο του κορυφαίου προπονητή στον Χάρη Παυλίδη και ειδική βράβευση στον Στέφανο Ντούσκο.

Την ίδια ώρα, στις πρώτες απονομές είχαν προηγηθεί χορηγοί της εκδήλωσης, γεγονός που –αν και δεν αποτέλεσε απαίτησή τους– είχε σαφή σημειολογική βαρύτητα. Πρώτα οι χορηγοί, μετά ο Κούβελος; !!!

«Δεν είναι προσωπικό – είναι θεσμικό»

Σύμφωνα με ανθρώπους που βρίσκονταν κοντά του, ο πρόεδρος της ΕΟΕ εκτίμησε ότι ο θεσμός που εκπροσωπεί υποβαθμίστηκε σε επίπεδο πρωτοκόλλου, θεσμικά…

Πριν ξεκινήσει επίσημα η τελετή, ο Ισίδωρος Κούβελος αποχώρησε μόλις μισή ώρα μετά την άφιξή του, από το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, αφού προηγουμένως συνεχάρη αθλητές και ανθρώπους του χώρου.

Η φράση που μετέφεραν παρόντες ήταν χαρακτηριστική:
«Όταν δεν σέβεσαι τον θεσμό της ΕΟΕ, δεν μπορείς να περιμένεις σεβασμό από τον πρόεδρό της».

Τι υποστηρίζει ο ΠΣΑΤ

Ο ΠΣΑΤ, από την πλευρά του, τόνισε ότι ο πρόεδρος της ΕΟΕ ήταν ενήμερος για τις απονομές και ότι δεν υπήρξε πρόθεση υποβάθμισης.

Ο Γιαννάκης ως «λύση κύρους»

Το βραβείο που δεν απονεμήθηκε από τον Κούβελο, δόθηκε τελικά από τον Παναγιώτη Γιαννάκη. Χωρίς θεσμικό ρόλο, αλλά με κύρος που ξεπερνά πρωτόκολλα και ισορροπίες.

Το «τόσο-όσο» παθιασμένο γκέϊ γυναικείο φιλί, η open minded Σκαφιδά, ο τιμωρημένος Παπακαλιάτης, ο όχι και τόσο πολύ «Άγιος» Έρωτας και η Αγία Ελληνική Οικογένεια

Η δημόσια διαμαρτυρία της ηθοποιού Γιούλικας Σκαφιδά για το γεγονός ότι το φιλί ανάμεσα σε δύο γυναίκες πρωταγωνίστριες στη σειρά «Άγιος Έρωτας» δεν προβλήθηκε όπως ακριβώς γυρίστηκε, άνοιξε ξανά μια συζήτηση που θεωρητικά θα έπρεπε να έχει κλείσει εδώ και χρόνια, πρακτικά όμως παραμένει ανοιχτή: Τη συζήτηση για το πώς η ελληνική TV διαχειρίζεται την ορατότητα, την αγάπη και τη σεξουαλικότητα, όταν αυτές ξεφεύγουν έστω και λίγο από το παραδοσιακό, ετεροκανονικό πλαίσιο.

Για να καταλάβει κανείς το μέγεθος της ειρωνείας, αρκεί να επιστρέψει στο 2003, όταν οι τότε Κήνσορες της Ηθικής στο «αβαείο» του τότε – άκρως συντηρητικού – Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης κατακεραύνωναν τον Χριστόφορο Παπακαλιάτη για το ανδρικό φιλί στη σειρά «Κλείσε τα Μάτια». Η σκηνή είχε χαρακτηριστεί «χυδαία» και το Mega είχε τιμωρηθεί με πρόστιμο 100.000 ευρώ, σε μια εποχή όπου ακόμη και η υποψία ομοφυλοφιλικής τρυφερότητας θεωρείτο απειλή για τα χρηστά ήθη και την «αγία ελληνική οικογένεια».

Από τους αποδιοπομπαίους γκέϊ, στους μαϊντανούς-κράχτες σε κάθε σήριαλ

Έχουν περάσει 23 χρόνια από τότε. Στο μεταξύ, εκατοντάδες φιλιά μεταξύ ανδρών και γυναικών, ανδρών μεταξύ τους και γυναικών μεταξύ τους έχουν παρελάσει μπροστά από τα μάτια των ελλήνων τηλεθεατών. Ο ανταγωνισμός των streaming, με το Netflix να παίζει καθοριστικό ρόλο στην κανονικοποίηση αυτών των εικόνων, ανάγκασε τα κανάλια να ενδώσουν σε αυτό το μοτίβο. Σε τέτοιο βαθμό, μάλιστα, ώστε κάποιοι να μιλούν πλέον για υπερβολή, για πλύση εγκεφάλου ή για μια νέα μορφή εμπορευματοποίησης της διαφορετικότητας, η οποία χρησιμοποιείται συχνά ως «κράχτης», ως «μαϊντανός» τηλεθέασης και όχι ως ουσιαστική αφήγηση.

Σε σημείο που μοιάζει πλέον αδιανόητο να υπάρξει σειρά χωρίς τουλάχιστον μια σκηνή ομοερωτικής τρυφερότητας, η οποία λειτουργεί συχνά περισσότερο ως πιστοποιητικό συμπερίληψης παρά ως οργανικό κομμάτι της αφήγησης.

Εκεί εμφανίζεται η γνωστή ελληνική τηλεοπτική αμηχανία 

Κάποια κανάλια εξακολουθούν να κινούνται στη λογική του «ολίγον έγκυος»: λίγο φιλί, λίγο πάθος, αρκετό για να μην κατηγορηθούν για συντηρητισμό, αλλά όχι τόσο ώστε να θεωρηθεί προκλητικό. Ένα φιλί συχνά αποστειρωμένο, μη απολύτως ρεαλιστικό (όλοι ξέρουμε πως είναι να φιλάς με πάθος), κομμένο και ραμμένο έτσι ώστε και να γαργαλά τα πιο ανοιχτά σεξουαλικά αντανακλαστικά και να  μην σοκάρει εκείνους που εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν την τηλεόραση ως «οικογενειακό ιερό».

