• Business

    Sony: Μαζική αγωγή μαμούθ 7,9 δισ. δολ. για τις τιμές στο PlayStation Store

    • NewsRoom
    Kenichiro Yoshida. CEO SONY

    Kenichiro Yoshida. CEO SONY


    Η Sony, κατασκευάστρια εταιρεία του PlayStation, βρίσκεται αντιμέτωπη με μαζική αγωγή ύψους έως και 6,3 δισεκατομμυρίων λιρών (7,9 δισ. δολαρίων) λόγω των ισχυρισμών ότι καταχράστηκε τη δεσπόζουσα θέση της οδηγώντας τις τιμές σε αθέμιτα επίπεδα για τους πελάτες, αποφάνθηκε δικαστήριο του Λονδίνου την Τρίτη.

    Η Sony Interactive Entertainment (SIE) μηνύθηκε πέρυσι εκ μέρους σχεδόν 9 εκατομμυρίων ανθρώπων στο Ηνωμένο Βασίλειο που είχαν αγοράσει ψηφιακά παιχνίδια ή πρόσθετο περιεχόμενο μέσω του PlayStation Store της Sony.

    Σύμφωνα με το reuters, o Άλεξ Νιλ, συνήγορος των καταναλωτών που έχει εργαστεί σε προηγούμενες εκστρατείες, έχει αναλάβει την υπόθεση κατά της Sony, η οποία αποτιμάται σε έως και 5 δισεκατομμύρια λίρες (6,23 δισεκατομμύρια δολάρια) συν τους τόκους.

    Οι δικηγόροι του τεχνολογικού κολοσσού ανέφεραν ότι η συνολική εκτίμηση των ζημιών από την υπόθεση ανέρχονταν σε έως και 6,3 δισεκατομμύρια λίρες σύμφωνα με τις δικαστικές καταθέσεις του περασμένου μήνα.

    Η αγωγή αναφέρει ότι η εταιρεία έκανε κατάχρηση της δεσπόζουσας θέσης της απαιτώντας τα ψηφιακά παιχνίδια και το πρόσθετο περιεχόμενο να αγοράζονται και να πωλούνται μόνο μέσω του PlayStation Store, το οποίο χρεώνει προμήθεια 30% σε προγραμματιστές και εκδότες.

    Ως εκ τούτου, όπως ισχυρίζεται, οι πελάτες πλήρωσαν υψηλότερες τιμές από ό,τι θα πλήρωναν σε διαφορετική περίπτωση.

    Οι δικηγόροι της Sony υποστήριξαν ότι η υπόθεση ήταν «προβληματική από την αρχή μέχρι το τέλος» και δήλωσαν ότι πρέπει να απορριφθεί.

    Το Εφετείο έκρινε ότι η υπόθεση του Νιλ μπορεί να συνεχιστεί, αν και δήλωσε ότι τα άτομα που είχαν πραγματοποιήσει αγορές από το PlayStation Store μετά την κατάθεση του φακέλου της υπόθεσης το 2022, θα πρέπει να αφαιρεθούν από την ομάδα των εναγόντων.

    Ο Νιλ ανέφερε σε δήλωσή του ότι η απόφαση της Τρίτης ήταν «το πρώτο βήμα για να διασφαλιστεί ότι οι καταναλωτές θα πάρουν πίσω αυτά που τους οφείλονται». Η Sony δεν σχολίασε το θέμα.

    Διαβάστε ακόμη:

    Sony: Μείωση 29% στα λειτουργικά κέρδη – «Πλήγμα» στη μονάδα μικροτσίπ

    Zara: Προς νέο ρεκόρ η μετοχή της Inditex

    Αύξηση εξαγωγών στα ελβετικά ρολόγια – Μειώνεται το ενδιαφέρον για τα ακριβά μοντέλα



    ΣΧΟΛΙΑ