• AUTO

    Renault Alpine A110: Το παρελθόν οδηγός του μέλλοντος

    Alpine A110


    Η νέα Alpine A110 προκειμένου να γευτεί τη δοκιμασία και να αποδείξει πως δεν κατέχει τυχαία τη φήμη του καθαρόαιμου, κύλησε τους τροχούς της στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ. Ας δούμε όμως ποιο είναι το αθλητικό τέκνο της Renault.

    Alpine 110

    Η A110 πατά επάνω σε ένα αλουμινένιο πλαίσιο, το οποίο διατηρεί το βάρος σε χαμηλά επίπεδα ενώ ο σχεδιασμός του δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην αεροδυναμική, όπως ακριβώς συνέβη και στο πρωτότυπο δηλαδή.

    Alpine 110

    Η καρδιά της Alpine διαθέτει 4 κυλίνδρους, 1,8 λίτρα, turbo, μπόλικη τεχνολογία και ισχύ 252 ίππους και 32,5 kgm ροπής, για όσους το λέει ακόμη η ψυχή τους. Το μοτέρ είναι τοποθετημένο στο κέντρο του αμαξώματος (η κατανομή βάρους μεταξύ των δυο αξόνων είναι 44/56 εμπρός-πίσω). Σύμμαχος του πανίσχυρου κινητήρα στο γαλλικό coupe, είναι ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων της Getrag, που στέλνει την κίνηση στους πίσω τροχούς (ύπαρξη ηλεκτρονικά ελεγχόμενου μπλοκέ διαφορικού).

    Alpine 110

    Με κύριο γνώμονα των τεχνικών η νέα Alpine να εντυπωσιάζει με το σωστό ζύγισμα αλλά και το στήσιμο, προκειμένου να αποτελέσει το απόλυτο οδηγικό φετίχ του προσεχούς διαστήματος, έμφαση δόθηκε και στη συγκράτηση του απόβαρου στα 1.080 kg (4,3 kg/hp)! Χρόνοι από την πίστα δεν έγιναν γνωστοί αλλά θεωρείται δεδομένο πως οι κινήσεις της σε ένα τέτοιο απαιτητικό περιβάλλον είναι αριστουργηματικές. Υπομονή, όταν σε λίγους μήνες δούμε από κοντά το σπορ αυτοκίνητο με το βαρύ όνομα της γαλλικής φίρμας.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Opel Grandland X: Νέος παίκτης στα crossover

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Οικονομικό παρασκήνιο για την Tesla

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Το deal της Apple με τη Hertz



    ΣΧΟΛΙΑ