Η καταγγελία της Σκαφιδά

Μέσα σε αυτό το πλαίσιο έρχεται και η καταγγελία της Γιούλικας Σκαφιδά, η οποία υποδύεται την Ιωάννα Σταματοπούλου στη σειρά «Άγιος Έρωτας». Όπως η ίδια αποκάλυψε, το φιλί ανάμεσα στις χαρακτήρες της Ηρούς Πεκτέση και της Αντιγόνης Μακρή, στο τελευταίο επεισόδιο του 2025, δεν προβλήθηκε όπως είχε γυριστεί, με αποτέλεσμα οι τηλεθεατές να δουν μια διαφορετική, σαφώς πιο «ασφαλή» εκδοχή της σκηνής.

H σκηνή που προβλήθηκε.

Η σκηνή όπως γυρίστηκε.

Το ίδιο έγινε και με το Milky Way

Η ηθοποιός ξεκαθαρίζει ότι δεν πρόκειται για ζήτημα προσώπων, αλλά για εξωτερικές παρεμβάσεις που αλλοιώνουν το καλλιτεχνικό αποτέλεσμα, σημειώνοντας πως κάτι αντίστοιχο είχε συμβεί και στη σειρά Milky Way, όπου άλλα προβάλλονταν στην επίσημη προβολή και άλλα στην τηλεοπτική μετάδοση. Πρόκειται, δηλαδή, για μια πρακτική που δεν είναι ούτε μεμονωμένη ούτε τυχαία, αλλά ενδεικτική του τρόπου με τον οποίο τα κανάλια εξακολουθούν να αυτολογοκρίνονται.

Πόσο bonus είδαν τελικά στο ΑΤΜ οι εργαζόμενοι σε ΕΡΤ;

Ολοκληρώθηκε η διαδικασία χορήγησης των μπόνους και πριν από τρεις ημέρες οι εργαζόμενοι της ΕΡΤ, είδαν επιπλέον χρήματα στους λογαριασμούς τους. Μετά από 12 ολόκληρα χρόνια. Ένας εργαζόμενος με 15 χρόνια προϋπηρεσίας και μισθό γύρω στις 2.000 ευρώ είδε στο ταμείο περί τις 2.100 ευρώ. Το bonus πήγε αναλογικά και δέχθηκε αρκετό φορολογικό ψαλίδισμα. Πάντως κάτι είναι και αυτό… 

Τελική ευθεία για το «τιμόνι» του ΑΠΕ-ΜΠΕ-Ποιοι είναι φαβορί για τις δύο υψηλές θέσεις 

Στην τελική ευθεία μπαίνει η επιλογή νέας ηγεσίας στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων. Η διαδικασία μέσω ΑΣΕΠ κύλησε γρήγορα και σταθερά — κάτι όχι αυτονόητο για τέτοιου είδους επιλογές, που συχνά μπλέκουν σε γραφειοκρατικές καθυστερήσεις. Στις επιτροπές επιλογής, βάσει νόμου, συμμετείχε ο Γενικός Γραμματέας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης Δημήτρης Κιρμικίρογλου, ο οποίος και πιστώνεται την ταχύτητα στις διαδικασίες.

Τώρα, το «ντέρμπι» μπαίνει στην πιο ενδιαφέρουσα φάση του. Για τη θέση του Προέδρου ακούγονται εγκωμιαστικά σχόλια για τους υποψηφίους Άρια Αγάτσα και Αιμίλιο Περδικάρη, ενώ για τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου ξεχωρίζουν τα ονόματα της Χριστίνας Συναρέλλη και Περδικάρη.

Το μήνυμα από το Μέγαρο Μαξίμου είναι σαφές: η κυβέρνηση θέλει το ΑΠΕ-ΜΠΕ να αναβαθμιστεί και να μπει σε μια νέα εποχή, αλά ΕΡΤ, με σύγχρονο προφίλ και μετρήσιμα αποτελέσματα. Ο υφυπουργός Παύλος Μαρινάκης θα επιλέξει τον πρόεδρο, ενώ παράλληλα τρέχουν και άλλες κινήσεις που θα συμβάλουν στην οργανωτική και δομική αναβάθμιση του πρακτορείου, τόσο στο ενημερωτικό όσο και στο διοικητικό σκέλος.

Ποιος θα αναλάβει τελικά το «τιμόνι»; Οι αποφάσεις αναμένονται σύντομα.

Ανοιχτά μαγαζιά, ανοιχτό και το prompt του CHAT GPT!

Στο ρεπορτάζ δημόσιου ΜΜΕ με τίτλο «Πώς θα κινηθεί η αγορά σήμερα, παραμονή των Χριστουγέννων – Το ωράριο των καταστημάτων», που δημοσιεύτηκε το πρωί της 24ης Δεκεμβρίου, καταγράφηκε ένα ασυνήθιστο δημοσιογραφικό ατόπημα.

Ανάμεσα στις πληροφορίες για τις ώρες λειτουργίας των καταστημάτων, δημοσιεύτηκε αυτούσια μια φράση που δεν αφορούσε το περιεχόμενο του ρεπορτάζ αλλά τη διαδικασία συγγραφής του. Συγκεκριμένα, στο κείμενο εμφανίστηκε η πρόταση:

«Αν θέλεις, μπορώ να στο προσαρμόσω ακριβώς στο ύφος του site που γράφεις (πιο σύντομο, πιο “ειδησεογραφικό” ή με τίτλο και lead).»

Πρόκειται για τυπική οδηγία που δίνεται από εφαρμογές ΑΙ προς τον χρήστη τους και προφανώς δεν προοριζόταν για δημοσίευση. Λίγη ώρα αργότερα, το σημείο αφαιρέθηκε και το άρθρο διορθώθηκε, με σχετική επισήμανση ότι «πλέον διορθώθηκε».

Το περιστατικό δεν άργησε να προκαλέσει σχόλια στα κοινωνικά δίκτυα, όχι τόσο για το περιεχόμενο του ρεπορτάζ όσο για το γεγονός ότι δημοσιοποιήθηκε, έστω και προσωρινά, το «παρασκήνιο» της σύνταξης. Γιατί το μεγαλύτερο άγχος του δημοσιογράφου σήμερα δεν είναι αν χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη — αυτό πλέον θεωρείται δεδομένο. Είναι να ξεφύγει στον αέρα η φράση που δείχνει πώς γράφτηκε το κείμενο και όχι το ίδιο το κείμενο.

Το συμπέρασμα απλό και διαχρονικό: η τεχνητή νοημοσύνη είναι εργαλείο, όχι πρόβλημα. Το πρόβλημα αρχίζει όταν παραλείπεται ο βασικός κανόνας της δημοσιογραφίας: να διαβάζουμε το κείμενό μας πριν πατήσουμε «δημοσίευση». Όλα τα υπόλοιπα διορθώνονται.

