• Business

    Trikalinos Αυγοτάραχο: Το χαβιάρι από το Αιτωλικό που κατακτά την Ιαπωνία

    • Άννα Διανά
    Ζαφείρης Τρικαλινός

    Ζαφείρης Τρικαλινός


    Σε μεγαλύτερη διείσδυση στην Ιαπωνία, σε μια από τις πλέον απαιτητικές διεθνείς αγορές, στοχεύει η Trikalinos. Το αυγοτάραχο, το ελληνικό χαβιάρι από το Αιτωλικό, έχει καταφέρει τα τελευταία χρόνια να διεισδύει όλο και πιο δυναμικά στην ιαπωνική αγορά.

    Για τον ιδιοκτήτη και πρόεδρο της Trikalinos, Ζαφείρη Τρικαλινό, τέταρτη γενιά της οικογένειας που ασχολείται με το αυγοτάραχο, η αγορά της Ιαπωνίας στην οποία ήδη έχει χτίσει γερές βάσεις βοηθά στην ενδυνάμωση της εξωστρέφειας της εταιρείας.

    Δυναμική ανάπτυξη με γερές βάσεις

    «Χτίζουμε στέρεες συνεργασίες και ήδη η ιαπωνική αγορά σημειώνει μία δυναμική ανάπτυξη που βοηθά στο πλάνο μας για μεγαλύτερη εξωστρέφεια» σημείωσε ο κ. Τρικαλινός στο περιθώριο εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε χθες.

    «Το στοίχημα της εμπιστοσύνης από τους πελάτες μας στην Ιαπωνία, έχει κερδηθεί και πλέον η εταιρία μας κτίζει σταθερά πάνω στη σχέση αναγνώρισης της υψηλής ποιότητας των προϊόντων Trikalinos στην απαιτητική ιαπωνική αγορά» σύμφωνα με τον κ. Τρικαλινό.

    Η εταιρεία έχοντας επανασυστήσει το Trikalinos Αυγοτάραχο όχι ως το παραδοσιακό προϊόν, αλλά  ως ελληνικό delicatessen, υψηλής διατροφικής αξίας έχει καταφέρει τα τελευταία χρόνια να αναπτύσσει σταθερά τη διεθνή της παρουσία αλλά και τη διείσδυση στην εγχώρια αγορά.

    Εξαγωγές σε 42 χώρες

    Σήμερα η Trikalinos Αυγοτάραχο κάνει εξαγωγές σε 42 χώρες. Από τη Σιγκαπούρη, την Ιαπωνία και την Ταϊβάν ως τη Γαλλία, που αποτελεί και τον μεγαλύτερο εξαγωγικό προορισμό,  την Ιταλία, τη Βρετανία και τις ΗΠΑ. Στις εγκαταστάσεις της Trikalinos, όπου απασχολούνται 20 άτομα σήμερα, παράγονται παραδοσιακό αυγοτάραχο, αυγοτάραχο τρίμμα, αυγοτάραχο «ψυχή», μελίχλωρο αυγοτάραχο. Επίσης φυσικό θαλασσινό αλάτι, αφρίνα, μαρινάτος γαύρος φιλέτο και μαρινάτη σαρδέλα φιλέτο. Τα προϊόντα του αυγοτάραχου, ωστόσο, αποτελούν το 90% των πωλήσεων της εταιρείας.

    Στην Ελλάδα οι πωλήσεις είναι περίπου ισομερώς μοιρασμένες μεταξύ της λιανικής και των καταστημάτων εστίασης, ενώ στο εξωτερικό οι περισσότερες πωλήσεις αφορούν εστιατόρια, είτε πουλώντας απευθείας σε αυτά είτε μέσω τοπικών χονδρεμπόρων.

    Από το εξωτερικό το 40% των πωλήσεων

    Το 40% του τζίρου της εταιρείας- είναι περίπου στα 2 εκατ. ευρώ- προέρχεται από την εξαγωγική δραστηριότητα.  «Το όνειρο μου είναι οι εξαγωγές μας πλέον να ξεπεράσουν τις πωλήσεις στην εγχώρια αγορά. Να ξεπεράσουμε το 50% και θα το καταφέρουμε. Ηδη φέτος ο ρυθμός ανάπτυξης των πωλήσεων στο εξωτερικό κινείται με αύξηση 20%» υπογραμμίζει ο κ. Τρικαλινός.

    Πάντως και στην εσωτερική αγορά η εταιρεία βλέπει φέτος μία σημαντική ανάπτυξη, όπως λέει ο κ. Τρικαλινός. Οι πωλήσεις στα ράφια των δύο μεγαλύτερων σούπερ μάρκετ που είναι τοποθετημένα τα προϊόντα της εταιρείας οι πωλήσεις τρέχουν με διψήφιο ποσοστό. Και σε συνδυασμό με την ανοδική πορεία των εξαγωγών , η εταιρεία φέτος θα εμφανίσει σημαντικά αυξημένες επιδόσεις.

    Διαβάστε επίσης

    ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ: «Ξεφούσκωσε» η καταναλωτική φρενίτιδα στα σούπερ μάρκετ – Προβληματισμός για φόρους και επιταγές

    Πέντε επιχειρηματίες μιλούν για την «άλλη Ελλάδα» – Τι πρέπει να αλλάξει στη χώρα



    ΣΧΟΛΙΑ