Για να μας βλέπεις πιο συχνά στα αποτελέσματα αναζήτησης Add mononews.gr on Google

Όλα στη φύση βρίσκονται σε πλήρη αρμονία. Έχετε όμως σκεφτεί ποτέ τι θα γίνονταν σε περίπτωση που χάνονταν το οξυγόνο από την ατμόσφαιρα μόνο για 5 δευτερόλεπτα; Σίγουρα θα άλλαζαν πολλά…

-Όσοι θα βρίσκονταν στις παραλίες θα πάθαιναν αυτομάτων εγκαύματα από τον ήλιο.

-Την ημέρα ο ουρανός θα γίνονταν μαύρος.

-Όσα κομμάτια μετάλλων ήταν απροστάτευτα θα κολλούσαν μεταξύ τους.

-O φλοιός της γης θα κατέρρεε.

-Οποιοδήποτε εξωτερικό αυτί θα εκρήγνυντο.

-Oι ωκεανοί θα εξατμίζονταν.

Τώρα αν η ποσότητα του οξυγόνου διπλασιάζονταν:

-Tα χάρτινα αεροπλανάκια θα πετούσαν πιο γρήγορα.

Θα ήμασταν πιο χαρούμενοι και σε συνεχή εγρήγορση.

Όμως, τα έντομα θα γίνονταν τεράστια.

Διαβάστε ακόμα: 

http://www.mononews.gr/erchete-to-megalitero-erotiko-parko-stin-vrazilia-pia-alla-iparchoun-idi/42399

http://www.mononews.gr/video-article-ta-8-pragmata-gia-to-fagito-pou-tha-sas-tromaxoun/42382