Πως ξεπέρασε κάθε στόχο ο Τηλεμαραθώνιος του ΑΝΤ1 και η “last minute” κίνηση Κυριακού πολλών χιλιάδων ευρώ… 

Με τεράστια επιτυχία πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου ο Χριστουγεννιάτικος Τηλεμαραθώνιος του ΑΝΤ1, καθώς το ποσό που συγκεντρώθηκε έφτασε τα 3.330.000 ευρώ, ξεπερνώντας κατά πολύ τον αρχικό στόχο των 2 εκατ. ευρώ. Η υπέρβαση του στόχου επιβεβαίωσε τη μεγάλη ανταπόκριση του κοινού και τη δυναμική της πρωτοβουλίας.

Σύμφωνα με πληροφορίες, μάλιστα, στην τελική ευθεία του Τηλεμαραθωνίου υπήρξε και προσωπική παρέμβαση του Προέδρου του Ομίλου Antenna, Θοδωρή Κυριακού, ο οποίος ενίσχυσε το συνολικό ποσό με 300.000 ευρώ από το ταμείο του, συμβάλλοντας καθοριστικά στο τελικό αποτέλεσμα.

Η δράση, που ξεκίνησε από το όραμα του Θοδωρή Κυριακού, είχε ως στόχο τη στήριξη 300.000 παιδιών που έχουν ανάγκη. Ο Πρόεδρος του Ομίλου Antenna δήλωσε μεταξύ άλλων ότι αισθάνεται ιδιαίτερα χαρούμενος για την κινητοποίηση των πολιτών και ευχαρίστησε θερμά τους τηλεθεατές, τους συνεργάτες, τις εταιρείες και τους οργανισμούς από την Ελλάδα και το εξωτερικό για τη συμβολή τους.

Χάρη στη θερμή ανταπόκριση, θα ενισχυθεί το έργο των μη κερδοσκοπικών οργανισμών Δεσμός, ΕΛΙΖΑ, Παιδικά Χωριά SOS, Η Φλόγα και Make-A-Wish Ελλάδος.

Το παρατράγουδο με τη Λαμπρόγιαννη και τα αντανακλαστικά του πρωθυπουργού με εύσημα για τον Κυριακού

Πέρα από τη μεγάλη επιτυχία του Χριστουγεννιάτικου Τηλεμαραθωνίου που οργάνωσε ο ΑΝΤ1, η βραδιά περιλάμβανε και στιγμές που ξεχώρισαν και συζητήθηκαν.

Μια από αυτές ήταν η παρέμβαση της ηθοποιού Δάφνης Λαμπρόγιαννη, η οποία, κατά τη διάρκεια της εκπομπής, προχώρησε σε δημόσιο σχόλιο για τον ρόλο της Πολιτείας, αναφέροντας ότι «θα έπρεπε να ντρέπεται το κράτος» και επισημαίνοντας πως οι πολίτες καλούνται να καλύψουν κενά που, κατά την άποψή της, δεν καλύπτονται θεσμικά. Η τοποθέτησή της προκάλεσε αμηχανία στο πλατό αλλά σώθηκε από τα έμπειρα αντανακλαστικά του παρουσιαστή Γρηγόρη Αρναούτογλου.  

Και το post του πρωθυπουργού

Λίγο αργότερα, ακολούθησε μια επίσης ασυνήθιστη κίνηση, καθώς ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης προχώρησε σε δημόσια ανάρτηση, με την οποία συνεχάρη τον ΑΝΤ1 και τον Πρόεδρο του Ομίλου Antenna, Θοδωρή Κυριακού, για την πρωτοβουλία και το αποτέλεσμα του τηλεμαραθωνίου. Στην ανάρτησή του, ο πρωθυπουργός έκανε λόγο για μια δράση κοινωνικής ευθύνης που αξίζει αναγνώρισης και ανέφερε ότι τέτοιες πρωτοβουλίες μπορούν να αποτελέσουν παράδειγμα.

Η σύμπτωση των δύο αυτών στιγμών – της παρέμβασης της ηθοποιού και της δημόσιας τοποθέτησης του πρωθυπουργού – προσέδωσε επιπλέον ενδιαφέρον στον τηλεμαραθώνιο, αναδεικνύοντας διαφορετικές οπτικές γύρω από τη φιλανθρωπία, τον ρόλο της κοινωνίας και τις ευθύνες της Πολιτείας.

Ο λύκος, τα πρόβατα, οι πωλήσεις τριών καναλιών και το «δεν πουλάμε» του Σαββίδη

Αν υπάρχει ένα κεφάλαιο του μιντιακού ρεπορτάζ που αρνείται πεισματικά να κλείσει, αυτό είναι οι πωλήσεις τηλεοπτικών σταθμών. Ένα διαχρονικό αφήγημα που επανέρχεται με την ίδια κανονικότητα που επανέρχονται τα δελτία ειδήσεων: κάθε χρόνο, κάθε σεζόν, σχεδόν κάθε μήνα. Άλλοτε με ένταση, άλλοτε με χαμηλό βουητό, αλλά πάντα παρόν.

Τα τελευταία χρόνια δεν έχει ολοκληρωθεί καμία πώληση καναλιού πανελλαδικής εμβέλειας. Ούτε καν έφτασε στο στάδιο των τελικών υπογραφών. Και αν περάσουμε στα περιφερειακά, οι μεταβιβάσεις είναι λίγες, συγκεκριμένες και μάλλον εξαιρέσεις παρά κανόνας.

Κι όμως, στο παρασκήνιο της μιντιακής αγοράς, τα κανάλια… πωλούνται διαρκώς. Αυτή την περίοδο, η ανεπίσημη φιλολογία θέλει τουλάχιστον τρία να αλλάζουν χέρια: ένα στην Παιανία, ένα στην Κηφισιά και ένα στο Φάληρο. Για το καθένα, μάλιστα, κυκλοφορούν δύο ή τρεις διαφορετικοί «υποψήφιοι αγοραστές», ανάλογα με το ποιος μιλάει και ποια μέρα.

Το ρεπορτάζ, ωστόσο, μέχρι αυτή τη στιγμή δεν επιβεβαιώνει καμία ολοκληρωμένη συμφωνία. Και γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο δεν γίνεται καμία ονομαστική αναφορά. Γιατί άλλο οι συζητήσεις και άλλο οι πράξεις.

