• Business

    Unilever: Αύξηση πωλήσεων κατά 7,9% το β’ τρίμηνο

    • Bloomberg
    Hein Schumacher, CEO της Unilever

    Hein Schumacher, CEO της Unilever


    Ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις οι πωλήσεις της Unilever, την ώρα που αύξησε τις τιμές προϊόντων, όπως το σαπούνι Dove και τους κύβους Knorr προκειμένου να αντισταθμίσει το υψηλότερο κόστος.

    Παρόλο που ανέφερε ότι υπάρχουν ενδείξεις ότι ο συνολικός πληθωρισμός υποχωρεί, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 7,9% το β’ τρίμηνο.

    Η εταιρεία προέβλεψε δραματική επιβράδυνση του πληθωρισμού σε περίπου 400 εκατ. ευρώ (443 εκατ. δολάρια) το β’ εξάμηνο από περίπου 1,5 δισ. ευρώ το α’ εξάμηνο.

    Ταυτόχρονα, η μετοχή σημείωσε άνοδο έως και 4,5% στο χρηματιστήριο του Λονδίνου.

    Πρόβλεψη για αύξηση εσόδων άνω του 5% φέτος

    Οι επενδυτές εξετάζουν διεξοδικά το πρώτο σύνολο αποτελεσμάτων υπό τον Διευθύνοντα Σύμβουλο Hein Schumacher, ο οποίος σκοπεύει να αναβιώσει την υποτονική απόδοση της Unilever.

    Ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος αύξησε ελαφρώς τις προβλέψεις για το σύνολο του έτους, προβλέποντας αύξηση εσόδων άνω του 5% φέτος.

    Ο Schumacher, το πρώην αφεντικό του ολλανδικού γαλακτοκομικού συνεταιρισμού Royal Friesland Campina, αναμένεται να επανεξετάσει τη συζήτηση σχετικά με τον διαχωρισμό των εμπορικών σημάτων τροφίμων –  όπως η μαγιονέζα Hellmann’s – από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες μονάδες προσωπικής φροντίδας, ομορφιάς και ευεξίας.

    Τα προϊόντα με τις καλύτερες επιδόσεις ήταν αυτά της προσωπικής φροντίδας, της διατροφής και της ομορφιάς. Το τμήμα του παγωτού ήταν το πιο αργά αναπτυσσόμενο, με ανάπτυξη 5,6% ακόμη και όταν οι τιμές αυξήθηκαν περισσότερο από 12%.

    Την ίδια στιγμή, στο Ηνωμένο Βασίλειο, ο πληθωρισμός τιμών καταναλωτή μειώθηκε στο 7,9% τον Ιούνιο από 8,7% τον Μάιο, ενώ οι διψήφιες αυξήσεις στις τιμές των τροφίμων επίσης υποχώρησαν.

    Διαβάστε επίσης: 

    Το λιμάνι του Πειραιά έπεσε δέκα θέσεις σε δύο χρόνια στην παγκόσμια κατάταξη



    ΣΧΟΛΙΑ