Business

Σούπερ μάρκετ & «Μήδεια»: Ομαλοποιούνται οι online παραγγελίες – Πελάτες ζητούσαν μόνοι να αναβληθεί η παράδοση


Ομαλοποιούνται σταδιακά οι παραδόσεις των ηλεκτρονικών παραγγελιών για είδη σούπερ μάρκετ που ακυρώθηκαν χθες λόγω της κακοκαιρίας στην Αττική.

Πηγές προσκείμενες στις μεγάλες αλυσίδες που διατηρούν e-shop αναφέρουν στο mononews.gr πως από νωρίς το πρωί έχουν ξεκινήσει να παραδίδουν τις προγραμματισμένες για χθες online παραγγελίες και εκτιμούν πως μέσα στην μέρα θα έχει ομαλοποιηθεί πλήρως η κατάσταση.

Και αυτό καθώς ώρα με την ώρα αποκαθίστανται τα αμέτρητα προβλήματα που προκάλεσε η «Μήδεια» σε αρκετές περιοχές του λεκανοπεδίου (π.χ. αποκλεισμένοι δρόμοι λόγω πτώσης δέντρων, διακοπή της κυκλοφορίας, διακοπές στην ηλεκτροδότηση). Καθυστερήσεις εξακολουθούν να παρατηρούνται σε κάποιες περιοχές των βορείων προαστίων, όπου η πρόσβαση παραμένει μειωμένη και η διαδρομή κρίνεται επικίνδυνη.

Οι ίδιες πηγές επισημαίνουν πως τα σούπερ μάρκετ έσπευσαν να ενημερώσουν από την πρώτη στιγμή το καταναλωτικό κοινό για τις καθυστερήσεις, σημειώνοντας πως οι πελάτες έδειξαν μεγάλη κατανόηση.

Πολλοί από αυτούς μάλιστα ζήτησαν μόνοι τους μέσω e-mail να αναβληθεί η παράδοση της παραγγελίας τους καθώς δεν ήθελαν να θέσουν σε κίνδυνο την ασφάλεια των οδηγών!

Ενδεικτικά email από καταναλωτές

 

Βέβαια, λόγω των σοβαρών προβλημάτων που δημιουργήθηκαν δεν θα μπορούσαν έτσι και αλλιώς να τους εξυπηρετήσουν, αφού οι στόλοι των αυτοκινήτων τους δεν μπορούσαν να μετακινηθούν (βλ. φωτογραφία).

Στο μεταξύ, με υψηλούς ρυθμούς συνεχίζεται η ανάπτυξη των online σούπερ μάρκετ και τη νέα χρονιά, μετά το ρεκόρ που πέτυχαν το 2020. Σύμφωνα με πληροφορίες, το τρίτο lockdown έδωσε περαιτέρω ώθηση στο συγκεκριμένο κανάλι που κερδίζει ολοένα και περισσότερους καταναλωτές. Υπάρχουν περιπτώσεις ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ που «βλέπουν» τις πωλήσεις τους να αυξάνονται με τριψήφιους ρυθμούς (άνω του 100%).

Διαβάστε επίσης

Σούπερ μάρκετ: Σε «υψηλές ταχύτητες» το εγχώριο λιανεμπόριο τροφίμων

Σούπερ μάρκετ: Οι «τρελές» πωλήσεις, η νέα πρόταση του efood και η σφήνα των Ρώσων

Είσοδος της Wolt στη διανομή προϊόντων σούπερ μάρκετ, με σύσταση νέας εταιρείας


ΣΧΟΛΙΑ