Ας είμαστε απολύτως ειλικρινείς: το γεγονός ότι δεν ολοκληρώθηκε τελικά μια πώληση δεν σημαίνει ότι δεν υπήρξαν επαφές. Υπήρξαν. Σε ορισμένες περιπτώσεις, μάλιστα, ήταν σοβαρές, δομημένες και προχώρησαν αρκετά. Δεν πρόκειται πάντα για καφενειακά σενάρια ή επινοήσεις της αγοράς. Απλώς, στην ελληνική μιντιακή πραγματικότητα, το «συζητάμε» απέχει συνήθως παρασάγγας από το «υπογράφουμε».

Κι εδώ ελλοχεύει και ο γνωστός κίνδυνος του «λύκου με τα πρόβατα»: να φωνάζεις τόσες φορές «πωλείται κανάλι», που όταν κάποτε συμβεί στ’ αλήθεια, να μην το πιστεύει κανείς. Και ναι, ακόμα και από αυτή τη στήλη, κατά καιρούς, το ρεπορτάζ έφτασε κοντά — χωρίς όμως να υπάρξει τελικό αποτέλεσμα.

Η ρύθμιση του Open και η διαβεβαίωση Σαββίδη

Αυτή τη στιγμή, το μόνο απολύτως υπαρκτό, θεσμικά ενεργό και μετρήσιμο ζήτημα αφορά το OPEN και τη ρύθμιση της υποχρεωτικής ετήσιας δόσης που οφείλει η εταιρεία Ραδιοτηλεοπτική ΑΕ προς το Δημόσιο. Το θέμα έχει περάσει στο Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης, το οποίο, έπειτα από πρωτοβουλία δύο μελών του, έχει προγραμματίσει συνεδρίαση στις 27 Ιανουαρίου 2026 με αντικείμενο τον έλεγχο της καταβολής ή μη των σχετικών δόσεων.

Υπενθυμίζεται ότι το ετήσιο τίμημα για κάθε σταθμό εθνικής εμβέλειας ανέρχεται σε 3,5 εκατ. ευρώ. Σύμφωνα με τα οικονομικά στοιχεία της Ραδιοτηλεοπτικής ΑΕ για τη χρήση του 2024, το μακροπρόθεσμο τμήμα των υποχρεώσεων προς το Ελληνικό Δημόσιο ανέρχεται σε 9.050.449,44 ευρώ, ενώ το βραχυπρόθεσμο τμήμα, ύψους 4.545.549,32 ευρώ, περιλαμβάνεται στον λογαριασμό «Λοιπές υποχρεώσεις».

Η κυβερνητική πλευρά φαίνεται να προκρίνει τη λύση της ρύθμισης και όχι την πίεση για αλλαγή ιδιοκτησίας, ενώ παράλληλα δεν υιοθετεί σενάρια πώλησης που κυκλοφορούν στην αγορά.

Την εικόνα συμπληρώνει ο ίδιος ο Ιβάν Σαββίδης, ο οποίος σε διαδικτυακή παρέμβασή του προς τους εργαζομένους ξεκαθάρισε ότι δεν προτίθεται να πουλήσει ούτε το κανάλι, ούτε τις υπόλοιπες επιχειρηματικές του δραστηριότητες, ούτε –προφανώς– τον ΠΑΟΚ. Και, όπως συνηθίζει, άφησε ανοιχτό το αφήγημα:

«Δεν τα έχω πει ακόμα όλα στην Ελλάδα».

Οι αθλητικοί συντάκτες προτίμησαν…lugo espresso

Η διαιτησία στο ελληνικό ποδόσφαιρο ήταν, είναι και θα παραμείνει στο επίκεντρο. Με την ΕΠΟ και τον εκάστοτε αρχιδιαιτητή να καλούνται σχεδόν καθημερινά να απαντούν στα παράπονα, τις καταγγελίες και τις διαμαρτυρίες των ομάδων, κάθε ευκαιρία ουσιαστικής ενημέρωσης αποκτά ιδιαίτερη βαρύτητα.

Μια τέτοια ευκαιρία παρουσιάστηκε πρόσφατα στους αθλητικούς συντάκτες: Η δυνατότητα να συναντήσουν από κοντά τον πρόεδρο της Κεντρικής Επιτροπής Διαιτησίας, τον Γάλλο Στεφάν Λανουά. Έναν άνθρωπο που βρίσκεται στον «πυρήνα» των εξελίξεων της ελληνικής διαιτησίας και ο οποίος ήρθε για να παρουσιάσει και να αναλύσει τους νέους κανονισμούς του παιχνιδιού.

Το σεμινάριο επιμόρφωσης φιλοξενήθηκε στο κτίριο της ΕΣΗΕΑ, με ευθύνη του ΠΣΑΤ. Ωστόσο, η εικόνα που αντίκρισε ο Γάλλος αξιωματούχος μόνο κολακευτική δεν ήταν. Η αίθουσα ήταν σχεδόν άδεια. Στις θέσεις βρίσκονταν κυρίως σπουδαστές σχολής και ελάχιστοι επαγγελματίες αθλητικοί συντάκτες.

Η απουσία της πλειονότητας των μελών του ίδιου του ΠΣΑΤ δεν πέρασε απαρατήρητη και, αναπόφευκτα, καταγράφηκε ως μια χαμένη ευκαιρία. Γιατί όταν ο άνθρωπος που έχει την ευθύνη της διαιτησίας στο πιο πολυσυζητημένο άθλημα της χώρας βρίσκεται απέναντί σου, το ελάχιστο που αναμένεται είναι παρουσία και διάλογος.

Αντί γι’ αυτό, αρκετοί προτίμησαν τον καφέ στα πέριξ της ΕΣΗΕΑ. Έναν εσπρέσο πιο εύκολο, πιο οικείο, αλλά σίγουρα λιγότερο χρήσιμο από μια απευθείας επαφή με τον επικεφαλής της ΚΕΔ.

Κρατική διαφήμιση: Στα 140 εκατ. ευρώ τα εγκεκριμένα κονδύλια το 2025

Σχεδόν 140 εκατ. ευρώ ανέρχονται τα κονδύλια κρατικής διαφήμισης που έχουν εγκριθεί μέχρι στιγμής για το 2025 από τη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας. Συγκεκριμένα, εγκρίθηκαν 78 προγράμματα επικοινωνιακής προβολής, συνολικού ύψους 139.935.655,22 ευρώ, τα οποία υποβλήθηκαν από 70 φορείς.

