• Business

    Under Armour: Ο βετεράνος της μόδας John Varvatos αναλαμβάνει τα ηνία ως επικεφαλής σχεδιαστής

    • NewsRoom
    John Varvatos

    John Varvatos


    O John Varvatos αναλαμβάνει επικεφαλής σχεδιαστής της εταιρείας αθλητικών ειδών Under Armour από τις 11 Σεπτεμβρίου.

    Ο βετεράνος της μόδας, ο οποίος ανέλαβε νωρίτερα φέτος ρόλο συμβούλου στην εταιρεία, αναμένεται να φέρει σε αυτήν την βαθιά του τεχνογνωσία και το στυλ του, επισημαίνει η UA σε ανακοίνωση της.

    Θα επιβλέπει την σχεδιαστική κατεύθυνση της εταιρείας και θα διευθύνει τα στούντιο της στη Νέα Υόρκη, στη Βαλτιμόρη και στο Πόρτλαντ του Όρεγκον.

    Θα συνεργαστεί με την ομάδα προϊόντων της Under Armour για να συνδυάσει «απόδοση και στυλ» στα ρούχα, τα υποδήματα και τα αξεσουάρ της εταιρείας, δήλωσε η διευθύνουσα σύμβουλος Stephanie Linnartz σε δήλωση.

    Με δεκαετίες εμπειρίας, με τη σχεδιαστική του αισθητική, τη μαεστρία και την έντονη αίσθηση της λεπτομέρειας και έχοντας προωθήσει ισχυρά εμπορικά σήματα όπως οι Polo Ralph Lauren, Calvin Klein, Converse και το ομώνυμο brand του, John Varvatos, αναμένεται να φέρει νέα πνοή στην Under Armour.

    Πραγματικός οραματιστής, δημιούργησε τόσο το μποξεράκι της Calvin Klein όσο και τα sneaker χωρίς κορδόνια για την Converse κατά τη διάρκεια της δεκαπενταετούς συνεργασίας της με τη μάρκα John Varvatos.

    «Είμαι τόσο ενθουσιασμένος που γίνομαι μέλος της Under Armour, μιας εμβληματικής αμερικανικής μάρκας», σχολίασε ο σχεδιαστής. «Η καινοτομία, ο σχεδιασμός και η αποστολή της μάρκας δεν ήταν ποτέ πιο επίκαιρες καθώς οι καταναλωτές απαιτούν ρούχα που λειτουργούν τόσο για αθλητικές όσο και για καθημερινές δραστηριότητες. Ανυπομονώ να αποκαλύψω αυτό το επόμενο κεφάλαιο στην απίστευτη ιστορία του Under Armour», πρόσθεσε.

    Δεν θα είναι η πρώτη προσπάθεια της Under Armour να δώσει μία άλλα πνοή στα προϊόντα της.

    Το 2016, η εταιρεία εισήγαγε μια σειρά με τον σχεδιαστή Tim Coppens που δεν κατάφερε να προσελκύσει τους βασικούς πελάτες της, οι οποίοι αναζητούσαν κυρίως τα αθλητικά της προϊόντα.

    Το 2019, η Under Armour είπε ότι θα διπλασιάσει τις επιδόσεις της, καθώς προσπαθούσε να ανακτήσει την ταχεία ανάπτυξη που της έδωσε ώθηση στα τέλη της δεκαετίας του 2000 και στις αρχές της δεκαετίας του 2010, όταν έφτασε να θεωρείται ανταγωνίστρια με τους μεγαλύτερους παίκτης της αγοράς, όπως η Adidas και η Nike.

    Πιο πρόσφατα, η εταιρεία προχώρησε σε ορισμένες αλλαγές στο πλαίσιο της προσπάθειας της να αναζωπυρώσει την ανάπτυξη της.

    Τον Φεβρουάριο, η Linnartz ανέλαβε το ρόλο της διευθύνουσας συμβούλου και διαδέχτηκε τον Patrik Frisk, ο οποίος αποχώρησε στα μέσα του 2022.

    Αυτόν τον Ιούνιο ανακοίνωσε περισσότερες αλλαγές στην εκτελεστική ηγεσία της.

    Οι πωλήσεις της Under Armour αυξήθηκαν 3% στους 12 μήνες έως τις 31 Μαρτίου 2023, αλλά δυσκολεύτηκε να διατηρήσει αυτή τη δυναμική. Οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 2% το τελευταίο τρίμηνο.

    Διαβάστε ακόμη:

    Η Chanel ανοίγει «εστιατόριο αρωμάτων» στο Μπρούκλιν

    Hodinkee: Η εταιρεία πώλησης ρολογιών πολυτελείας απολύει το 20% των εργαζομένων της

    Τα άγνωστα ρολόγια πολυτελείας που κοστίζουν κατά μέσο όρο 250.000 δολάρια



    ΣΧΟΛΙΑ