• Business

    Τι απαντά η Ελαϊς – Unilever για την απόφαση του ΣΕΕ για τη διαφήμιση Hellmann’s

    Επικεφαλής , Ελαϊς – Unilever


    Για δικαίωση κάνει λόγο η Ελαϊς – Unilever αναφορικά με την απόφαση της Πρωτοβάθμιας Επιτροπής Ελέγχου Επικοινωνίας (ΣΕΕ) αναφορικά με τη διαφημιστική επικοινωνία «Hellmann’s Ελληνικές Γεύσεις», τονίζοντας όμως ότι θα τροποποιήσει τη λέξη «Όλα» από την επίμαχη φράση «Μα όλα ελληνικά πχια;» σεβόμενη την απόφαση της Επιτροπής.

    Ακολουθεί ολόκληρη η ανακοίνωση της Ελαϊς – Unilever:

    «Σε συνέχεια της πρόσφατης απόφασης της Πρωτοβάθμιας Επιτροπής Ελέγχου Επικοινωνίας (ΣΕΕ) αναφορικά με τη διαφημιστική επικοινωνία «Hellmann’s Ελληνικές Γεύσεις» και έχοντας πάντα ως γνώμονα την προστασία του καταναλωτή η «ΕΛΑΪΣ-UNILEVER HELLAS Α.Ε.» δηλώνει τα ακόλουθα:
    Η απόφαση της Πρωτοβάθμιας Επιτροπής Ελέγχου Επικοινωνίας (ΣΕΕ), δικαίωσε την ΕΛΑΪΣ-UNILEVER HELLAS A.E. για τη νέα της διαφημιστική επικοινωνία με τίτλο: «Νέες Hellmann’s με γεύση από τον τόπο σου».

    Μάλιστα, με ομόφωνη απόφασή της έκρινε ότι η δημιουργική ιδέα και η εκτέλεση της επικοινωνίας έχουν εμφανώς χιουμοριστική διάθεση, μη δυνάμενες με κανένα τρόπο να παραπλανήσουν τον καταναλωτή. Παράλληλα, το γεγονός ότι τα εν λόγω προϊόντα και παράγονται στην Ελλάδα και περιέχουν ελληνικές γεύσεις δικαιολογεί επαρκώς, την αναφορά της «ελληνικότητας» στην εν λόγω επικοινωνία.

    Η Επιτροπή του ΣΕΕ, έκρινε κατά πλειοψηφία ότι η διατύπωση «Όλα ελληνικά πχια;» και συγκεκριμένα, η λέξη «Όλα» είναι η ΜΟΝΗ που ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ να παρερμηνευτεί.

    Από πλευράς μας, αν και θεωρούμε ότι η καμπάνια μας δε δύναται να παρερμηνευτεί από τον καταναλωτή, σεβόμενοι απόλυτα την απόφαση και κρίση της Επιτροπής, θα τροποποιήσουμε την λέξη «Όλα», ενώ η διαφημιστική επικοινωνία θα παραμείνει κανονικά στον αέρα, έως ότου ολοκληρωθεί το προγραμματισμένο πλάνο επικοινωνίας.

    Έχουμε εμπιστοσύνη στα θεσμικά όργανα και στον Έλληνα καταναλωτή, τον οποίο φροντίζουμε να υπηρετούμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο».



    ΣΧΟΛΙΑ