Από αυτούς, 27 φορείς προέρχονται από την Κεντρική Κυβέρνηση και 43 από την Τοπική Αυτοδιοίκηση Α’ και Β’ βαθμού. Τα στοιχεία καταγράφουν σημαντική αύξηση σε σχέση με το 2024, όταν είχαν εγκριθεί 70 προγράμματα από 63 φορείς, με συνολικό προϋπολογισμό 63.690.316,73 ευρώ.

Το reunion του Παρά 5, η Ζέτα Μακρυπούλια και η μπηχτή… 

Η αλλαγή ώρας μπορεί να έγινε για λόγους προγράμματος, αλλά η Ζέτα Μακρυπούλια φρόντισε να μας θυμίσει ότι ο πόνος δεν ξεπερνιέται τόσο εύκολα. Ειδικά όταν λέγεται «Ρουκ Ζουκ».

Στο πολυσυζητημένο Reunion του «Παρά πέντε», η Αμαλία επέστρεψε όπως ακριβώς τη θυμόμαστε: σωτήρια, ειρωνική και με timing καλύτερο κι από prime time slot. Κι εκεί που το κοινό απολάμβανε τη νοσταλγία, ήρθε η σπόντα — λεπτή, κομψή, αλλά με αρκετό δηλητήριο για να… αλλάξει ώρα.

«Μας άλλαξαν ώρα φέτος. Ας μη μιλήσω καλύτερα», είπε η Ζέτα μέσα από τον ρόλο της, αποδεικνύοντας ότι μερικές ατάκες λένε περισσότερα όταν δεν συνεχίζονται. 

Το Nickelodeon αλλάζει όνομα και γίνεται…. 

Πριν από λίγα 24ωρα έγινε γνωστή η διακοπή της λειτουργίας του Nickelodeon από όλες τις συνδρομητικές πλατφόρμες, η οποία θα πραγματοποιηθεί στις 31 Δεκεμβρίου. Από την επόμενη ημέρα, την 1η Ιανουαρίου, το παιδικό κανάλι θα συνεχίσει τη λειτουργία του στην επίγεια ψηφιακή τηλεόραση με νέα ονομασία, Keedoo.

Σύμφωνα με ανακοίνωση που δημοσιεύτηκε στα επίσημα social media του σταθμού, το πρόγραμμα του Keedoo θα εμπλουτιστεί με «νέες σειρές και ταινίες». Δεν διευκρινίζεται, ωστόσο, αν στο νέο πρόγραμμα θα περιλαμβάνονται και παραγωγές του διεθνούς brand του Nickelodeon.

Η συγκεκριμένη αλλαγή σηματοδοτεί το τέλος του Nickelodeon, τουλάχιστον ως εμπορική ονομασία, από την ελληνική τηλεόραση, έπειτα από παρουσία περίπου 15 ετών. Το κανάλι έκανε την εμφάνισή του στη χώρα μας όταν ο όμιλος Ρέστη εξαγόρασε το τότε Local TV και απέκτησε τα δικαιώματα μετάδοσης του περιεχομένου της εταιρείας στην Ελλάδα. Μέχρι εκείνη την περίοδο, τα δικαιώματα ανήκαν στο Channel 9, το οποίο είχε καταγράψει αξιοσημείωτη απήχηση στο παιδικό κοινό. 

Στην τελική ευθεία η επιλογή Γενικού Διευθυντή στην ΕΡΤ3 – Εσωτερικό φαβορί και “παίκτης” από την αγορά

Το Δ.Σ. της ΕΡΤ ενέκρινε ομόφωνα το σχέδιο της δημόσιας προκήρυξης για την πλήρωση της θέσης του Γενικού Διευθυντή της ΕΡΤ3, σύμφωνα με απόφαση που αναρτήθηκε στη Διαύγεια. Με την ίδια απόφαση, το ΔΣ προχώρησε και στον ορισμό των επιτροπών που θα «τρέξουν» τη διαδικασία επιλογής του νέου ή της νέας επικεφαλής του σταθμού.

Στην τριμελή Επιτροπή Αξιολόγησης, ορίστηκαν η Ολυμπία Νικολοπούλου, μέλος του Δ.Σ., ως πρόεδρος, ο Μανόλης Παπανικήτας, επίσης μέλος του ΔΣ, και ο Ευάγγελος Λουριδάς, Γενικός Διευθυντής Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών της ΕΡΤ.

Παράλληλα, συγκροτήθηκε και η τριμελής Επιτροπή Ενστάσεων, με πρόεδρο τη Χρυσαυγή Ατσιδάκου, μέλος του ΔΣ, και μέλη τον Γιάννη Δάρρα, μέλος του ΔΣ, και τη Χριστίνα Αθανασούλη, Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού της ΕΡΤ.

Σε επίπεδο παρασκηνίου, ως φαβορί από το εσωτερικό της ΕΡΤ3 φέρεται ο διευθυντής παραγωγής του σταθμού, Άρης Παναγιωτίδης, ο οποίος διαθέτει μακρά γνώση της λειτουργίας και των ιδιαιτεροτήτων του καναλιού. Την ίδια στιγμή, ωστόσο, πληροφορίες αναφέρουν ότι υπάρχει έτοιμη σύμβαση για εξωτερικό συνεργάτη εκτός ΕΡΤ, προερχόμενο από την τηλεοπτική αγορά, στοιχείο που αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο μιας επιλογής με διαφορετικά χαρακτηριστικά.

Στο υπ. Ενέργειας και Περιβάλλοντος η Ναταλία Δανδόλου

Τη διεύθυνση του Γραφείου Τύπου του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας ανέλαβε η καλή συνάδελφος Ναταλία Δανδόλου, καθώς εκτιμήθηκε η εμπειρία και η βαθιά γνώση της σε οικονομικά και ενεργειακά ζητήματα. Η τοποθέτησή της πραγματοποιείται από τον Υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Σταύρο Παπασταύρου.

