Πως θα σας φαινόταν να αγοράζατε τα προϊόντα που επιθυμείτε επιλέγοντας εσείς την τιμή τους; Kαι όμως δεν πρόκειται για κάποιου είδους φάρσα αλλά για την τακτική μίας εταιρείας ρούχων, η οποία αποφάσισε να θέσει στους καταναλωτές ένα ηθικό δίλημμα σχετικά με την αξία των προϊόντων της δίνοντάς τους την δυνατότητα να το αγοράσουν στην τιμή που θα επιλέξουν.
Η Everlane λοιπόν, μία διαδικτυακή εταιρεία ρούχων αποφάσισε αντί να τοποθετήσει εκπτώσεις στα προϊόντα της να θέσει στους αγοραστές τρεις επιλογές τιμών στο κάθε ρούχο.
Σε κάθε περίπτωση, η φθηνότερη τιμή αντικατοπτρίζει μόνο το κόστος της παραγωγής του ενδύματος και των εξόδων αποστολής του, χωρίς να περιλαμβάνει τα έξοδα για το προσωπικό των 70 ατόμων της εταιρείας ούτε το παραμικρό κέρδος.
Η μεσαία τιμή περιλαμβάνει όλα τα έξοδα του προϊόντος συμπεριλαμβανομένου του ποσοστού που αντιστοιχεί στους μισθούς των εργαζομένων της εταιρείας, χωρίς όμως να προσδίδει κάποιο κέρδος στην εταιρεία.
Η τρίτη επιλογή με την υψηλότερη τιμή δίνει στην Εverlane και το κέρδος που χρειάζεται ώστε να “επενδύσει στην ανάπτυξη” όπως η εταιρεία υποστηρίζει.
Η δυνατότητα αυτή δόθηκε στους καταναλωτές για πέντε μέρες, ωστόσο σύμφωνα με τον εκπρόσωπο της εταιρείας δεν έχουν εκδοθεί ακόμα τα αποτελέσματα των επιλογών των αγοραστών για το ποιες τιμές επέλεξαν τελικά.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ποιοι μπορούν να αποχωρήσουν με πρόωρη σύνταξη το 2025 – Ποιοι είναι το πέναλτι σε κάθε περίπτωση
- Ευάγγελος Μυτιληναίος και Διαμαντής Διαμαντίδης: Για πρώτη φορά στη λίστα Forbes των πιο πλούσιων του κόσμου
- Όλη η φράση του Κώστα Σκανδαλίδη
- Μεγαλώνει ο στόλος της Element Shipmanagement του Άλεξ Λεμονίδη
