Οι Νώντας Καρανικόλας – Γιώργος Kακαβάς, θα συμμετάσχουν στο 69ο Ράλλυ Ακρόπολις με ένα Ford Fiesta Rally2 που ανήκει στην δεύτερη τη τάξη κατηγορία αγωνιστικών αυτοκινήτων κάτω από την κορυφαία Rally1. Το Fiesta θα έχει την τεχνική υποστήριξη της Car Center με την συνδρομή των τεχνικών της M-Sport.
Η επιλογή του νέου αυτοκινήτου αποτελεί μία φυσική εξέλιξη μετά από τριετή παρουσία στο Ράλλυ Ακρόπολις με αυτοκίνητο της κατηγορίας Rally3 που συνδυάστηκε με σημαντικές επιδόσεις. Μάλιστα, οι κορυφαίοι χρόνοι του πληρώματος όχι μόνο σε σχέση με τον Ελληνικό ανταγωνισμό, αλλά και απέναντι σε διεθνή πληρώματα που συμμετείχαν στο πρωτάθλημα Junior WRC της FIA, ήταν αυτοί που έδωσαν το έναυσμα στον Νώντα Καρανικόλα και στην ομάδα της Car Center να «ανέβουν» επίπεδο φέτος.
Οι προκλήσεις που αναμένεται να αντιμετωπίσει το πλήρωμα της Car Center στο Ράλλυ Ακρόπολις με Ford Fiesta Rally2 περιλαμβάνουν ένα νέο «τοπίο» μια και οι διαφορές του φετινού Fiesta Rally2 σε σχέση με το περυσινό προδιαγραφών Rally3 είναι ουσιαστικές τόσο σε επίπεδο οδήγησης όσο και συντήρησης. Το Ράλλυ Ακρόπολις είναι γνωστό για τους κακοτράχαλους και απότομους δρόμους, τα δύσκολα περάσματα και τις μεταβαλλόμενες επιφάνειες στο οδόστρωμα, όπως μαλακό και σκληρό χώμα, αλλά και «φυτεμένες» πέτρες.
Σε ένα τέτοιο περιβάλλον, η προετοιμασία του αυτοκινήτου από τους τεχνικούς της Car Center και της M-Sport είναι καθοριστικός παράγοντας αξιοπιστίας αλλά και επιδόσεων. Γνωρίζοντας ότι με τα μέχρι τώρα δεδομένα, τις ημέρες του αγώνα (26-29 Ιουνίου) θα υπάρχει γενικότερα ζέστη και υψηλές θερμοκρασίες, το πλήρωμα θα κληθεί να κάνει εξαιρετική διαχείριση της φθοράς των ελαστικών.
Ένας ακόμα καθοριστικός τομέας για την επίτευξη των στόχων επιδόσεων και τερματισμού αποτελεί η μεγάλη σωματική καταπόνηση, που σε αυτοκίνητο της κατηγορίας Rally2 είναι εξαιρετικά μεγάλη. Αυτές οι προκλήσεις κάνουν το Ράλλυ Ακρόπολις έναν από τους πιο απαιτητικούς αγώνες στον Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ραλι, και είναι αυτές που θα κληθεί να αντιμετωπίσει το πλήρωμα της Car Center.
Ο αγώνας ξεκινά την Πέμπτη 26 Ιουνίου από τον προαύλιο χώρο του Καλλιμάρμαρου Παναθηναϊκού Σταδίου στο κέντρο της Αθήνας, ενώ η εντυπωσιακή απογευματινή Υπερειδική Διαδρομή στο Ζάππειο Μέγαρο αναμένεται να δώσει το καλύτερο έναυσμα για την λαμπρότητα ενός αγώνα του WRC, με την ιστορικότητα και το εκτόπισμα που έχει το Ράλλυ Ακρόπολις.
To 69ο Ράλλυ Ακρόπολις αποτελείται συνολικά από 17 Ειδικές Διαδρομές, θα έχει την βάση του στην Λαμία όπως και τα προηγούμενα χρόνια, ενώ τερματίζει το μεσημέρι της Κυριακής 29 Ιουνίου στην πρωτεύουσα της Φθιώτιδας. Για όλους όσους θελήσουν να δουν από κοντά το πλήρωμα της Car Center και γνωρίσουν την συμμετοχή των Νώντα-Γιώργου με το Fiesta Rally2 μπορούν να επισκεφθούν το camp της ομάδας στο Service Park της Λαμίας που θα βρίσκεται σε παράλληλο χώρο με την εργοστασιακή ομάδα της M-Sport Ford!
Την προσπάθεια της συμμετοχής υποστηρίζουν κορυφαίοι στο είδος τους συνεργάτες της Ford Car Center με τους οποίους η επαγγελματική συνεργασία είναι συνεχής και σε καθημερινό επίπεδο με τελικό αποτέλεσμα την απόλυτη ικανοποίηση των πελατών του.
Πρόκειται για τις εταιρείες, NBG LEASING (Εθνική Leasing-υπηρεσίες μακροχρόνιας μίσθωσης οχημάτων & απόκτησης παγίων με μίσθωση), WÜRTH (μηχανολογικός εξοπλισμός συνεργείων), eltrekka (εισαγωγή και διανομή ανταλλακτικών), DOULAKIS PARTS (ανταλλακτικά αυτοκινήτων), STORE YOUR CAR (υπηρεσίες συντήρησης και αποθήκευσης ιστορικών & συλλεκτικών αυτοκινήτων), Castrol (λιπαντικά), Quick Fit (εμπορία ελαστικών), ενώ χορηγός επικοινωνίας είναι το ATHENS VOICE GROUP.