Προέρχεται από τον Οικονομικό Ταχυδρόμο (OT), ενώ νωρίτερα εργάστηκε στο Real Group. Στο παρελθόν υπήρξε στέλεχος της Ημερησίας, ενώ παλαιότερα είχε συνεργασία με τον ΣΚΑΙ

Media literacy: Η νέα «μάχη» της ΓΓΕΕ ξεκινά από τα πανεπιστήμια

Σε μια εποχή που οι αλγόριθμοι κυβερνούν τις ροές ενημέρωσης και οι πλατφόρμες διαμορφώνουν τρόπους σκέψης, ο Γενικός Γραμματέας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης Δημήτρης Κιρμικίρογλου επιλέγει να χτίσει «αντισώματα» από τη βάση. Με νέο Μνημόνιο Συνεργασίας με το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου — μετά το Πάντειο και το ΔΠΘ — στοχεύει στην ενίσχυση της παιδείας στα μέσα και της κριτικής ικανότητας των νέων απέναντι στην παραπληροφόρηση και τη ρητορική μίσους. Η Εθνική Στρατηγική που ετοιμάζει φιλοδοξεί να εξοπλίσει τους πολίτες με τα εργαλεία να αξιολογούν — και να αντιστέκονται — σε όσα «σερβίρει» ο ψηφιακός κόσμος. Ήδη προετοιμάζονται τα πρώτα εργαστήρια στη Θράκη.

Την εποπτεία της συνολικής προσπάθειας έχει ο υφυπουργός Παύλος Μαρινάκης, ο οποίος μάχεται συχνά από το βήμα των briefings για την αντιμετώπιση των fake news. Παράλληλα τρέχει πιλοτικά σε σχολεία το πρόγραμμα «Καλλιεργώντας κριτικούς αναγνώστες» — μια πρώτη γεύση από τη στροφή της πολιτείας προς την ενίσχυση της κριτικής σκέψης από τα θρανία.

Παρόντες στην υπογραφή του μνημονίου ήταν ο υφυπουργός Παιδείας Νίκος Παπαϊωάννου, οι πρυτάνεις του ΕΚΠΑ Μάκης Σιάσιος και του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου Αθανάσιος Κατσής, καθώς και ο πρόεδρος της ΠΟΕΣΥ Σωτήρης Τριανταφύλλου. Μια σπάνια σύμπραξη πολιτείας, ακαδημίας και Τύπου — με στόχο τη νέα γενιά.

Σάρωσε το επετειακό Παρά Πέντε

Λίγο πριν την αλλαγή του χρόνου, το MEGA υπέγραψε το τηλεοπτικό γεγονός της χρονιάς. Το «Στο Παρά Πέντε – 20 χρόνια μετά» δεν συγκίνησε μόνο, αλλά κυριάρχησε απόλυτα στους πίνακες τηλεθέασης και στη ψηφιακή συζήτηση.

Το Reunion της θρυλικής σειράς κατέγραψε 49,9% στο δυναμικό κοινό 18-54, ενώ στο γενικό σύνολο έφτασε το 42,9%, με επιμέρους νεανικά κοινά να αγγίζουν το εντυπωσιακό 84,9%. Η κάλυψη της εκπομπής ξεπέρασε τους 3,8 εκατομμύρια τηλεθεατές, επιβεβαιώνοντας τη διαχρονική απήχηση του «Παρά Πέντε».

Αντίστοιχα εντυπωσιακή ήταν και η ψηφιακή εικόνα. Η ζωντανή μετάδοση στο megatv.com ξεπέρασε τις 750.000 προβολές, ενώ το #stoparapente20 βρέθηκε στην 1η θέση των trends στο X, συγκεντρώνοντας πάνω από 50.000 αναρτήσεις. Συνολικά, η καμπάνια του MEGA στα social media άγγιξε περισσότερους από 7,5 εκατομμύρια μοναδικούς χρήστες.

Στη Βουλή η υπόθεση των ραδιοφωνικών συχνοτήτων – Αιχμές της ΕΝ.Ι.Ρ.Σ.Ε. για αντιφατικές αποφάσεις του ΕΣΡ

Η Ένωση Ιδιοκτητών Ραδιοφωνικών Σταθμών Ελλάδας (ΕΝ.Ι.Ρ.Σ.Ε.) φέρνει στη Βουλή το ζήτημα της μετατόπισης συχνοτήτων και σημείων εκπομπής των ραδιοσταθμών, καταγγέλλοντας αντιφατικές αποφάσεις του ΕΣΡ και ασάφεια αρμοδιοτήτων μεταξύ του Ραδιοτηλεοπτικού Συμβουλίου και της ΕΕΤΤ.

Με επιστολή προς τον πρόεδρο της Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας, Θανάση Μπούρα, η ΕΝ.Ι.Ρ.Σ.Ε. υποστηρίζει ότι το ΕΣΡ σε άλλες περιπτώσεις εγκρίνει αλλαγές συχνοτήτων ή κέντρων εκπομπής και σε άλλες τις απορρίπτει, φτάνοντας ακόμη και στη διακοπή λειτουργίας σταθμών ή αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο κυρώσεων από την ΕΕΤΤ.

Η Ένωση επισημαίνει ότι το προσωρινό καθεστώς λειτουργίας των ραδιοφώνων, χωρίς οριστική αδειοδότηση και εκχώρηση συχνοτήτων, δημιουργεί επιπλέον προβλήματα, ενώ οι παράλληλοι έλεγχοι από ΕΣΡ και ΕΕΤΤ οδηγούν σε καθυστερήσεις και αυξημένο κόστος για τους σταθμούς.

Παράλληλα, οι ιδιοκτήτες ραδιοφωνικών σταθμών στρέφονται προσωπικά κατά της προέδρου του ΕΣΡ, Ευτέρπης Κουτζαμάνη, καταγγέλλοντας άρνηση διαλόγου και απαξιωτική στάση απέναντι στα αιτήματά τους. Η ΕΝ.Ι.Ρ.Σ.Ε. ζητά από τη Βουλή να ασκήσει τον θεσμικό της έλεγχο, ώστε να υπάρξει σαφές και ενιαίο πλαίσιο αποφάσεων για τη λειτουργία των ραδιοφωνικών σταθμών.

Λιάγκας και Αρναούτογλου ξανά μαζί μετά από 10 χρόνια 

Τηλεοπτική συνάντηση μετά από περίπου δέκα χρόνια είχαν ο Γιώργος Λιάγκας και ο Γρηγόρης Αρναούτογλου, όταν ο παρουσιαστής του «Πρωινού» βρέθηκε στο πλατό της βραδινής εκπομπής του ΑΝΤ1.

