• LIFE&STYLE

    Γιατί η Louis Vuitton δεν ανησυχεί για την οικονομική ύφεση της Κίνας, η οποία αποτελεί το βασικό καταναλωτικό κοινό της;

    • NewsRoom


    Οι Dom Pérignon, Christian Dior, Bulgari, TAG Heuer, De Beers και Louis Vuitton αποτελούν μερικές από τις πιο γνωστές μάρκες πολυτελείας, οι οποίες βρίσκονται στην δικαιοδοσία μίας μεγάλης γαλλικής εταιρείας με την επωνυμία LVMH. Πρόκειται για μία επιχείρηση- ταγό στην αγορά υπερπολυτελών προϊόντων καθώς περιλαμβάνει 70 brands, τα περισσότερα εκ των οποίων είναι περιζήτητα σε όλο τον κόσμο.

    rtr2h31m-cropped

    Η οικονομική αναταραχή στην Κίνα, της οποίας οι πολίτες αποτελούν περισσότερο από το 30% του αγοραστικού κοινού των ειδών πολυτελείας στον κόσμο δεν φαίνεται να ανησυχεί την LVMH. Αντίθετα ο CEO της εταιρεία Bernard Arnault δείχνει ακόμα αισιόδοξος. “Οι αναλυτές υποτιμούν την κινεζική οικονομία” δήλωσε ο Arnault μετά την ανακοίνωση για τα υψηλά κέρδη της LVMH για το 2015.

    “Οι θεμελιώδεις αρχές είναι καλές. Τα νοικοκυριά στην Κίνα συνεχίζουν να αναπτύσσονται και αυτό είναι σημαντικό για εμάς” πρόσθεσε κάνοντας γνωστό πως η LVMH παρουσίασε ανάπτυξη στο 16% δηλαδή 35,7 εκατομμύρια δολάρια για το 2015, που ήταν αποτέλεσμα εσόδων από όλες τις εταιρείες και κυρίως από τα προϊόντα μόδας.


    lvm

    “Βέβαια η οικονομική ύφεση της Κίνας δεν σημαίνει ότι δεν επηρέασε τις πωλήσεις της LVMH μετά την βουτιά του χρηματιστηρίου της χώρας τον Αύγουστο. Ωστόσο οι πωλήσεις αυξήθηκαν στην Αμερική, την Ευρώπη και την Ιαπωνία.” επισημαίνει ο Arnault.

    O Αrnault κατέστησε σαφές ότι σκέφτεται χρόνια μπροστά. “Οφείλουμε να είμαστε μακροπρόθεσμα αισιόδοξοι και βραχυπρόθεσμα απαισιόδοξοι. Αυτό μας επιτρέπει να προετοιμαζόμαστε για το χειρότερο. Ωστόσο τα πολυτελή μας καταστήματα δεν τα κλείσουν, πόσο μάλλον αν μιλάμε για εκείνα της Louis Vuitton. Aν χρειαστεί κάποια να κλείσουν τότε είναι σίγουρο ότι θα ανοίξουν κάποια άλλα”, υπογράμμισε κλείνοντας ο CEO της LVMH.



    ΣΧΟΛΙΑ