• Business

    Ξεκίνησε το σχέδιο της ΑΒ Βασιλόπουλος για επιστροφή στην κορυφή

    ΑΒ Βασιλόπουλος: Τίτλοι τέλους για τον Βασίλη Σταύρου - Αποχώρησε από την εταιρεία μετά από 28 χρόνια

    Βασίλης Σταύρου, Brand President της ΑΒ Βασιλόπουλος


    Άρχισε να ξετυλίγεται το σχέδιο του Βασίλη Σταύρου για επιστροφή της ΑΒ Βασιλόπουλος στην πρώτη θέση του εγχώριου λιανεμπορίου τροφίμων. Η αρχή έγινε χθες με την παρουσίαση της νέας σειράς έτοιμων γευμάτων «ΑΒ You’ll Love» που περιλαμβάνει ποικιλία γευμάτων και σνακ, εμπνευσμένων από την ελληνική και διεθνή κουζίνα. Μια κίνηση που είχε προαναγγείλει πριν από περίπου ένα μήνα ο νέος επικεφαλής της αλυσίδας σε συνάντηση με δημοσιογράφους.

    Μάλιστα, ο κ. Σταύρου είχε υπογραμμίσει χαρακτηριστικά πως η εταιρεία αποφάσισε να επενδύσει στο έτοιμο φαγητό, καθώς είναι κάτι που ζητάει ο καταναλωτής, ο οποίος πλέον έχει λιγότερο χρόνο στη διάθεσή του και θέλει την ευκολία του.

    Πηγές της εταιρείας επισημαίνουν πως η νέα σειρά περιλαμβάνει 50 νέες συνταγές και τονίζουν πως έρχεται να εμπλουτίσει την υφιστάμενη γκάμα έτοιμων γευμάτων που διαθέτει ήδη η ΑΒ στα καταστήματά της. Οι ίδιες πηγές σημειώνουν πως η νέα σειρά θα διατίθεται αρχικά σε περίπου 100 σημεία του δικτύου, από εδικά ψυγεία ενώ την τροφοδοσία θα αναλάβει εξειδικευμένη εταιρεία, η οποία συνεργάζεται ήδη με την αλυσίδα ως προμηθευτής.

    Το σχέδιο της ΑΒ για επιστροφή στην κορυφή περιλαμβάνει επίσης τον εμπλουτισμό των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, την ενίσχυση στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου και την αξιοποίηση της τεχνολογίας για πιο προσωποποιημένες προσφορές (personalized offering).

    Παράλληλα, αναμένεται να διατεθούν περίπου 200 εκατ. ευρώ για την μείωση των τιμών και σε προσφορές, με στόχο να παραμείνει η αλυσίδα άκρως ανταγωνιστική ενώ δεν αποκλείεται το ενδεχόμενο κάποιων εξαγορών, εάν παρουσιαστεί κάποια καλή ευκαιρία. Επιπλέον, δρομολογούνται επενδύσεις άνω των 60 εκατ. ευρώ για την προσθήκη 50 νέων καταστημάτων και την ανακαίνιση 50 σημείων από το υφιστάμενο δίκτυο.

    Η ΑΒ Βασιλόπουλος διατηρεί δίκτυο 460 καταστημάτων σε όλη την Ελλάδα και διαθέτει περίπου 55.000 κωδικούς προϊόντων από τα ράφια της, εξυπηρετώντας πάνω από 2 εκατομμύρια καταναλωτές.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Β. Σταύρου (ΑΒ Βασιλόπουλος): «Η ευκολία και η ταχύτητα είναι πολύ βασικά συστατικά του μέλλοντος»

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Β. Σταύρου (ΑΒ Βασιλόπουλος): «Έτσι θα κατακτήσουμε ξανά την κορυφή»

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Επενδύσεις ύψους 60 εκατ. ευρώ το 2019 ετοιμάζει η ΑΒ Βασιλόπουλος



    ΣΧΟΛΙΑ