• Ναυτιλία

    Βασίλης και Γιώργος Μιχαήλ: Συμφέρουσα εξαγορά από την Benetech Shipping

    Βασίλης Μιχαήλ, εφοπλιστής Benetech Shipping


    Στην ισχυροποίηση της παρουσίας της στα τάνκερ μεταφοράς παραγώγων πετρελαίου LR1 με μία νέα εξαγορά, προχώρησε η ναυτιλιακή Benetech Shipping, της οποίας ηγούνται οι Γιώργος και Βασίλης Μιχαήλ.

    Στο εβδομαδιαίο της report η Allied Shipbroking αναφέρει ότι η εταιρεία εξαγόρασε το χωρητικότητας 74,994 dwt τάνκερ Eternal Diligence, που κατασκευάστηκε το 2006 στο ναυπηγείο Onomichi της Ιαπωνίας.

    Το πλοίο ανήκε στην ιαπωνική Meji Shipping και η Benetech το εξαγόρασε έναντι 11,5 εκατ. δολαρίων. Η τιμή κρίνεται συμφέρουσα, καθώς σύμφωνα με την Maritime Strategies International και την VesselsValue η αξία του δεξαμενόπλοιου εκτιμάται ανάμεσα στα 13,1 εκατ. δολάρια και 15 εκατ. δολάρια. Το πλοίο είναι προγραμματισμένο να περάσει ειδική επιθεώρηση τον επόμενο Ιανουάριο.

    Σύμφωνα με την ιστοσελίδα της εταιρείας, η Benetech διαθέτει στόλο με 14 τάνκερ, εκ των οποίων τα τρία είναι LR1, χωρίς τη νέα εξαγορά.

    Η Benetech, που ιδρύθηκε το 2005, δραστηριοποιείται κατά κύριο λόγο στον κλάδο των δεξαμενόπλοιων MR2, με χωρητικότητα μεταξύ 45.000 και 50.000 dwt.

    Ωστόσο, το 2017 επεκτάθηκε στον τομέα των LR1, με την εξαγορά του πλοίου Georgia M (χωρητικότητας 75.000 dwt, κατασκευής 2007) -προηγούμενη ονομασία Fortune Victoria. Ακολούθησε τον Απρίλιο του 2018 η εξαγορά του πλοίου Kition M -πρώην Advance Victoria – (χωρητικότητας 74.000 dwt, κατασκευής 2006).

    Το Νοέμβριο του 2019 απέκτησε το τρίτο πλοίο LR1, όταν εξαγόρασε το Gulf Stream (χωρητικότητας 74.999 dwt, κατασκευής 2005), το οποίο πλέον έχει μετονομαστεί σε Faros, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της εταιρείας. Η πώληση του πλοίου είχε αρχικά αναφερθεί από ναυλομεσίτες στα τέλη του περασμένου Σεπτεμβρίου, ενώ το τίμημα της συναλλαγής εκτιμάται στα 10,4 εκατ. δολάρια.

    Παράλληλα, η Benetech συνέχισε τις κινήσεις ισχυροποίησης του στόλου της και στο τμήμα των MR2.  Τον Ιούλιο του 2019, η εταιρεία εξαγόρασε ο χωρητικότητας 45.900 dwt τάνκερ Biendong Melody, που κατασκευάστηκε το 2004 στο ναυπηγείο Shin Kurushima. Το πλοίο μετονομάστηκε σε Jasmine S.



    ΣΧΟΛΙΑ