• Business

    Σούπερ μάρκετ: Οι αλλαγές λόγω κακοκαιρίας – Πώς γίνονται ο εφοδιασμός και οι παραδόσεις

    σούπερ μάρκετ

    Οι επικεφαλής των μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ (Σκλαβενίτης, ΑΒ Βασιλόπουλος, Μy Market, Μασούτης)


    Χωρίς ελλείψεις σε προϊόντα παρά τα προβλήματα που δημιουργεί η κακοκαιρία στις μετακινήσεις και τον εφοδιασμό των σούπερ μάρκετ, αλλά με λιγότερο προσωπικό θα λειτουργήσουν οι μεγάλες αλυσίδες την Τρίτη.

    Όπως επισημαίνουν πηγές της Σκλαβενίτης, Βασιλόπουλος, Μy Market και Μασούτης στο mononews λόγω της προετοιμασίας που είχε γίνει τις προηγούμενες μέρες και  εν αναμονή της κακοκαιρίας, τα σούπερ μάρκετ έχουν επάρκεια σε αποθέματα προϊόντων στις αποθήκες τους.

    Παρά το γεγονός ότι και τη Δευτέρα ο εφοδιασμός τους έγινε μετ’ εμποδίων εξαιτίας των κλειστών δρόμων από τις χιονοπτώσεις -κάτι που αναμένεται να συμβεί και σήμερα- καθησυχάζουν τους καταναλωτές ότι δεν θα αντιμετωπίσουν ελλείψεις σε προϊόντα στα ράφια εν μέσω κακοκαιρίας.

    Αλλαγές στο ωράριο και περιορισμός του προσωπικού

    Τα σούπερ μάρκετ ωστόσο θα λειτουργήσουν την Τρίτη μόνο με τους υπαλλήλους που διαμένουν κοντά στα καταστήματα που εργάζονται, καθώς όπως επισημαίνουν οι ίδιες πηγές, «προέχει η ασφάλεια των εργαζομένων».

    Αλλαγές θα υπάρξουν και στο ωράριο λειτουργίας σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε το βράδυ της Δευτέρας η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων καθώς τα σούπερ μάρκετ θα είναι ανοιχτά από τις 10 το πρωί έως τις 6 το απόγευμα.

    Πάντως σε περιοχές όπου δεν είναι δυνατή η πρόσβαση, τόσο για τους καταναλωτές όσο και το προσωπικό τα καταστήματα αναμένεται να μείνουν κλειστά, όπως έγινε σε κάποιες περιπτώσεις και τη Δευτέρα.

    Αναβολή για τις παραδόσεις ηλεκτρονικών παραγγελιών

    Tα προβλήματα στις μετακινήσεις όπως είναι φυσικό έχουν δημιουργήσει εμπόδια και στις παραδόσεις των ηλεκτρονικών παραγγελιών στο μεγαλύτερο μέρος της Αττικής τις οποίες εξυπηρετούν οι μεγάλες αλυσίδες. Στις περισσότερες περιπτώσεις ήδη έχουν μεταφερθεί για τις επόμενες μέρες με αποτέλεσμα να παρατηρείται καθυστέρηση λίγων ημέρων σε όσους θέλουν να προχωρήσουν σε νέα παραγγελία.

    «Λόγω των αντίξοων καιρικών συνθηκών υπάρχουν καθυστερήσεις στις παραδόσεις των παραγγελιών. Καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια, ώστε να μειωθεί ο χρόνος αναμονής. Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση» ενημερώνει τους καταναλωτές η αλυσίδα Σκλαβενίτης στο emarket της.

    «Ενδέχεται να γίνουν αλλαγές στην ημέρα και ώρα παράδοσης των online παραγγελιών» όπως γνωστοποιείται στους καταναλωτές στο eshop της και η AB Bασιλόπουλος.

    Άλλωστε και οι ηλεκτρονικές πλατφόρμες με τις οποίες συνεργάζονται οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ όπως η Efood και η Wolt έχουν προχωρήσει σε αναστολή των υπηρεσιών delivery στην Αττική από τη Δευτέρα, για όσο διαρκέσουν τα έντονα καιρικά φαινόμενα και μέχρι να ομαλοποιηθεί η κατάσταση στους δρόμους.

    Διαβάστε επίσης:

    Σούπερ μάρκετ: Σε ποια προϊόντα οι τιμές παίρνουν την ανηφόρα

     



    ΣΧΟΛΙΑ