• Business

    Μπαίνει στην αγορά των LR2 ο Ευάγγελος Πιστιόλης

    Ευάγγελος Πιστιόλης

    Ευάγγελος Πιστιόλης, εφοπλιστής Top Ships


    Στην αγορά των τάνκερ τύπου LR2 μπαίνει ο Έλληνας εφοπλιστής Ευάγγελος Πιστιόλης, με μία νέα παραγγελία στα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία Hanjin Heavy Industries για έως και τέσσερα “πολύ υψηλών προδιαγραφών” πλοία.

    Η εταιρεία Central Shipping Monaco, την οποία ελέγχει ο Έλληνας εφοπλιστής, έχει συμφωνήσει για ένα συμβόλαιο αξίας ως και 200 εκατομμυρίων δολαρίων με τα ναυπηγεία, που θα κατασκευάσουν δύο πλοία με οψιόν για δύο ακόμα, με το πρώτο να παραδίδεται τον Απρίλιο του 2019 και το δεύτερο τον Ιούνιο του ίδιου έτους.

    Τη συμφωνία επιβεβαίωσε ο ίδιος ο Ευάγγελος Πιστιόλης, μιλώντας στο TradeWinds. Όπως εξήγησε, η κίνηση αυτή έχει σκοπό να διαφοροποιηθεί η εταιρεία, που μέχρι σήμερα διαθέτει στον στόλο της αποκλειστικά τάνκερ MR που κατασκευάστηκαν στα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries. Αυτή τη φορά επέλεξε όμως τα ναυπηγεία Hanjin, που κατά τον ίδιο είναι πολύ ποιοτικά και από τα κορυφαία της Νότιας Κορέας. “Επιπλέον, αυτά τα ναυπηγεία ήταν πρόθυμα να κάνουν το κάτι παραπάνω με την τεχνική μας ομάδα, ικανοποιώντας τις απαιτήσεις της εταιρείας μας για υψηλές προδιαγραφές”, τόνισε.

    Σημειωτέον ότι όλα τα πλοία της εταιρείας, όπως και τα νεότευκτα, είναι σύγχρονα οικολογικά τάνκερ, που εκτιμάται ότι είναι κατά 25% πιο αποδοτικά από τα παραδοσιακά τάνκερ προϊόντων. “Έχουμε διανύσει πολύ δρόμο και σήμερα βλέπουμε έναν από τους πιο σύγχρονους, ενοποιημένους στόλους τάνκερ προϊόντων στον κόσμο”, ανέφερε ο κ. Πιστιόλης, χαρακτηρίζοντας τον στόλο της εταιρείας “μοναδικό από άποψης ποιότητας, προδιαγραφών και ηλικίας”. Ο Έλληνας εφοπλιστής άφησε εξάλλου να εννοηθεί ότι είναι πιθανό οι οψιόν για τα δύο επιπλέον πλοία να ενεργοποιηθούν.

    Ο στόλος της εταιρείας αποτελείται από 10 πλοία MR, συν ακόμα τρία που είναι υπό κατασκευή και θα παραδοθούν, αντίστοιχα, τον Ιανουάριο, τον Απρίλιο και τον Αύγουστο του 2018. Τα περισσότερα από αυτά είναι “δεμένα” με μακροχρόνια ναύλωση, ενώ ο κ. Πιστιόλης εκτίμησε ότι σύντομα και τα υπόλοιπα πλοία θα έχουν εξασφαλίσει απασχόληση. “Με τα μεγαλύτερα πλοία έχεις μεγαλύτερα κέρδη σε μία καλή αγορά”, εξήγησε ο ίδιος. “Έχουμε μία καλή πλατφόρμα με τα 10 νέα πλοία. Τα περισσότερα από αυτά είναι ναυλωμένα, ή σύντομα θα είναι όλα”.

    Υπενθυμίζεται ότι τον Μάιο η Top Ships, συμφερόντων του Ευάγγελου Πιστιόλη, απέκτησε επιπλέον μερίδιο στην ναυτιλιακή εταιρεία Eco Seven, που ελέγχεται από τον ίδιο.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Ι. Προκοπίου: Η low profile Prominence Maritime απέκτησε VLCC 15ετίας

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ποιοι Έλληνες εφοπλιστές έδωσαν τα ρέστα τους σε αγορές πλοίων στο α’ εξάμηνο

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Πλοίο Έλληνα εφοπλιστή επισχέθηκε στη Σιγκαπούρη



    ΣΧΟΛΙΑ