• LIFE&STYLE

    Αυτή η εταιρεία θέλει να σβήσει από το χάρτη τη Victoria’s Secret

    • NewsRoom


    «Σκοπεύουμε να τελειώσουμε την Victoria’s Secret», ισχυρίζεται η Sharon Klapka, διευθύντρια της επιχείρησης και υπεύθυνη προώθησης της εταιρείας Adore Me. Η εταιρεία εσωρούχων θέλει να ανταγωνιστεί την εταιρεία Victoria’s Secret με έναν ύπουλο τρόπο…

    Η εταιρεία Adore Me πήρε άλλη μια δουλειά από τη  Victoria’s Secret χρησιμοποιώντας ένα μοντέλο που ήταν από τη αρχή στο δυναμικό της γνωστής εταιρείας. Η Nina Agdal, δεν είναι πλέον μοντέλο της αμερικανικής πολυεθνικής και πρόκειται να συμμετέχει στη καμπάνια των μαγιό της  Adore Me. H Nina Agdal έχει κάνει και φωτογραφήσεις για το περιοδικό Sports Illustrated.

    H Nina Agdal φωτογραφίζεται για την εταιρεία Adore Me
    H Nina Agdal φωτογραφίζεται για την εταιρεία Adore Me

     

     

    Nina Agdal

    Η εταιρεία Adore Me έχει κάνει ένα μεγάλο βήμα και έχει σημειώσει μεγάλη ανάπτυξη στον κόσμο των επιχειρήσεων. Συγκεκριμένα το 2015 τα έσοδα της ήταν 42,7 εκατ. $, ενώ μες στο 2016  τα έσοδα έχουν φτάσει τα 16, 2 εκατ. $. Στο ίδιο διάστημα η Victoria’s Secret έχει έσοδα από τις γενικές πωλήσεις 7,7 δις. $.

    Η Sharon Klapka είπε σε συνέντευξη της πρόσφατα ότι: «Όσο η Adore Me μεγαλώνει, έχουμε βρει τρόπους και έχουμε γίνει πιο γνωστή επωνυμία και είναι πραγματικά εντυπωσιακό πως εξέχοντα μοντέλα θέλουν να δουλέψουν στην εταιρεία μας. Η εταιρεία επίσης πρόσφατα αξιοποίησε το μοντέλο με τις sexy καμπύλες,  Iskra Lawrence.

    Iskra LawrenceIskra Lawrence

    Iskra Lawrence.67

    «Η Iskra Lawrence, είναι αντικειμενικά πολύ όμορφη και με μεγάλη αυτοπεποίθηση, έχει κάνει πολλές γυναίκες να νιώθουν άνετα και να είναι υπερήφανες για το σώμα τους. Το γεγονός ότι είναι όμορφη και διαθέτει αυτές τις αναλογίες, κάτι το οποίο θέλει η Adore Me», λέει η Sharon Klapka.

    Στόχος της Adore Me είναι να ανταγωνιστεί και στη συνέχεια α ανατρέψει την Victoria’s Secret σε δύο βασικά σημεία: στη τιμή και στην αποκλειστικότητα. Η εταιρεία πρόσφατα πούλησε αρκετά σουτιέν μεγάλου μεγέθους και σχεδιάζει να βγάλει και μεγαλύτερα μεγέθη.

    adore me 4

    Η διευθύντρια της Adore Me σημειώνει ότι κάποιες εταιρείες δεν πωλούν μεγάλα μεγέθη, γιατί το κόστος παραγωγής είναι ακριβό. Επίσης, όταν κάποιοι λένε ότι είναι ακριβά τα μεγάλα μεγέθη και δε θα φτιάχνουν, δε καταλαβαίνουν ότι με αυτό τον τρόπο χάνουν ένα μεγάλο κομμάτι από το γυναικείο πληθυσμό. Εκείνο που έχει σημασία στην παραγωγή εσωρούχων είναι ο πρωτότυπος σχεδιασμός.

    adore me

    Οι πελάτες μας μπορούν να αγοράσουν ο,τι χρειάζονται και μέσω τις ιστοσελίδας μας, μπορούν να γίνουν μέλη και να έχουν μια έκπτωση.  Μάλιστα μπορούν να ασκήσουν κριτική και να παραπονεθούν για το εάν έχουν κάποιο πρόβλημα με τη διαδικασία αγοράς ή με τα προϊόντα. Η Sharon Klapka δείχνει να είναι υπερήφανη για την φήμη της εταιρείας. Τελειώνει λέγοντας ότι δεν θα αναφερθεί σε ονόματα αλλά είναι σαφές για ποιον χτυπάει η καμπάνα όταν λέει:” Υπάρχει ένα μονοπώλιο και ένας μόνο παίκτης- όταν,λοιπόν, υπάρχει ένας μπορεί να κάνει ο,τι θέλει και αυτό σημαίνει επίσης ότι υπερχρεώνει και τα προϊόντα του”.

    Πρόσφατα, η Victoria’s Secret αποφάσισε να πουλήσει ξανά τα προϊόντα της σε μισή τιμή. Η τακτική αυτή αν και είναι άκρως συμφέρουσα από την μεριά των καταναλωτών, μπορεί από την άλλη να προβεί μοιραία για την επιβίωση τέτοιου είδους εταιρειών. Όσον αφορά τα προϊόντα της εταιρείας, εκτιμήθηκε πως κατά την διάρκεια των ετήσιων εκπτώσεων τα σουτιέν και τα μαγιό έπεσαν σε χαμηλότερες τιμές από ότι την περασμένη χρονιά.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

    http://www.mononews.gr/mistiko-oplo-tis-victorias-secret-sti-machi-ti-nike-apokalifthike/63100



    ΣΧΟΛΙΑ