• Ροή Ειδήσεων

    Εκτόξευση πωλήσεων για τη Nike μετά την καμπάνια με τον Κάπερνικ

    • NewsRoom
    κολιν-καπερνικ

    Colin Kaepernick


    Η Nike έχει πουλήσει 61% περισσότερα εμπορεύματα από τότε που εμφανίστηκε η αμφιλεγόμενη διαφημιστική καμπάνια με τον Κόλιν Κάπερνικ.

    Τα στοιχεία προκύπτουν απο την ανάλυση των πωλήσεων που έκανε η εταιρεία Thomson Reuters. Ο Κάπερνικ, ο οποίος προκάλεσε εθνική διαμάχη στις ΗΠΑ καθώς γονάτισε κατά τη διάρκεια ανάκρουσης του εθνικού ύμνου, δημοσίευσε το tweet με τη διαφήμιση το Σαββατοκύριακο της Ημέρας Εργασίας, το οποίο αμέσως προκάλεσε κάλεσμα σε μποϊκοτάρισμα των προϊόντων της εταιρείας.

    Ο Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ επίσης έγραψε σε tweet, χωρίς να προσκομίσει αποδεικτικά στοιχεία, ότι «η Nike αντιμετωπίζει θυμό και μποϊκοτάζ». Ωστόσο, η έρευνα της Thomson Reuters, που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την StyleSage Co, έδειξε ότι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής αθλητικών ειδών στον κόσμο κατάφερε να κάνει πολύ μεγαλύτερες πωλήσεις μεταξύ 3 Σεπτεμβρίου και 13 Σεπτεμβρίου από ό,τι στο δεκαήμερο πριν από τη διαφήμιση.

    «Αυτά τα ισχυρά στατιστικά στοιχεία ενισχύουν την ιδέα ότι η Nike παραμένει σταθερή, όχι μόνο σε ένα κοινωνικό πλαίσιο», δήλωσε ο Jharonne Martis, διευθυντής έρευνας καταναλωτών στην Thomson Reuters. Οι μετοχές της Nike ανέκαμψαν μετά από μια αρχική πτώση όταν κυκλοφόρησαν οι πρώτες εκδόσεις της διαφήμισης, κάνοντας τελικά ρεκόρ μετά από μια εβδομάδα.

    Το κλίμα στα social media γύρω από την εταιρεία, το οποίο ήταν αρνητικό αμέσως μετά τη διαφήμιση, αντιστράφηκε νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, σύμφωνα με την Eikon Social Media Monitor της Thomson Reuters. «Η διαφημιστική καμπάνια της Nike ήταν ιδιοφυής … Αυτή η προμελετημένη κίνηση ήταν άλλη μια μικρή αλλά σημαντική ένδειξη της δύναμης και της εμπιστοσύνης στη θέση της στην αγορά», δηλώνουν οι αναλυτές.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Γιατί οι Κινέζοι γυρνούν την πλάτη στην Apple και στη Nike

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γιατί χιλιάδες Αμερικανοί καίνε σήμερα τα ρούχα της Nike (video)

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Sony: Το PlayStation Classic επιστρέφει σε ρετρό επανέκδοση (video)



    ΣΧΟΛΙΑ