• Business

    Σκλαβενίτης: Δυναμική επέκταση και στο ηλεκτρονικό εμπόριο – Οι επόμενοι σταθμοί

    WarningExclamation mark in a circleΑπαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
    • Ρομίνα Νικηφόρου
    Τα επόμενα... ψηφιακά βήματα του Σκλαβενίτη

    Γεράσιμος Σκλαβενίτης. Επικεφαλής Σκλαβενίτης ΑΒΕΕ


    Μετά την Αττική και πρόσφατα τη Λάρισα, το sklavenitis.gr σχεδιάζει έως το τέλος έτους να επεκταθεί σε δύο ακόμη περιοχές.

    Το online κατάστημα της αλυσίδας Σκλαβενίτης, με διευθύνοντα σύμβουλο τον Γεράσιμο Σκλαβενίτη, έκανε πρεμιέρα στα τέλη του 2020 στην Αττική. Είχε προηγηθεί στις αρχές του περασμένου έτους η εξαγορά της caremarket.gr, με την εταιρεία να κάνει με αυτό τον τρόπο την είσοδό της στο ηλεκτρονικό εμπόριο και  χωρίς έως τότε να έχει διαδικτυακή παρουσία.

    Αμέσως μετά την έναρξη της πανδημίας, η Σκλαβενίτης προχώρησε σε συνεργασία με την πλατφόρμα efood για τη διανομή των προϊόντων της αυθημερόν, σε μία περίοδο μάλιστα που οι παραγγελίες από τα οnline σούπερ μάρκετ έφταναν με μεγάλη καθυστέρηση στον καταναλωτή.

    Πλέον, σχεδόν έναν χρόνο μετά το λανσάρισμα του sklavenitis.gr αρχικά στην Αττική, η εταιρεία επεκτείνεται πλέον και σε άλλες πόλεις της χώρας.

    Στη Λάρισα ο δεύτερος σταθμός – Ποιες πόλεις ακολουθούν

    Η Λάρισα αποτελεί από τις αρχές Οκτωβρίου τον δεύτερο σταθμό του Sklavenitis.gr και τον πρώτο εκτός Αττικής.

    Σύμφωνα με πληροφορίες της αγοράς, οι πόλεις που θα ακολουθήσουν μέσα στο 2021 είναι η Θεσσαλονίκη και η Πάτρα.

    Άλλωστε όπως επισημαίνουν πηγές κοντά στην εταιρεία, η ανάπτυξη και επέκταση του Σκλαβενίτης  eMarket παραμένει βασικός πυλώνας στον στρατηγικό σχεδιασμό της εταιρείας.

    Μέσα στην πανδημία ο κλάδος των Οnline σούπερ μάρκετ αναπτύχθηκε ραγδαία, αν κύκλοι κοντά στον εταιρεία σημειώνουν ότι οι καταναλωτές μετά τα lockdown επιστρέφουν στην εμπειρία του φυσικού καταστήματος για τις καθημερινές τους αγορές ενώ υπολογίζεται ότι οι διαδικτυακές αγορές αποτελούν περίπου το 1,5% του τζίρου της αλυσίδας.

    Στα επόμενα σχέδια πάντως της εταιρείας εκτός από το eshop – με επενδύσεις ύψους 50 εκατ. να «τρέχουν» για το 2021- είναι σύμφωνα με πληροφορίες και η λειτουργία ακόμη δύο σημείων έως το τέλος του έτους και ενώ από την αρχή του 2021 έχουν  ανοίξει 5 νέα καταστήματα και συγκεκριμένα σε Γιαννιτσά, Τρίκαλα, Ρίο, Σπάρτη και Σκιάθο.

    Διαβάστε επίσης:

    Σούπερ μάρκετ: Τι ετοιμάζουν Σκλαβενίτης, Μy Market, Lidl

    Σκλαβενίτης: Τα τρία κλειδιά που ξεκλείδωσαν την κερδοφορία

     



    ΣΧΟΛΙΑ