Ναυτιλία

Τα κορεατικά ναυπηγεία εξασφάλισαν το 37% των παγκόσμιων παραγγελιών το 2021- Το Κατάρ ναυπηγεί 100 πλοία LNG έως το 2027

WarningExclamation mark in a circleΑπαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
Κυρίαρχα και τον Νοέμβριο τα Κορεάτικα ναυπηγεία

Κορεάτικα ναυπηγεία


Τα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας είχαν την καλύτερη χρονιά τους τα τελευταία οκτώ χρόνια το 2021, έχοντας εξασφαλίσει το 37% των παραγγελιών πλοίων παγκοσμίως κατ’ όγκο ή το 43% σε αξία των πλοίων και αυτό οφείλεται στις αυξημένες παραγγελίες για μεγάλα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και μεταφορών LNG.

Σύμφωνα με το Υπουργείο Εμπορίου, Βιομηχανίας και Ενέργειας οι κορεάτικες ναυπηγικές εταιρείες υπέγραψαν συμβόλαια για την κατασκευή πλοίων συνολικής χωρητικότητας 17,44 εκατομμυρίων CGT σε νέες παραγγελίες πέρυσι, το οποίο αποτελεί ρεκόρ των τελευταίων οκτώ ετών.

Ο όγκος αυξήθηκε κατά 112% από ένα χρόνο πριν και 82% από δύο χρόνια νωρίτερα πριν από την επιδημία του ιού.

Ανά τύπο σκάφους, τα κορεατικά ναυπηγεία εξασφάλισαν το 65% των παγκόσμιων παραγγελιών για πλοία υψηλής προστιθέμενης αξίας, όπως τα VLCC και τα πλοία μεταφοράς LNG, και το 64% των παραγγελιών για πλοία φιλικά προς το περιβάλλον, όπως πλοία με καύσιμο LNG ή LPG.

Οι τρεις μεγάλες ναυπηγικές εταιρείες της Κορέας ξεπέρασαν τους ετήσιους στόχους τους, δεδομένου ότι η Korea Shipbuilding & Offshore Engineering Co. επέτυχε κατά 53%, η Samsung Heavy Industries Co. κατά 34% και η Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering Co. κατά 40%.

Οι προοπτικές για φέτος είναι επίσης θετικές σε σχέση με τις προσδοκίες για αύξηση των παραγγελιών για εταιρείες μεταφοράς LNG.

Οι τρεις μεγάλες ναυπηγικές εταιρείες υπέγραψαν ένα σύμφωνο κράτησης χωρητικότητας με την Qatar Petroleum τον Ιούνιο του 2020, το οποίο επιτρέπει στην κρατική εταιρεία πετρελαιοειδών του Κατάρ να διατηρεί κατασκευαστική ικανότητα σε κορεατικά ναυπηγεία για περισσότερα από 100 πλοία LNG έως το 2027.

Η ζήτηση για πλοία φιλικά προς το περιβάλλον αυξάνεται επίσης εν μέσω αυστηρότερων περιβαλλοντικών κανονισμών από τον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό (IMO). Οι παραγγελίες για πλοία με υγραέριο και υγροποιημένο φυσικό αέριο αναμένεται να αυξηθούν με τη ζήτηση για αντικατάσταση γηρασμένων πλοίων εκτός από την ενίσχυση των τιμών των πλοίων.

Διαβάστε επίσης

Κυρίαρχα και τον Νοέμβριο τα Κορεάτικα ναυπηγεία



ΣΧΟΛΙΑ