Business

Σκληρό ροκ στην Αθήνα από τον Μασούτη: «Ρίχνει» 2 εκατ. επιπλέον μόνο για αρχή

Γιάννης Μασούτης

Γιάννης Μασούτης


Σκληρό ροκ με το καλημέρα από την Μασούτης. Η βορειοελλαδίτικη αλυσίδα, η οποία εγκαινίασε σήμερα το πρωί το νέο της κατάστημα στο Παλαιό Φάληρο, αποφάσισε να κινηθεί επιθετικά στην αγορά της πρωτεύουσας, δείχνοντας τις προθέσεις της στον ανταγωνισμό.

Σύμφωνα με την διοίκηση της εταιρείας, για τις πέντε πρώτες εβδομάδες έχουν προγραμματισθεί δυνατές προσφορές και μειώσεις τιμών, συνολικού κόστους 1,5 εκατ. Ευρώ για όλη την Ελλάδα ενώ παράλληλα θα “τρέχει” έντονη διαφημιστική προβολή στον έντυπο και ηλεκτρονικό Τύπο, προϋπολογισμού 300 χιλ. Ευρώ, προκειμένου να σταλεί ισχυρό μήνυμα στους καταναλωτές να σπεύσουν στα καταστήματά της. Υπενθυμίζεται ότι η Μασούτης εξαγόρασε τον περασμένο Μάιο την “Προμηθευτική”, αποκτώντας 53 καταστήματα στην Αθήνα και 3 Άνδρο.

Ο κ. Γιάννης Μασούτης, επικεφαλής της εταιρείας μιλώντας σε δημοσιογράφους λίγο μετά την τελετή των εγκαινίων υπογράμμισε ότι η είσοδος στην Αττική ήταν μια φυσιολογική εξέλιξη στην πορεία ανάπτυξης της Μασούτης”, τονίζοντας πως ήταν μια κίνηση που προγραμματίζονταν εδώ και μερικά χρόνια. “Ήταν θέμα χρόνου. Η απόφαση είχε ληφθεί από καιρό για αυτό εδώ και μερικά χρόνια η διαφημιστική καμπάνια γίνονταν σε πανελλαδικό επίπεδο”, σημείωσε χαρακτηριστικά.

Καταλυτικό ρόλο, πρόσθεσε, έπαιξαν και τα ευρήματα έρευνας της MRB, σύμφωνα με τα οποία οι καταναλωτές τη δεδομένη στιγμή θέλουν να έχουν περισσότερες επιλογές σούπερ μάρκετ, μεταξύ των οποίων και της Μασούτης. Έτσι, αποφασίσθηκε να γίνει το μεγάλο βήμα, προκειμένου να μην χαθεί η θετική συγκυρία. “Συνδυάστηκε η ανάγκη του καταναλωτή, και τα θέλω της επιχείρησης”, υπογράμμισε χαρακτηριστικά.

Σχολιάζοντας τα επόμενα βήματα και τη στρατηγική της εταιρείας, ο επικεφαλής της βορειοελλαδίτικης αλυσίδας ανέφερε πως μέχρι τέλος του έτους, αναμένεται να λειτουργήσει ένα ακόμη κατάστημα στο Γαλάτσι, στην οδό Βεϊκου (εκεί που στεγάζεται σήμερα κατάστημα του Σκλαβενίτη) ενώ για το 2019, δρομολογείται η προσθήκη δέκα νέων σημείων στην ευρύτερη περιοχή της Αττικής, μέσα στον αστικό ιστό.

Στα σχέδια είναι και το άνοιγμα τριών με τεσσάρων καταστημάτων μεγάλου μεγέθους (Grand Μασούτης), πάνω από 2.000 τ.μ., προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες των καταναλωτών που δεν εξυπηρετούνται μόνο από τα καταστήματα της γειτονιάς αλλά θέλουν μεγαλύτερο χώρους,  περισσότερο κωδικολόγιο και άνετο πάρκινγκ. Παράλληλα, αναζητείται χώρος που θα στεγάσει και ένα σημείο χονδρικής (Cash & Carry) του ομίλου ενώ υπάρχουν σκέψεις για επέκταση των αποθηκευτικών εγκαταστάσεων στο Μαρκόπουλο που απέκτησε από την Προμηθευτική.

“Δεν υπάρχει ταβάνι”

Ο κ. Μασούτης υπογράμμισε ότι η παραπάνω επέκταση του δικτύου είναι λογική, με βάση τους ρυθμούς ανάπτυξης του ομίλου και τα χρήματα που διαθέτει ενώ χαρακτήρισε αρκετά για αρχή τα 53 καταστήματα που εξαγόρασε από την Προμηθευτική στην Αττική (αγόρασε και άλλα 3 στην Άνδρο), αν και δεν έκρυψε τις βλέψεις του για πολύ περισσότερα στο μέλλον. “Δεν υπάρχει όριο στον αριθμό των καταστημάτων στην Αθήνα”, απάντησε σε ερώτηση για τον αριθμό των καταστημάτων που θα ήθελε η Μασούτης στην Αττική.

Όσον αφορά στους οικονομικούς στόχους, εκτίμησε ότι τα καταστήματα που απέκτησε από την Προμηθευτική στην Αττική θα εμφανίσουν του χρόνου τζίρο πάνω από 130 εκατ. Ευρώ από περίπου 116 εκατ. Ευρώ φέτος. Συνολικά, ο όμιλος Μασούτης αναμένεται να κλείσει φέτος με πτώση τζίρου 5%, κυρίως λόγω της επαναδραστηριοποίησης του δικτύου της Μαρινόπουλος υπό την ομπρέλα του Σκλαβενίτη που κερδίζει μέρος των μεριδίων που έχασε.

Από εκεί και πέρα, εμφανίστηκε ανοιχτός σε νέες εξαγορές, επεσήμανε πως δεν υπάρχει καμία συζήτηση για την είσοδο στρατηγικού επενδυτή στην εταιρεία ενώ τόνισε ότι δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή η πρόθεση επέκτασης σε άλλες περιοχές της χώρας, πέραν της Αττικής.

Ξεκαθάρισε τέλος ότι δεν φοβάται την αύξηση του ανταγωνισμού στη Βόρεια Ελλάδα από τους υπόλοιπους μεγάλους παίκτες της αγοράς, λέγοντας πως “έτσι και αλλιώς είναι κάτι που βιώνει ήδη στο πετσί της” ενώ ανέφερε ότι θα συνεχισθεί ως έχει η συνεργασία με τους προμηθευτές.

Να σημειωθεί πως η Μασούτης επένδυσε πάνω από 100 εκατ. ευρώ την τελευταία 5ετίαγια τη δημιουργία νέων και την ανακαίνιση υφιστάμενων καταστημάτων (στο ποσό αυτό δεν περιλαμβάνεται το τίμημα για την εξαγορά της Προμηθευτικής) ενώ σε ετήσια βάση διαθέτει 80 εκατ. ευρώ για τη μείωση των τιμών της.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: «Ακονίζουν τα μαχαίρια τους» τα μεγάλα σούπερ μάρκετ – Έρχεται θερμό φθινόπωρο

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γ. Μασούτης στο mononews: «Θα τα καταφέρουμε και στην Αθήνα»

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γιάννης Μασούτης: Μόνο ο θρυλικός Νίκος Γκάλης τον ξεπερνά σε δημοτικότητα!