ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
«Το κλασικό παραδοσιακό μαγαζί θα αλλάξει ρόλο και χαρακτήρα. Να προσφέρει εμπειρία», τόνισε ο κ. Βασίλης Σταύρου, Brand President της ΑΒ Βασιλόπουλος, αναφερόμενος στις σύγχρονες τάσεις και στο μέλλον του λιανικού εμπορίου, στο πλαίσιο του Οικονομικού Φόρουμ Δελφών.
«Παλιότερα λέγαμε καλή τοποθεσία και τιμή. Τώρα μιλάμε για πολυκαναλική προσέγγιση», είπε ο κ. Σταύρου και συνέχισε λέγοντας: «Το κλασικό παραδοσιακό μαγαζί θα αλλάξει ρόλο και χαρακτήρα. Να προσφέρει εμπειρία. Κάθε μαγαζί να λειτουργεί σαν κοινωνικός χώρος».
Ταυτόχρονα, όπως είπε, το ηλεκτρονικό εμπόριο αρχίζει και ανεβαίνει σαν προσέγγιση.
«Σίγουρα θα πάρει σημαντικό κομμάτι. Υπάρχουν πολλές τεχνολογίες που βοηθούν. Ο καταναλωτής ψάχνει το καλύτερο στην καλύτερη τιμή. Πολύ μεγάλη τάση και διαφοροποίηση θα προέλθει από την προσωποποιημένη επαφή με τον πελάτη. Η ευκολία και η ταχύτητα είναι πολύ βασικά συστατικά του μέλλοντος», συμπλήρωσε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Ντίνος Μπενρουμπή (Protergia): «Η ΔΕΗ λειτουργεί με ζημιά τα λιγνιτικά για να μην πουλάμε εμείς»
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Παναγιωτάκης (ΔΕΗ): «Πάω στην Κίνα να φέρω επενδυτές»
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Β. Σταύρου (ΑΒ Βασιλόπουλος): «Έτσι θα κατακτήσουμε ξανά την κορυφή»
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Cosco Shipping Ports: Νέο ρεκόρ διακίνησης κοντέινερ το γ΄τρίμηνο – Διαχειρίστηκε 29,85 εκατ. TEU, σημειώνοντας αύξηση 3,6%
- Xclusiv: Η συνεχιζόμενη ανάκαμψη της ζήτησης αργού πετρελαίου στην Κίνα, ευνόησε τα τάνκερ VLCC
- ΚΕΦΙΜ: Τρεις θέσεις πάνω η Ελλάδα στον Δείκτη Φορολογικής Ανταγωνιστικότητας
- Η τροπολογία του Αγνώστου, τα συντροφικά μαχαιρώματα κι ο κερδισμένος