Η εμφάνιση του Γιώργου Λιάγκα έγινε σε χαλαρό κλίμα, με χιούμορ και πειράγματα από την πρώτη στιγμή. «Έβγαλα την υποχρέωση, αυτό ήταν, τελείωσε», σχολίασε αστειευόμενος, με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου να του απαντά επίσης σε ανάλογο ύφος: «Αν είναι να την κάνεις την επίσκεψη από υποχρέωση, μην έρθεις καθόλου».

Ο Αϊνστάιν, η Ευτέρπη Κουτζαμάνη και η… διαστολή του χρόνου στο ΕΣΡ

Ο Αλβέρτος Αϊνστάιν, ο άνθρωπος που άλλαξε για πάντα τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβανόμαστε τον χρόνο, τον χώρο και τη φυσική πραγματικότητα, θα είχε κάθε λόγο να αισθάνεται δικαιωμένος αν ζούσε σήμερα και παρακολουθούσε το ρεπορτάζ του ΕΣΡ. Ο κορυφαίος θεωρητικός φυσικός, πατέρας της Ειδικής Θεωρίας της Σχετικότητας, απέδειξε ότι ο χρόνος δεν είναι απόλυτος αλλά διαστέλλεται και συστέλλεται ανάλογα με τον παρατηρητή. Κάτι που, όπως φαίνεται, εφαρμόζεται με αξιοσημείωτη συνέπεια και στα ελληνικά ρυθμιστικά όργανα.

Διότι πώς αλλιώς να ερμηνεύσει κανείς το γεγονός ότι το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης χρειάστηκε μόλις… 14 χρόνια για να εγκρίνει τη μεταβίβαση του ραδιοφωνικού σταθμού Εν Λευκώ στη Frontstage; Στον γήινο, ανθρώπινο χρόνο, πρόκειται για μια μικρή αιωνιότητα. Στον χωροχρόνο του ΕΣΡ, όμως, φαίνεται πως μιλάμε για ένα απολύτως εύλογο, σχεδόν ταχύρρυθμο διοικητικό διάστημα.

Για την ιστορία: η μεταβίβαση της Three Dee Ραδιοφωνική πραγματοποιήθηκε τον Δεκέμβριο του 2011, δηλώθηκε στο ΕΣΡ τον Ιανουάριο του 2012, συζητήθηκε στην Ολομέλεια τον Ιούλιο του 2025, εγκρίθηκε τον Σεπτέμβριο του ίδιου έτους και αναρτήθηκε στη «Διαύγεια» τον Δεκέμβριο του 2025. Μια διαδικασία που, υπό το πρίσμα της σχετικότητας, μοιάζει να κύλησε με… αξιοθαύμαστη ταχύτητα.

Ο «Πιο Αδύναμος Κρίκος» επιστρέφει στο OPEN με τη Μαρία Μπακοδήμου

Το OPEN επαναφέρει τη νέα τηλεοπτική σεζόν ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα τηλεπαιχνίδια διεθνώς, τον «Πιο Αδύναμο Κρίκο», με παρουσιάστρια τη Μαρία Μπακοδήμου

Έρχονται αλλαγές στο «Καλημέρα Ελλάδα» – Στο τραπέζι ενίσχυση με νέα πρόσωπα

Σε φάση αναπροσαρμογών μπαίνει το «Καλημέρα Ελλάδα», καθώς ο ΑΝΤ1 σχεδιάζει βελτιωτικές κινήσεις για το πρωινό μαγκαζίνο με τον Παναγιώτη Στάθη και την Άννα Λιβαθυνού, ενόψει της νέας χρονιάς.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο ΑΝΤ1 βρίσκεται ήδη σε διαδικασία αναζήτησης νέων συνεργατών, με στόχο να προστεθούν δύο πρόσωπα στο πάνελ της εκπομπής τις επόμενες εβδομάδες. Οι συζητήσεις βρίσκονται σε εξέλιξη, χωρίς ωστόσο να έχουν «κλειδώσει» ακόμη τα ονόματα.

Fresh blood στο ΑΠΕ

Πολλά νέα αλλά και παλιά ανοιχτά μέτωπα θα κληθεί να διαχειριστεί ο νέος πρόεδρος που αναμένεται να αναλάβει στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων.

Στο πλαίσιο αυτό, αναρτήθηκε στη Διαύγεια η πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την πλήρωση 25 θέσεων δημοσιογράφων στην ΑΠΕ-ΜΠΕ Α.Ε., σηματοδοτώντας την έναρξη μιας νέας φάσης στελέχωσης του Πρακτορείου. Η υποβολή αιτήσεων ξεκίνησε τη Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2025, στις 10:00 π.μ., και θα ολοκληρωθεί την Πέμπτη 2 Ιανουαρίου 2026, στις 16:00.

Σύμφωνα με την προκήρυξη, οι θέσεις κατανέμονται σε κομβικά τμήματα του Πρακτορείου. Ειδικότερα, αναζητούνται:

8 δημοσιογράφοι για το Πολιτικό Τμήμα, εκ των οποίων
2 με ειδίκευση στο διπλωματικό ρεπορτάζ
1 με ειδίκευση στο κυβερνητικό ρεπορτάζ

5 δημοσιογράφοι για το ελεύθερο ρεπορτάζ και τους ανταποκριτές

5 δημοσιογράφοι για τη ροή ειδήσεων και τα social media

Νέος διευθυντής στην «Αυγή» ο Λάμπρος Τσουκνίδας

Ο Λάμπρος Αθ. Τσουκνίδας αναλαμβάνει τη διεύθυνση της εφημερίδας «Αυγή», διαδεχόμενος τον παραιτηθέντα Σπύρο Σουρμελίδη. Ο νέος διευθυντής ανέλαβε τα καθήκοντά του από τη Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2025, όπως ανακοίνωσε η διοίκηση της εφημερίδας.

Υπενθυμίζεται ότι ο Σπύρος Σουρμελίδης υπέβαλε την παραίτησή του στις αρχές Δεκεμβρίου, μετά τη δημοσίευση πρωτοσέλιδου με τίτλο «ΣΥΡΙΖΑ–Τσίπρας βίοι παράλληλοι», το οποίο αναφερόταν σε διεργασίες ανασύνθεσης του προοδευτικού χώρου και κινήσεις συνεργασίας από το ΠΑΣΟΚ.

