ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στον τελευταίο αγώνα ο Τζορτζ Ράσελ κυριάρχησε εκκινώντας από την pole. Πέτυχε την 4η νίκη της καριέρας του, την πρώτη στον Καναδά και ο Κίμι Αντονέλι με την άλλη Mercedes ανέβηκε για πρώτη φορά στο βάθρο.
Το μοτίβο που είχαμε δει ως τώρα είναι οι Mercedes οι οποίες φθείρουν υπέρμετρα τα πίσω λάστιχα, να ευνοούνται όταν επικρατούν ασυνήθιστα χαμηλές θερμοκρασίες. Όπως πέρυσι στο Λας Βέγκας. Όμως στο Μόντρεαλ είχαμε ακριβώς το αντίθετο με τη θερμοκρασία οδοστρώματος να φτάνει τους 50 βαθμούς Κελσίου.

Μιλώντας σχετικά ο Βολφ είπε: «Νόμιζα ότι όταν φοράω πουλόβερ λόγω κρύου έχουμε καλές επιδόσεις. Αλλά στον Καναδά με θερμοκρασία πίστας 50 βαθμούς Κελσίου, ήμασταν κυρίαρχοι. Κάναμε κάποιες αλλαγές στο μονοθέσιο, έχουμε μια νέα πίσω ανάρτηση. Αλλά υποθέτω πως έπαιξε ρόλο και η διαμόρφωση της πίστας. «Το Μόντρεαλ ήταν πάντα καλό για εμάς.
Δεν έχει γρήγορες καμπές όπου υποφέρουμε περισσότερο στη ζέστη. Αυτός είναι ο πρώτος λόγος, ο δεύτερος είναι ότι το οδόστρωμα είναι αρκετά λείο δεν φθείρει τα ελαστικά οπότε δεν επιβαρύνει το μονοθέσιό μας που υποφέρει από πτώση απόδοσης λόγω υπερθέρμανσης των πίσω ελαστικών.
Υιοθετήσαμε μια νέα πίσω γεωμετρία ανάρτησης για αυτό το συγκεκριμένο πρόβλημα που είχαμε, την υπερθέρμανση της επιφάνειας του πίσω ελαστικού. Δεν ήμασταν εντελώς σίγουροι για τα αποτελέσματα στην Ίμολα, ήταν χειρότερα από ό,τι περιμέναμε το αφαιρέσαμε και δοκιμάσαμε ξανά στον Καναδά, γιατί ελπίζουμε πως η κατεύθυνση ανάπτυξης είναι σωστή. Υπάρχουν και άλλοι παράγοντες που παίζουν ρόλο εδώ.
Η διαμόρφωση της πίστας είναι διαφορετική, η άσφαλτος είναι διαφορετική, ποτέ δεν υπάρχει μία μαγική λύση που μετατρέπει το μονοθέσιο από διεκδικητή, σε κυρίαρχο νικητή. Αλλά όσο περισσότερα δεδομένα έχουμε, τόσο περισσότερο μαθαίνουμε. Η Αυστρία θα είναι ένα διαφορετικό παιχνίδι, υπάρχει διαφορετική διαμόρφωση πίστας, διαφορετικές προκλήσεις, οπότε όλα μας τα μάτια και ο εγκέφαλος είναι συγκεντρωμένα στην Αυστρία τώρα».

Οι 40 βαθμοί της Mercedes στο Μόντρεαλ της επέτρεψαν να προσπεράσει τη Ferrari και να ανακτήσει τη 2η θέση στην κατάταξη των Κατασκευαστών, αν και βρίσκονται 175 βαθμούς πίσω από τη McLaren.
Διαβάστε επίσης:
EKO Acropolis Rally: Με Ford Fiesta Rally2 οι Καρανικόλας – Κακαβάς
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ίδρυμα Λασκαρίδη: Δώρισε καταδυτικά ρολόγια στα στελέχη της Διοίκησης Υποβρυχίων Καταστροφών – Μητσοτάκης: Στηρίζουμε τις Ένοπλες Δυνάμεις
- Η MSC Cruises του Τζιανλουίτζι Απόντε αποκτά ναυπηγείο για κρουαζιερόπλοια στις Μπαχάμες – mononewsTV
- Αντώνης Νταλακογιώργος (ΠΕΝΕΝ): Έχουν χτυπηθεί πάνω από 240 πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα
- Τράπεζα Πειραιώς: Επεκτείνει τις δυνατότητες ψηφιακής χρηματοδότησης μέσω συνεργασίας με το Car.gr
