• Everest on the road

    Business

    Θες καφέ; Έφτασεεε!!!

    • NewsRoom

    Πας για δουλειά… Ή επιστρέφεις… Ίσως θες να σπάσεις λίγο τη μέρα ή να ξεγελάσεις την πείνα σου με έναν καφέ και κάτι νόστιμο και χορταστικό, αλλά δύσκολο να βρεις χρόνο… Πόσες και πόσες φορές δεν θέλησες να σταματήσεις για λίγο μπροστά από το αγαπημένο σου κατάστημα, αλλά πότε δεν είχε θέση να παρκάρεις, πότε φοβόσουν μη σε γράψουν, πότε ο χρόνος ήταν τόσο πιεσμένος που έμενες με τη σκέψη και την επιθυμία;

    Δεν είσαι μόνος ούτε μόνη. Είμαστε πολλοί. Γι’ αυτό και τα everest φρόντισαν να κάνουν τη ζωή μας λίγο πιο εύκολη.

    Με τη νέα υπηρεσία «everest on the road», η διαδικασία της παραγγελίας από ένα κατάστημα everest γίνεται ακόμα πιο εύκολη. Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να παραγγείλεις online και, μόλις φτάσεις απ’ έξω, να πατήσεις το κουμπί «ΕΦΤΑΣΑ». Σε 3 λεπτά ένας υπάλληλος του καταστήματος παραδίδει την παραγγελία σου στο παράθυρο του αυτοκινήτου σου!

    Τέρμα πια η ανησυχία για τις κλήσεις! Τέρμα και οι βόλτες γύρω από το τετράγωνο μέχρι να βρεις χώρο να παρκάρεις – έστω και για λίγα μόνο λεπτά! Με την υπηρεσία «everest on the road» έχεις αυτό που θες, την ώρα που το θες, χωρίς να αγχωθείς για τίποτα!

    Πώς λειτουργεί η υπηρεσία «everest on the road»

    Η καινοτόμα υπηρεσία «everest on the road»* παρέχεται μέσω του πρόσφατα ανασχεδιασμένου site για online παραγγελία www.everest.gr και του app των everest, ενώ προστίθεται σε μια σειρά προσωποποιημένων υπηρεσιών που έχει σχεδιάσει και υλοποιεί η αλυσίδα, όπως το delivery χωρίς επαφή και η γρήγορη παραλαβή από το κατάστημα (skip the line). Αποτελεί, δε, άλλη μια καινοτομία των everest που αναβαθμίζει την καταναλωτική εμπειρία, σε συνέχεια του λανσαρίσματος του ιδιαίτερα επιτυχημένου «Bite Club», του πρώτου πλήρως ψηφιοποιημένου και απόλυτα προσωποποιημένου προγράμματος πιστότητας και επιβράβευσης πελατών στην αγορά καφέ & snacking, το οποίο σε λιγότερο λειτουργίας μετρά ήδη περισσότερα από 65.000 μέλη.

    Γιατί τα everest επενδύουν συστηματικά στην ένταξη νέων τεχνολογιών σε διάφορα στάδια του καταναλωτικού ταξιδιού, με στόχο την ενίσχυση της εμπειρίας και τη διασφάλιση της ταχύτερης και όσο το δυνατόν ανέπαφης συναλλαγής του πελάτη με το κατάστημα.

    Με αυτό τον τρόπο η αλυσίδα βελτιώνει διαρκώς την καθημερινή επαφή με τους πελάτες της, προσδίδοντας παράλληλα προστιθέμενη αξία σε κάθε αγορά.

    Τι θα λεγες λοιπόν για ένα καφεδάκι στα πεταχτά; Στα everest φυσικά!

    *Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη σε συγκεκριμένα καταστήματα ενώ προσφέρεται μόνο για παραγγελίες που έχουν εξοφληθεί ηλεκτρονικά μέσω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας.