Business

Συνεχίζει τις παραγγελίες νέων τάνκερ ο Ευ. Πιστιόλης

Ευάγγελος Πιστιόλης

Ευάγγελος Πιστιόλης, εφοπλιστής Top Ships


Συνεχίζει την επέκταση του στόλου της η ναυτιλιακή Central Shipping Group του Έλληνα εφοπλιστή Ευάγγελου Πιστιόλη, η οποία παρήγγειλε ένα νέο τάνκερ MR χωρητικότητας 50.000 dwt από τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία Hyundai Mipo (HMD), με οψιόν για ένα ακόμα.

Όπως δήλωσε ο ίδιος ο εφοπλιστής στο Tradewinds, επιβεβαιώνοντας την παραγγελία, το πλοίο αναμένεται να παραδοθεί τον Ιανουάριο του 2019, ενώ αν ενεργοποιηθεί η οψιόν για το δεύτερο τάνκερ, αυτό θα παραδοθεί πιθανόν ένα μήνα μετά. Και αυτή η σχετικά κοντινή ημερομηνία παράδοσης ήταν και ο λόγος για τον οποίο ο Ευάγγελος Πιστιόλης επέλεξε τα ναυπηγεία HMD, έναντι των συνηθισμένων του Hyundai Vinashin στο Βιετνάμ, τα οποία σε αυτήν τη φάση δεν μπορούν να υποσχεθούν παραδόσεις νεότευκτων πλοίων πριν το 2021.

Μπορούμε να πάρουμε ένα πλοίο σε λίγο πάνω από έναν χρόνο, αντί για τρία χρόνια, που είναι μία τεράστια διαφορά όπως καταλαβαίνετε”, εξήγησε ο ίδιος. Αν και απέφυγε να δώσει οικονομικές λεπτομέρειες, εκτιμάται ότι οι τιμές για τέτοια πλοία στη Νότια Κορέα κυμαίνονται γύρω στα 35 εκατομμύρια δολάρια. Σημειωτέον ότι το πλοίο έχει ήδη ναυλωθεί από μεγάλη πετρελαϊκή εταιρεία.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το νέο τάνκερ που παρήγγειλε ο Ευάγγελος Πιστιόλης είναι το 11ο που εντάσσεται στο πρόγραμμα νεότευκτων πλοίων της ναυτιλιακής του, ύψους 500 εκατομμυρίων δολαρίων. Το πρώτο από τα πλοία αυτά παραδόθηκε από τα ναυπηγεία Vinashin το 2014, και έκτοτε έχουν παραδοθεί από τα ίδια ναυπηγεία ακόμα έξι τάνκερ, ενώ άλλα τρία αναμένεται να παραδοθούν μέσα στους επόμενους μήνες.

Όσο για το πού θα… φτάσει ο στόλος των τάνκερ του, ο Ευάγγελος Πιστιόλης παραδέχεται πως δεν έχει κάποιον συγκεκριμένο στόχο. “Σίγουρα θέλω να επεκταθεί περαιτέρω, καθώς θέλω να φτάσει σε μία κρίσιμη μάζα. Νομίζω ότι χρειάζεται ένας μεγάλος στόλος για να έχεις μία κρίσιμη μάζα, ώστε να μπορείς να είσαι πολύ, πολύ αποδοτικός και με τη διαχείριση. Με τον τρέχοντα στόλο μας γινόμαστε ήδη πολύ ανταγωνιστικοί από αυτήν την άποψη, που είναι πολύ καλύτερα απ’ ό,τι με τρία πλοία στο νερό, όπως καταλαβαίνετε”, ανέφερε ο εφοπλιστής στο TradeWinds.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Τι δείχνουν οι δείκτες για τη ναυλαγορά των containerships

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Πούλησε πλοίο μετά από 3,5 χρόνια η Titan Maritime

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ένας… γκουρού μπαίνει στο κοινό εγχείρημα της Costamare με την Dohle


ΣΧΟΛΙΑ