ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πολλαπλά οφέλη θα έχει όποια από τις δύο εταιρείες, Άκτωρ και Άβαξ, (ως επικεφαλής κοινοπραξιών) αναδειχθεί ανάδοχος στο διαγωνισμό για την πρώτη φάση της γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας (Άλσος Βεϊκου – Γουδή) έργο προϋπολογισμού 1,8 δισ. ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ).
Θα μεγαλώσει αισθητά το ανεκτέλεστο υπόλοιπο έργων της, αλλά κυρίως, με την υπογραφή της σύμβασης εκτέλεσης του έργου, θα ενισχύσει το ταμείο της με περίπου 150 εκατ. ευρώ (το 10% της αξίας του έργου) ποσό διόλου ευκαταφρόνητο για την περίοδο που διανύουμε κατά την οποία ο τζίρος από τις κατασκευές μειώνεται δραματικά.
Το άνοιγμα των οικονομικών προσφορών των δύο κοινοπραξιών, Άκτωρ, Ansaldo, Hitachi Rail Italy και Άβαξ, Ghella, Alstom Transport, ορίστηκε από την Αττικό Μετρό για την ερχόμενη Δευτέρα, 19 Οκτωβρίου.
Σημειώνεται ότι στο 6μήνο ο κύκλος εργασιών της κατασκευής του ομίλου Ελλάκτωρ μειώθηκε 50,7% και αντίστοιχα στην Άβαξ 20,9%. Σε επίπεδο EBITDA (κέρδη προ φόρων τόκων και αποσβέσεων) στην Άβαξ (κατασκευή) σημειώθηκε μείωση 23,3% (15,7 εκατ. έναντι 20,5 εκατ.), ενώ η Ελλάκτωρ από κέρδη 3,2 εκατ. ευρώ γύρισε σε ζημιές 17,3 εκατ. ευρώ. Η βασική αιτία είναι το γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια δεν έχει δημοπρατηθεί σημαντικός αριθμός μεγάλων έργων.
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Καρολάιν Λέβιτ: «Εξαιρετικά απογοητευμένος» ο Τραμπ από τις καθυστερήσεις σχετικά με την Ουκρανία
- Ο ESM διόρισε ως πρόεδρο του τον Κυριάκο Πιερρακάκη για τα επόμενα 2,5 χρόνια
- ΗΠΑ: 340 εκατ. δολάρια κόστισε η ανάπτυξη της Εθνοφρουράς σε 5 πόλεις της χώρας, σύμφωνα με τους Δημοκρατικούς
- Ζελένσκι: Ο έλεγχος του Ντονέτσκ και του πυρηνικού σταθμού της Ζαπορίζια τα δύο θέματα που απομένουν να συζητηθούν