• Ναυτιλία

    VesselsValue: Αυτά είναι τα πλοία που θα κερδίσουν το στοίχημα των τιμών

    ναυτιλία ναυλαγορά


    Μπορεί η κινητικότητα στις παραγγελίες νεότευκτων να παραμένει αυξημένη, ωστόσο, σύμφωνα με την ανάλυση της VesselsValue για τις αξίες των πλοίων τον επόμενο χρόνο, η τιμή των φορτηγών handysize 15ετίας θα εκτιναχθούν στα ύψη το επόμενο 12μηνο.

    Oι αναλυτές της VesselsValue, της διεθνώς αναγνωρισμένης πλατφόρμας δεδομένων που προσδιορίζει τις δίκαιες αποτιμήσεις των πλοίων εκτιμούν ότι τα παλαιότερης ηλικίας πλοία θα καταγράψουν τη μεγαλύτερη αύξηση της τιμής τους κατά χρονικό διάστημα από το πρώτο τρίμηνο του 2018 έως το πρώτο τρίμηνο του 2019.

    Στην κορυφή της λίστας βρίσκονται τα handysize bulkers 15 ετών, που προβλέπεται να δουν την τιμή τους να αυξάνεται μέχρι και 33%, από 8,92 εκατ. δολ. το πρώτο τρίμηνο του 2018 στα 9,73 εκατ. δολ. το πρώτο τρίμηνο του 2019.

    Στη δεύτερη θέση βρίσκονται τα πλοία LPG επίσης 15 ετών και χωρητικότητας 35.000 cbm, καθώς η τιμή τους με βάση τις προβλέψεις θα αυξηθεί κατά 11% και ακολουθούν τα τα 15 ετών τάνκερ LR1 στην τρίτη θέση, με πρόβλεψη αύξηση της τιμής τους κατά 9% στο 12μηνο.

    Πηγή: VesselsValue

    Η κρίση των ναυπηγείων εντάθηκε το 2017, καθώς οι παραδόσεις πλοίων συνέχισαν να ξεπερνούν τις νέες παραγγελίες. Οι υψηλότερες τιμές χάλυβα και οι περισσότερες παραγγελίες επιβραδύνουν την πτώση των τιμών των νεότευκτων και, ως εκ τούτου, των τιμών των μεταχειρισμένων πλοίων. Την ίδια ώρα, η αγορά ξηρού φορτίου έχει εισέλθει σε τροχιά ανάκαμψης, ενώ αντίθετα στα δεξαμενόπλοια παρατηρείται υστέρηση σε κάποιο βαθμό.

    Όλα τα παραπάνω, αναμένεται να αναζωπυρώσουν τη ζήτηση για ναυπηγήσεις πλοίων και να οδηγήσουν σε αύξηση των τιμών των νεότευκτων πλοίων.

    Πηγή: VesselsValue

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Βαγγέλης Μαρινάκης κατά της κυβέρνησης: Ζούμε σε μία χούντα

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ν. Τσάκος: Βγάζει στο «σφυρί» το παλαιότερο VLCC της TEN

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: B. Bαλέντης: Γιατί οι αναλυτές αναβάθμισαν τη μετοχή της Pyxis Tankers



    ΣΧΟΛΙΑ