F

Ναυτιλία

Ευ. Πιστιόλης: Νέο τριετές deal με την BP

Ευάγγελος Πιστιόλης

Ευάγγελος Πιστιόλης, εφοπλιστής Top Ships


Στη ναύλωση δύο νεότευκτων πλοίων suezmax της ναυτιλιακής Central Shipping, συμφερόντων του Έλληνα εφοπλιστή Ευάγγελου Πιστιόλη, φέρεται να προσανατολίζεται η μεγάλη πετρελαϊκή BP.

Σύμφωνα με πηγές της αγοράς που επικαλείται το TradeWinds, η τιμή ναύλωσης των πλοίων θα είναι στα 25.000 δολάρια ημερησίως, ενώ η διάρκεια της ναύλωσης θα είναι για τρία χρόνια, αρχής γενομένης από τα μέσα του 2019, με δύο οψιόν επέκτασης για ένα χρόνο. Σημειωτέον ότι η τελευταία εκτίμηση της Clarksons για τριετή ναύλωση τάνκερ suezmax ανερχόταν στα 19.500 δολάρια ημερησίως.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η BP συνεργάζεται ήδη με μία άλλη εταιρεία του Ευάγγελου Πιστιόλη, την Top Ships, της οποίας έχει ναυλώσει τάνκερ.

Η BP είχε εκδηλώσει ενδιαφέρον για τη ναύλωση πλοίων τύπου suezmax, ζητώντας όμως από τις ναυτιλιακές να διευκρινίσουν ποια είναι τα σχέδιά τους για τη συμμόρφωση των πλοίων τους με τους κανόνες για τη μείωση των εκπομπών θείου που θα τεθούν σε ισχύ το 2020 από τον Διεθνή Οργανισμό Ναυτιλίας. Τα πλοία της Central Shipping φέρονται να είναι εξοπλισμένα με μηχανισμό που διασφαλίζει τις χαμηλές εκπομπές θείου.

Εν τω μεταξύ η νορβηγική Equinor (πρώην Statoil) φέρεται να ναύώσε το πλοίο Nordic Star (χωρητικότητας 157.738 dwt, κατασκευής 2016) της Nordic American Tankers, έναντι 21.000 δολαρίων ημερησίως. Το πλοίο είναι ναυλωμένο αυτή τη στιγμή από τη Shell σε τιμή συσχετιζόμενη με αυτήν ενός δείκτη της αγοράς των τάνκερ και αναμένεται να το παραλάβει η Equinor στα τέλη του έτους.

Ευάγγελος Πιστιόλης, εφοπλιστής Top Ships
Ευάγγελος Πιστιόλης, εφοπλιστής Top Ships

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Ποιοι Έλληνες εφοπλιστές αγοράζουν πλοία της χρεοκοπημένης Toisa. Όλες οι λεπτομέρειες

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  Γ. Προκοπίου: Βουτιά στα κέρδη της Dynagas LNG Partners το α’ τρίμηνο 2018. Οι επόμενες κινήσεις της διοίκησης

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Κ. Φωστηρόπουλος: Συμφωνία με προοπτικές για την Almi Tankers


ΣΧΟΛΙΑ