• Business

    Στην αγορά της Αλβανίας εισέρχεται η MLS

    MLS

    Ιωάννης Καματάκης. Πρόεδρος και πρώην Διευθ. Σύμβουλος MLS Πληροφορική


    Την είσοδό της στην αγορά της Αλβανίας ανακοίνωσε η MLS. Πρόκειται για την τέταρτη αγορά του εξωτερικού στην οποία εισέρχεται η εταιρεία μετά την Κύπρο, τη Σερβία και τη Βουλγαρία. Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, η Αλβανία, με πληθυσμό 2,8 εκατ., λόγω της γεωγραφικής της θέσης, αποτελεί αγορά στην οποία η MLS θα επιδιώξει να παίξει σημαντικό ρόλο.

    Η MLS πηγαίνει στην αγορά της Αλβανίας με το MLS Easy™ και τα MLS Smartphones και Tablets.

    Το λειτουργικό σύστημα του MLS Easy™ αναπτύχθηκε και στην αλβανική γλώσσα. Επίσης, τόσο τα MLS Smartphones και Tablets όσο και το MLS Easy™ ενσωματώνουν στα Αλβανικά την υπηρεσία Live Services η οποία δίνει την δυνατότητα στους χρήστες να αναζητούν τα κοντινότερα εστιατόρια, βενζινάδικα, φαρμακεία, τράπεζες, νοσοκομεία, σημεία στάθμευσης ή άλλα σημεία ενδιαφέροντος στην Αλβανία, και – όταν ζητείται – να πλοηγούνται σε αυτά.

    Η MLS θα εξετάσει στο εγγύς μέλλον την πιθανότητα να αναπτύξει στην αλβανική γλώσσα και την αναγνώριση φωνής.

    Η MLS θα συνεργαστεί με την ελληνικών συμφερόντων αλβανική εταιρεία DSA Digital Systems shpk. Η DSA θα  διανέμει τα προϊόντα της MLS στην αλβανική αγορά.

    Η MLS σε συνεργασία με την DSA, θα συνεργαστεί με τους τοπικούς παρόχους της Αλβανίας με αιχμή του δόρατος το MLS Easy™. Μέσω του MLS Easy™ δίνεται η δυνατότητα στους τοπικούς παρόχους να μετακινήσουν χρήστες 2G (που στην Αλβανία είναι πάρα πολλοί) σε 4G με αποτέλεσμα την αύξηση των εσόδων τους λόγω της χρήσης υπηρεσιών δεδομένων.

    Επίσης, τα προϊόντα της MLS θα βρίσκονται στις τοπικές αλυσίδες λιανικής της Αλβανίας.

    Την εξυπηρέτηση After Sales θα αναλάβει η Elektro-servis Albania.

    Η MLS υλοποιεί με συνέπεια το στρατηγικό της σχεδιασμό (2018-2021) με στόχο την επέκτασή της σε επιλεγμένες αγορές του εξωτερικού από τις οποίες η εταιρεία προσδοκά σημαντική ανάπτυξη. Το ποσοστό των εξαγωγών στις συνολικές πωλήσεις της εταιρείας, αναμένεται από την φετινή κιόλας χρήση να είναι διψήφιο.

    Λίγα Λόγια για την MLS

    Η MLS Innovation Inc ιδρύθηκε το 1989 με στόχο την ανάπτυξη και διάθεση καινοτόμων τεχνολογιών που στόχο έχουν να απλοποιούν την καθημερινή ζωή (Making Life Simple).

    Το 1998 κατέκτησε το Χρυσό Πανευρωπαϊκό Βραβείο Τεχνολογίας από την Ευρωπαϊκή Ένωση για το Laserlock™, μια πατέντα η οποία εμπόδιζε την αντιγραφή Software CD-ROMs και είχε ήδη πουληθεί σε πάνω από 40 χώρες.

    Η εταιρεία συνέχισε να καινοτομεί προσφέροντας το πρώτο ελληνικό CD-ROΜ, την πρώτη Ελληνική Ηλεκτρονική Εγκυκλοπαίδεια και τα πρώτα λογισμικά αναγνώρισης φωνής στα ελληνικά (Talk&Write™) και μετάφρασης (MLS Systran™).

    Στη δεκαετία του 2000 εισήλθε στην αγορά των ηλεκτρονικών συσκευών, ανέπτυξε και διέθεσε στην αγορά την πρώτη φορητή συσκευή πλοήγησης με ενσωματωμένη αναγνώριση φωνής, MLS Destinator Talk&Drive™.

    Η συσκευή έφτασε στα παρμπρίζ εκατοντάδων χιλιάδων αυτοκινήτων στην Ελλάδα όπως και σε 7 ακόμα χώρες.

    Στη δεκαετία του 2010 η εταιρεία ξεκίνησε την ανάπτυξη συσκευών Smartphones και Tablets που χρησιμοποιώντας τις τεχνολογίες αναγνώρισης φωνής και τεχνητής νοημοσύνης φτάνουν στα χέρια εκατοντάδων χιλιάδων Ελλήνων κάθε χρόνο.

    Πρόσφατα η MLS πρόσθεσε στα καινοτόμα προϊόντα της το MLS Easy™.

    Πρόκειται για κινητό τηλέφωνο με κουμπιά και οθόνη αφής με ένα πολύ εύκολο λειτουργικό σύστημα όπου όλα γίνονται με τη φωνή. Απευθύνεται στο 1/3 των Ευρωπαίων που εξακολουθούν να έχουν κινητά τηλέφωνα με κουμπιά.

    Η εταιρεία δραστηριοποιείται από το 2018 σε 4 χώρες ενώ στα σχέδιά της είναι να επεκταθεί σε άλλες 3.



    ΣΧΟΛΙΑ