• Business

    Β. Σταύρου (ΑΒ Βασιλόπουλος): «Δεν υπάρχουν οι προϋποθέσεις για να πάρει μπρος η κατανάλωση»

    Βασίλης Σταύρου, Brand President της ΑΒ Βασιλόπουλος

    Βασίλης Σταύρου, Brand President της ΑΒ Βασιλόπουλος


    Απόλυτα προσηλωμένη στην υλοποίηση του στρατηγικού πλάνου ανάπτυξης που έχει καταστρώσει για την επόμενη τριετία, με στόχο την ανάκτηση των ηνίων στο εγχώριο λιανεμπόριο τροφίμων παραμένει η διοικητική ομάδα της ΑΒ Βασιλόπουλος. Ο επικεφαλής της αλυσίδας, Βασίλης Σταύρου μιλώντας χθες σε δημοσιογράφους στο περιθώριο εκδήλωσης εμφανίστηκε ικανοποιημένος από την μέχρι στιγμής πορεία, και έκανε ιδιαίτερη αναφορά στην κατηγορία των έτοιμων γευμάτων, στην οποία ποντάρει αρκετά λόγω της δυναμικής που παρουσιάζει αλλά  καθώς και στο προωθητικό πρόγραμμα, το οποίο αναμένεται να ξεπεράσει τα 180 εκατ. ευρώ μόνο για φέτος.

    Ο κ. Σταύρου ανέφερε πως το επόμενο διάστημα θα ενισχυθεί περαιτέρω η γκάμα των έτοιμων γευμάτων, πάντοτε σε συνεργασία με τον σεφ Άκη Πετρετζίκη, προκειμένου να δοθούν περισσότερες επιλογές στους καταναλωτές που αναζητούν γρήγορες και γευστικές λύσεις για το καθημερινό τους τραπέζι.

    Ο ισχυρός άνδρας της ΑΒ Βασιλόπουλος στάθηκε και στο επενδυτικό πλάνο επέκτασης του δικτύου, λέγοντας πως παραμένει ο στόχος για τη δημιουργία 50 νέων καταστημάτων σε όλη την χώρα. Απέφυγε ωστόσο να αναφερθεί σε συγκεκριμένες περιοχές, λέγοντας πως παντού υπάρχει ανάγκη για νέα σημεία. Επανέλαβε πως δεν αποκλείεται το ενδεχόμενο εξαγορών, υπό την προϋπόθεση ότι θα βρεθεί η κατάλληλη ευκαιρία ενώ υπογράμμισε τη επεκτατική πολιτική που ακολουθούν οι μικρομεσαίες αλυσίδες, οι οποίες καλύπτουν όλο και μεγαλύτερο χώρο.

     Όσον αφορά στην πορεία των πωλήσεων, ο κ. Σταύρου δήλωσε πως κινούνται ελαφρώς ανοδικά στο πρώτο τρίμηνο, όπως και η υπόλοιπη αγορά και τόνισε πως ή τη στιγμή δεν υπάρχουν οι προϋποθέσεις για αναπτυχθεί με υψηλότερους ρυθμούς η κατανάλωση. «Δεν υπάρχει κάτι που να δώσει μεγάλη ώθηση στην κατανάλωση», σημείωσε χαρακτηριστικά.

    Για αυτό και η πολιτική των προωθητικών ενεργειών είναι αυτή που θα συνεχίσει να κυριαρχεί στο λιανεμπόριο, το οποίο δείχνει να έχει εγκλωβιστεί στις προσφορές. Σύμφωνα με τον κ. Σταύρου, τα απορρυπαντικά είναι μια κατηγορία προϊόντων όπου υπάρχουν προσφορές σε καθημερινή βάση!

    «Έξυπνη Γεωργία»

    Στο μεταξύ, χθες η ΑΒ Βασιλόπουλος ανακοίνωσε το νέο καινοτόμο Πρόγραμμα «Ευφυούς Γεωργίας», που σχεδιάστηκε και υλοποιείται σε συνεργασία με το Ίδρυμα Μποδοσάκη και την Αμερικανική Γεωργική Σχολή. Μέσα από την εγκατάσταση 12 τηλεμετρικών διατάξεων τελευταίας τεχνολογίας σε επιλεγμένες περιοχές της χώρας μας, οι παραγωγοί έχουν πρόσβαση σε ακριβείς πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο, που απεικονίζονται μέσω χάρτη, με τη χρήση υπολογιστή και έξυπνων συσκευών. Με αυτόν τον τρόπο, λαμβάνουν ενημερωμένες αποφάσεις οι οποίες βασίζονται σε σημαντικές μετεωρολογικές και εδαφολογικές παραμέτρους. Πιο συγκεκριμένα, οι τηλεμετρικές διατάξεις θα εγκατασταθούν σε 4 αμπελώνες σε Καβάλα, Κιλκίς και Πελοπόννησο, 2 ελαιώνες σε Καλαμάτα και Χαλκιδική, 4 κτήματα παραγωγής ακτινιδίων στην Κεντρική Μακεδονία, 2 εκτάσεις λειμώνων (βοσκοτόπων) στην Ελασσόνα και την Ξάνθη.

    Σε πρακτικό επίπεδο, το Πρόγραμμα αναμένεται να ωφελήσει περίπου 100 – 120 παραγωγούς, ενώ ο αριθμός αυτός θα αυξηθεί σημαντικά με την προσθήκη των έμμεσα ωφελούμενων μέσα από την ανάπτυξη πλατφόρμας με ανοιχτή πρόσβαση για όλους (open data).

    Το πιλοτικό αυτό πρόγραμμα, ειδικά σε ό,τι αφορά την Ευφυή Γεωργία στο ακτινίδιο και το επιτραπέζιο σταφύλι, εντάσσεται στην Ευρωπαϊκή διαπεριφερειακή πλατφόρμα υψηλής τεχνολογίας S3, στην οποία συμμετέχουν 27 περιφέρειες από όλα τα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Τα αποτελέσματα του προγράμματος θα αποτελέσουν οδηγό για τη χάραξη Ευρωπαϊκής πολιτικής στον αγροτικό τομέα μετά το 2020, φέρνοντας την Ελλάδα στο κέντρο των εξελίξεων και τους Έλληνες παραγωγούς σε προνομιακή θέση έναντι των Ευρωπαίων αγροτών, στον τομέα αυτό.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Β. Σταύρου (ΑΒ Βασιλόπουλος): «Η ευκολία και η ταχύτητα είναι πολύ βασικά συστατικά του μέλλοντος»

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Βασίλης Σταύρου: O ταλαντούχος μάνατζερ που ανδρώθηκε στους κόλπους της ΑΒ Βασιλόπουλος

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ξεκίνησε το σχέδιο της ΑΒ Βασιλόπουλος για επιστροφή στην κορυφή



    ΣΧΟΛΙΑ