Στην Ocean Wood Holdings Limited οι ραδιοφωνικοί σταθμοί του Politis Group

Στην Ocean Wood Holdings Limited, εταιρεία με έδρα την Κύπρο και μοναδικό μέτοχο τον Χάρη Πολίτη, ανήκουν οι ραδιοφωνικοί σταθμοί του Politis Group, σύμφωνα με στοιχεία που έχουν αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης (ΕΣΡ).

Ειδικότερα, στο Politis Group περιλαμβάνονται οι ραδιοφωνικοί σταθμοί Radio Sfera 102,2 και Pride 98,6. Παράλληλα, ο σταθμός Music 89,2 ανήκει στη Rebase Corporation Limited, εταιρεία στην οποία επίσης μοναδικός μέτοχος είναι ο Χάρης Πολίτης.

Τέλος, ο Ελληνικός FM ανήκει στην HR Radio Μονοπρόσωπη, εταιρεία που αποτελεί θυγατρική της Ocean Wood Holdings Limited. Οι σχετικές εταιρικές συμμετοχές αποτυπώνονται στα επίσημα στοιχεία που δημοσιοποίησε το ΕΣΡ.

Γιατί αποχώρησε ο Μαλισιώβας από το paixebala.gr

Μετά από τέσσερις μήνες προεργασίας και έναν μήνα δοκιμαστικής λειτουργίας, ενώ όλα ήταν έτοιμα, ο Δημήτρης Μαλισιώβας αποχώρησε από το νέο εγχείρημα του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου.

Το αθλητικό portal paixebala.gr βρίσκεται στον αέρα εδώ και μερικές ημέρες, χωρίς τον έμπειρο δημοσιογράφο, με τις φήμες να αναφέρουν πως αιτία της αποχώρησης κατά τον δημοσιογράφο, ήταν παραβίαση του κώδικα δεοντολογίας.

Πρώτη επιλογή και το 2025 οι «Ράδιο Αρβύλα» και το «Αλ Τσαντίρι Νιούζ»

Στην κορυφή της τηλεθέασης παρέμειναν και το 2025 οι «Ράδιο Αρβύλα». Η εκπομπή του Αντώνη Κανάκη, μαζί με τους Γιάννη Σερβετά και Χρήστο Κιούση, κατέγραψε πρωτιές τόσο στο δυναμικό κοινό 18-54 όσο και στο σύνολο.

Στο διάστημα 20 Ιανουαρίου – 17 Δεκεμβρίου 2

Πρωτοχρονιάτικο δώρο της ΕΡΤ η «Μεγάλη χίμαιρα»

025, οι «Ράδιο Αρβύλα» σημείωσαν μέσο όρο 19,3% στο 18-54 και 18,7% στο σύνολο κοινού, με περίπου 1,6 εκατ. τηλεθεατές να παρακολουθούν την εκπομπή έστω για ένα λεπτό.  Με υψηλές επιδόσεις αποχαιρέτησε το 2025 και ο Λάκης Λαζόπουλος, καθώς το «Αλ Τσαντίρι Νιουζ» αναδείχθηκε για ακόμη μία φορά πρώτη επιλογή του κοινού στη ζώνη μετάδοσής του.

Η σατιρική εκπομπή του MEGA κατέγραψε 19,7% στο δυναμικό κοινό 18-54, με διαφορά άνω των 5,7 μονάδων από τον ανταγωνισμό, ενώ στο γενικό σύνολο έφτασε το 21,2%, με κάλυψη που ξεπέρασε τους 2,3 εκατ. τηλεθεατές. Σε επιμέρους κοινά, τα ποσοστά άγγιξαν το 24,2%.

Το «Αλ Τσαντίρι Νιουζ» ανανεώνει το ραντεβού του με τους τηλεθεατές για τη νέα χρονιά, με επιστροφή στην οθόνη του MEGA την Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου.

Στις 00.01 της 1ης Ιανουαρίου ανεβαίνουν στο ERTflix τα δύο πρώτα επεισόδια της σειράς, σηματοδοτώντας την έναρξη της νέας χρονιάς. Η επίσημη τηλεοπτική πρεμιέρα του εμβληματικού έργου του Μ.Καραγάτση, θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 4 Ιανουαρίου στις 22.00 στην ΕΡΤ1, επίσης με διπλό επεισόδιο. Στη συνέχεια, η σειρά θα προβάλλεται κάθε Κυριακή την ίδια ώρα, ενώ κάθε επεισόδιο θα είναι διαθέσιμο και στο ERTflix μετά τη μετάδοσή του.

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τηλεμαραθώνιος ΑΝΤ1: Συγκέντρωσε 3.330.000 ευρώ – Τα μηνύματα των πολιτικών αρχηγών και το όραμα του Θοδωρή Κυριακού
Οδύσσεια: Κυκλοφόρησε το πρώτο τρέιλερ της πολυαναμενόμενης ταινίας του Κρίστοφερ Νόλαν
Αλαφούζος vs ΕΚΚΟΜΕΔ: Τι πραγματικά έγινε με το ντοκιμαντέρ του Παπαχελά για τη «17 Νοέμβρη»
Το empowerment του Ιβάν Σαββίδη, η ιταλική περιπέτεια του Κυριακού, η εμμονή Ζούλα στα ρομπότ, τι συμβαίνει με την ΕΦΣΥΝ του Μελισσανίδη και το «όχι» στη Eurovision
Ιβάν Σαββίδης: Δεν πουλιέται το OPEN – Τι είπε για ΟΛΘ και ΠΑΟΚ
Συγγενείς θυμάτων τρομοκρατίας: Γιατί αντέδρασαν έντονα σε ντοκιμαντέρ του ΣΚΑΪ για τη 17Ν
Έντονη αντίδραση Αλαφούζου για την αναστολή χρηματοδότησης ντοκιμαντέρ του ΣΚΑΪ – Η επιστολή
Αναταράξεις στον Σκάι για το ρομπότ «Σοφία», σκληρό πόκερ στο ΑΠΕ, στο ίδιο τραπέζι Μαρινάκης, Κυριακού, Βαρδινογιάννης και ποιοι αγοράζουν ραδιόφωνο
Αυγή: Παραιτήθηκε ο διευθυντής Σπύρος Σουρμελίδης
Open: O Νταβιντιάν, o Παπαμιμίκος και τι συμβαίνει πραγματικά στον σταθμό του Ιβάν Σαββίδη