ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Με αγορές μεταχειρισμένων πλοίων ο εφοπλιστής Σταμάτης Μόλαρης φιλοδοξεί να διευρύνει το στόλο της εταιρίας του Empire Bulkers. Η ναυτιλιακή ιδρύθηκε το 2013, όταν εξαγόρασε οκτώ μοντέρνα πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου handysize και κατασκευής μεταξύ 2009 και 2011 και είναι θυγατρική της Empire Navigation, του ιδίου πλοιοκτήτη.
Η εταιρία εστιάζει στην απόκτηση πλοίων που δραστηριοποιούνται στην αγορά ξηρού φορτίου, ενώ επενδύει στη συνεχή εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού της προκειμένου να διασφαλίσει υψηλής ποιότητας υπηρεσίες στους πελάτες της.
Πηγές της αγοράς που δεν έχουν επιβεβαιωθεί συνδέουν το όνομα του κ. Μόλαρη με την εξαγορά του πλοίου μεταφοράς Quinn J, χωρητικότητας 34.000 dwt και κατασκευής 2011 που πούλησε η αμερικανική Apex Bulk Carrier έναντι περίπου 10 εκατ. δολαρίων.
Η προηγούμενη κίνηση του εφοπλιστή στις αγοραπωλησίες πλοίων πραγματοποιήθηκε τον περασμένο Δεκέμβριο, όταν αγόρασε το Matsushima Bay, χωρητικότητας 33.000 dtw, κατασκευής 2011 έναντι 11,5 εκατ. δολαρίων. Το πλοίο μετονομάστηκε σε Galene M.
Υπενθυμίζεται ότι το 2014 η ναυτιλιακή είχε παραγγείλει 18 πλοία capesize στην JES International Holdings, ωστόσο, η συμφωνία δεν πραγματοποιήθηκε. Το Αύγουστο της ίδια χρονιάς αγόρασε το Mairaki, κατασκευής 2011.
Σημειώνεται ότι ο Σταμάτης Μόλαρης κατέχει και τη ναυτιλιακή Alma Maritime, η οποία την περίοδο 2010-2012 αγόρασε πέντε πλοία capesize, τα οποία διαχειρίζεται η Empire.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
http://www.mononews.gr/konta-se-ena-akoma-rimoulko-tis-pacific-basin-vernicos/57845
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μαγκλάρας (ΘΕΚ): Ανάγκη για ένα μεγάλο restart στο σιδηροδρομικό δίκτυο
- Το «America First» απειλεί το παγκόσμιο Χρηματοπιστωτικό Σύστημα – Οι κρίσιμες 180 ημέρες
- Κυβέρνηση Τραμπ: Δεν υπάρχουν ακόμη αποφάσεις για τους δασμούς στις κινηματογραφικές ταινίες που παράγονται εκτός ΗΠΑ
- Θεοδωρικακός για νέο αναπτυξιακό νόμο: Δημιουργούμε δουλειές για τους νέους και ασφάλεια για την πατρίδα μας
