• bloomberg

    Financial Times

    TikTok: Μπαίνει στο «εμπόριο των κοινωνικών μέσων» με την Shopify

    • NewsRoom
    TikTok


    Οι χρήστες του TikTok θα μπορούν να κάνουν ηλεκτρονικές αγορές ενώ βλέπουν -κάνοντας «σκρολ»- τα βίντεo του δημοφιλούς μέσου, έπειτα από την συμφωνία με την πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου Shopify.

    Η κίνηση αυτή τοποθετεί την κινεζική εφαρμογή σε ίση θέση με τους ανταγωνιστές της στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης, όπως το Facebook.

    Το Shopify, εταιρεία με έδρα τον Καναδά δίνει στο TikTok ένα χαρτοφυλάκιο συνεργατών που περιλαμβάνεται και στους άλλους ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook, το Instagram και το Pinterest, αλλά ανοίγει και τις αγορές της Amazon, της Google και της Walmart.

    Η νέα συμμαχία θα κυκλοφορήσει στις ΗΠΑ από αυτήν την εβδομάδα, πριν επεκταθεί στην Ευρώπη και τη Νοτιοανατολική Ασία από το 2021.

    Ο Blake Chandlee, αντιπρόεδρος της TikTok, δήλωσε ότι η συνεργασία με το Shopify θα βοηθήσει τους εμπόρους να «προσεγγίσουν νέο κοινό και να αυξήσουν τις πωλήσεις στο TikTok».

    Το «εμπόριο των κοινωνικών μέσων» ξεκινά επιτέλους να αυξάνεται στις ΗΠΑ μετά από την τεράστια ανάπτυξη στην Κίνα τα τελευταία χρόνια, με γνώμονα εφαρμογές όπως οι WeChat, Kuaishou και Pinduoduo.

    Η κίνηση του TikTok ακολουθεί την παρουσίαση της πλατφόρμας ψηφιακών καταστημάτων από το Facebook τον Μάιο. Ορισμένες αμερικανικές μάρκες στο Instagram μπόρεσαν να προσφέρουν άμεση ολοκλήρωση αγοράς στην εφαρμογή, ήδη από πέρυσι.

    Η Shopify υπήρξε ένας από τους μεγαλύτερους ωφελημένους της φετινής έκρηξης στο ηλεκτρονικό εμπόριο, με τις μετοχές της να τριπλασιάζονται σχεδόν σε αξία από τα μέσα Μαρτίου, δίνοντάς της κεφαλαιοποίηση άνω των 125 δισ. δολαρίων. Αναμένεται να εμφανίσει έσοδα άνω των 650 εκατομμυρίων δολαρίων, ένα άλμα 67% σε σχέση με το τρίτο τρίμηνο του προηγούμενου έτους.

    Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση


    © The Financial Times Limited 2024. All Rights Reserved. Not to be redistributed, copied or modified in any way.
    mononews.gr is solely responsible for providing this translation and the Financial Times Limited does not accept any liability for the accuracy or quality of the translation.




    ΣΧΟΛΙΑ