• Business

    Το «τρίπτυχο» για να παραμείνει η «Μπάρμπα Στάθης» στην κορυφή

    • Γιώργος Μανέττας

    Νικήτας Ποθουλάκης Αντιπρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος, ΜΠΑΡΜΠΑ ΣΤΑΘΗΣ ΑΒΕΕ


    Νέα προϊόντα, επένδυση στην παραγωγή και έμφαση στις εξαγωγές συνθέτουν τους βασικούς πυλώνες της στρατηγικής που σχεδιάζει να ακολουθήσει τα επόμενα χρόνια η «Μπάρμπα Στάθης», προκειμένου να διατηρήσει την πρωτοκαθεδρία στην εγχώρια αγορά. Όπως ανέφερε χθες η διοίκηση της εταιρείας, στο πλαίσιο εκδήλωσης για την συμπλήρωση 50 χρόνων λειτουργίας, στόχος είναι να συνεχισθεί η αναπτυξιακή πορεία που καταγράφεται εδώ και πέντε δεκαετίες, μέσα από τον εμπλουτισμό του χαρτοφυλακίου, την επιμονή στην παραγωγή προϊόντων υψηλής ποιότητας και ασφάλειας και την καινοτομία.

    «Προχωράμε με όραμα και για τα επόμενα 50 χρόνια. Συνεχίζουμε να επενδύουμε στην πατρίδα μας, να ενισχύουμε τον Έλληνα αγρότη, να ανοίγουμε
    νέους δρόμους και να οδηγούμε την αγορά, να σεβόμαστε τον καταναλωτή και να καινοτομούμε βιολογικά ενώ στόχος μας είναι η ακόμη μεγαλύτερη ανάπτυξη
    τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό», σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ. Νικήτας Ποθουλάκης, διευθύνων σύμβουλος της Μπάρμπα Στάθης.

    Ο κ. Ποθουλάκης, αναλύοντας τον σχεδιασμό της εταιρείας υπογράμμισε ότι δρομολογούνται επενδύσεις άνω των 8,5 εκατ. ευρώ για τη διετία 2019-2020. Αυτές
    αφορούν στη δημιουργία νέας υπερσύγχρονης, πλήρως αυτοματοποιημένης αποθήκης 11.000 παλετοθέσεων που θα αποφέρει εξοικονόμηση ενέργεια 60%, τρεις νέες γραμμές συσκευασίας και μία νέα γραμμή παραγωγής που θα οδηγήσει στην αύξηση της παραγωγικής δυνατότητας κατά 40%.

    Ιδιαίτερη έμφαση, όπως είπε ο ίδιος, θα δοθεί και στην περαιτέρω ενίσχυση των εξαγωγών, οι οποίες αποτελούν σήμερα το 20% των πωλήσεων (περίπου 30 εκατ. ευρώ). Σε πρώτο πλάνο θα βρεθούν τα βιολογικά, η παραγωγή των οποίων θα διπλασιάσει τα επόμενα τέσσερα χρόνια και από 5-7% των πωλήσεων εκτιμάται ότι θα φτάσουν σε ποσοστό 15-20% των πωλήσεων.

    «Εξορθολογισμός προσφορών»

    Στο επίκεντρο θα βρεθεί και ο εξορθολογισμός των προσφορών. Οι προσφορές, όπως είπε ο κ. Ποθουλάκης αποπροσανατολίζουν τον καταναλωτή και έχουν επίπτωση στην ποιότητα. Εκτίμησε ότι το λιανεμπόριο είναι αρωγός σε αυτή τη κατεύθυνση και τόνισε ότι ο εξορθολογισμός των προσφορών αποτελεί από τα πιο σοβαρά ζητήματα για τον σεβασμό του τελικού καταναλωτή.

    Από τα πλάνα δεν θα μπορούσε να απουσιάζει ο εμπλουτισμός της γκάμας με νέα προϊόντα που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών. Σύμφωνα με την αναπληρώτρια CEO της Μπάρμπα Στάθης, Αγάπη Παπαδοπούλου, πολύ σύντομα θα κάνει την εμφάνισή της στα ράφια των σούπερ μάρκετ μια νέα σειρά προϊόντων ζυμαρικών με λαχανικά. «Κάθε μέρα προσπαθούμε να γινόμαστε καλύτεροι και να πάμε ένα βήμα πιο μπροστά», ανέφερε παρουσιάζοντας την ιστορική διαδρομή και εξέλιξη της εταιρείας από το 1969 μέχρι σήμερα.

    «Αξιοθαύμαστη πορεία»

    «Ως αξιοθαύμαστο παράδειγμα για όλη την ελληνική οικονομία» χαρακτήρισε την εταιρεία Μπάρμπα Στάθης ο Παναγιώτης Θρουβάλας, πρόεδρος της MIG. Όπως είπε, στα δύσκολα χρόνια της οικονομικής κρίσης, η εταιρεία έχει καταφέρει να επεκτείνεται συνεχώς, να βελτιώνει τη θέση της και τα νούμερά της ενώ κερδίζει συνεχώς στην εκτίμηση του καταναλωτή.

    Από την πλευρά του, ο Θανάσης Παπανικολάου, διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου MIG και αντιπρόεδρος του Ομίλου Vivartia, σε παρέμβασή του εστίασε στο ενδιαφέρον της MIG για την εταιρεία Μπάρμπα Στάθης επισημαίνοντας ότι είναι leader στην αγορά. Τόνισε ότι στα δύσκολα χρόνια της οικονομικής κρίσης, η εταιρεία Μπάρμπα Στάθης στήριξε με την ρευστότητά της και την καλή της πορεία την Vivartia και πλέον ατενίζει το μέλλον με αισιοδοξία.

    Η Μπάρμπα Στάθης δραστηριοποιείται στον χώρο των κατεψυγμένων λαχανικών εδώ και 50 χρόνια, κατέχοντας διαχρονικά ηγετική θέση στην αγορά. Διαθέτει 5 ιδιόκτητες μονάδες παραγωγής λαχανικών και ζυμών, 4 κέντρα διανομής και απασχολεί 1.303 εργαζομένους. Έχει αναπτύξει 467 κωδικούς προϊόντων, και συνεργάζεται με περισσότερους από 1.000 αγρότες με «συμβολαιακή καλλιέργεια». Επιπλέον, έχει παρουσία σε 5 ηπείρους και 25 χώρες, εξάγοντας μεταξύ άλλων στις αγορές της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αμερικής.

    Το 2018 οι πωλήσεις της ανήλθαν σε 143 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 12% σε σχέση με το 2015 ενώ ανοδική κινούνται και φέτος. Ειδικότερα, στο πρώτο τετράμηνο του 2019, οι πωλήσεις τα είναι ήδη πάνω από τον στόχο και «τρέχουν» με ρυθμούς της τάξης του 4% ενώ εκτιμάται ότι ανάλογη θα είναι η πορεία στο σύνολο του έτους.



    ΣΧΟΛΙΑ