Ο οδηγός Νώντας Καρανικόλας μιλώντας σχετικά σημείωσε: «Η επιλογή ενός αυτοκινήτου της κατηγορίας Rally2 δεν έγινε αβασάνιστα. Γνωρίζαμε ότι θα είναι διαφορετικό και ιδιαίτερα απαιτητικό αυτοκίνητο μια και οι διαφορές του από το αντίστοιχο Rally3 είναι ουσιώδεις. Άλλη ιπποδύναμη, άλλες αναρτήσεις, άλλα φρένα και προφανώς άλλες ταχύτητες.
Όλα τα παραπάνω θα είναι τα στοιχεία που θα προσπαθήσουμε να φέρουμε στα μέτρα μας ώστε να πέτυχουμε τον στόχο μας που φέτος είναι να τερματίσουμε, ενώ θα ακολουθήσουμε και τους υπόλοιπους αγώνες του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλι 2025. Παράλληλα θα είναι και μία ευκαιρία να εξοικειωθούμε αρκετά με το αυτοκίνητο, ώστε να διεκδικήσουμε το πρωτάθλημα ράλι 2026.»
Αντίστοιχα ο συνοδηγός Γιώργος Κακαβάς πρόσθεσε: «Ο ρόλος του συνοδηγού είναι ζωτικής σημασίας στην ανάγνωση διαδρομών και στην λήψη αποφάσεων σε πραγματικό χρόνο. Συμμετέχοντας για πρώτη φορά με ένα τόσο απαιτητικό αυτοκίνητο όπως το Ford Fiesta Rally2 στο Ράλλυ Ακρόπολις, οι προκλήσεις προστίθενται και από την έλλειψη εμπειρίας με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και το περιβάλλον του αγώνα.
Στο δικό μου επίπεδο αυτό που χρειάζεται να γίνει είναι η προσαρμογή των γραπτών μου σημειώσεων των Ειδικών Διαδρομών στα νέα δεδομένα, όπως η ταχύτητα, και τα φρενάρισμα. Πιστεύω ότι μετά το πρώτο σκέλος θα έχουμε μία πολύ καλύτερη εξοικείωση με το νέο μας αυτοκίνητο.»
FORD FIESTA Rally2 ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ:
Η M-Sport εξέλιξε τον 1.6 Turbo, κινητήρα άμεσου ψεκασμού, με περιοριστή 32 mm ρυθμιζόμενο από την FIA, βελτιωμένη απόκριση σύμφωνα με τους κανονισμούς Rally2.
ΙΣΧΥΣ:
290 ίπποι στις 6000 σ.α.λ.
ΡΟΠΗ:
475 Nm στις 4000 σ.α.λ.
ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ:
5-τάχυτο σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων Sadev που συνδυάζεται με μονάδες διαφορικών Sadev εμπρός και πίσω και αποζεύκτη συμπλέκτη τοποθετημένο στο χειρόφρενο.
ΑΝΑΡΤΗΣΗ:
Εμπρός και πίσω γόνατα McPherson με επανασχεδιασμένα αμορτισέρ Reiger ρυθμιζόμενα 3 κατευθύνσεων με αλουμινένια περιβλήματα. Βελτιστοποιημένη γεωμετρία για πρόσφυση και σταθερότητα. Επιλογές αντιστρεπτικής δοκού εμπρός και πίσω.
ΤΙΜΟΝΙ:
Υδραυλικό σύστημα διεύθυνσης με σερβομηχανισμό και κρεμαγιέρα.
ΦΡΕΝΑ:
Σφυρήλατες 4-πίστονες δαγκάνες Brembo εμπρός και πίσω. Δίσκοι Gravel 300 x 32mm εσωτερικά αεριζόμενοι / Δίσκοι Tarmac 355 x 32mm εσωτερικά αεριζόμενοι. Πεντάλ Brembo κατά παραγγελία.
ΖΑΝΤΕΣ:
Ζάντες Gravel 7 x 15”, ζάντες Tarmac 8 x 18”.
ΑΜΑΞΩΜΑ:
Σχεδιασμένο και κατασκευασμένο από την M-Sport, σύμφωνα με τους κανονισμούς της FIA. Διευρυμένο αμάξωμα και ενισχυμένοι «πύργοι» ανάρτησης.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ:
ECU Life Racing F88 με βελτιωμένο κωδικό ελέγχου κινητήρα και μία μονάδα PDUX4 με πιο έξυπνες στρατηγικές ελέγχου.
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΥΣΙΜΟΥ:
Ρεζερβουάρ καυσίμου ATL 80 λίτρων κατά παραγγελία για αγώνες.
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ:
Μήκος 4065mm, πλάτος 1820mm, βάρος 1230kg.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- «Έξι χρόνια διακυβέρνησης Νέας Δημοκρατίας- Έξι χρόνια μεταρρυθμίσεων στην Υγεία»
- Κρήτη: Σεισμική δόνηση μεγέθους 5 Ρίχτερ
- Νέα επίθεση των Χούθι κατά ελληνόκτητου πλοίου – Δύο αγνοούμενοι και δύο τραυματίες μεταξύ του πληρώματος (upd)
- Λούλα: Κατά Τράμπ «Έχουμε το δικαίωμα να απαντήσουμε στους δασμούς»
