• Ναυτιλία

    Smyril Line: Παρήγγειλε τα δύο πρώτα πλοία στον κόσμο που θα κινούνται με μεθανόλη

    Jens Meinhard Rasmussen, Διευθύνων Σύμβουλος της Smyril Line

    Jens Meinhard Rasmussen, Διευθύνων Σύμβουλος της Smyril Line


    Η παραγγελία από την Smyril Line για τη ναυπήγηση δύο πλοίων ανατέθηκε στο ναυπηγείο Cimc Raffles στην Κίνα, το καθένα από τα πλοία θα έχει μήκος 190 μέτρα.

    Η εταιρεία, Smyril Line, με έδρα τις Νήσους Φερόες, συμφώνησε να κατασκευάσει δύο πλοία ro-ro που θα κινούνται με μεθανόλη. Η έναρξη των δρομολογιων έχει προγραμματιστεί για το 2026. Τα πλοία έχουν σχεδιαστεί για τη διαδρομή του Βόρειου Ατλαντικού προς την Ισλανδία και τα νησιά Φερόε.

    «Ήρθε η ώρα να θέσουμε νέους και μεγαλύτερους στόχους για τη μείωση των εκπομπών στον Βόρειο Ατλαντικό», σχολίασε ο Jens Meinhard Rasmussen, Διευθύνων Σύμβουλος της Smyril Line.

    «Με τα νέα πλοία, τονίζουμε τη σημασία του να είμαστε απροσδόκητοι στο μέλλον και να οδηγούμε την εταιρεία σε μια πιο πράσινη ενεργειακή λύση και ανοίγουμε το δρόμο για τη Smyril Line προς τους στόχους απαλλαγής από τις ανθρακούχες εκπομπές στην ανανέωση του στόλου μας».

    Smyril Line
    Smyril Line

    Τα πλοία σχεδιάστηκαν σε συνεργασία με την εταιρεία ναυτικής αρχιτεκτονικής Knnd E. Hansen.

    Η Smyril Line δραστηριοποιείται στον Βόρειο Ατλαντικό εδώ και 40 χρόνια μεταξύ της Ευρώπης, των Νήσων Φερόε και της Ισλανδίας και διαθέτει ένα επιβατηγό πλοίο ολικής χωρητικότητας 37.000 τόνων και πέντε πλοία ro-ro.

    «Εκτελούμε όχι μόνο μία από τις μεγαλύτερες διαδρομές ro-ro και ro-pax στον κόσμο, αλλά και αναμφισβήτητα τις πιο δύσκολες συνθήκες ναυσιπλοΐας. Γνωρίζουμε εκ πείρας ότι η ναυσιπλοΐα της διαδρομής μας δημιουργεί μεγάλες απαιτήσεις τόσο από το πλοίο όσο και από το πλήρωμα, και έτσι έχουμε σχεδιάσει τα πλοία έχοντας αυτό κατά νου».

    Η παραγγελία για την κατασκευή των δύο πλοίων ανατέθηκαν στο ναυπηγείο Cimc Raffles στην Κίνα, καθένα από τα πλοία έχει μήκος 190 μέτρα και έχει 3.300 μέτρα γραμμές φόρτωσης για ρυμουλκούμενα αυτοκίνητα. Η εξοικονόμηση ενέργειας είναι τουλάχιστον 60% σε σύγκριση με τα σημερινά πλοία.

    Διαβάστε επίσης:

    Maersk: Βουτιά της μετοχής άνω του 13% λόγω της αβεβαιότητας για τα κέρδη του 2024

    Μελίνα Τραυλού: Η ελληνική ναυτιλία είναι η υπεροπλία της Ευρώπης

    Κύπρος: Συστάθηκε επιτροπή για την αντιμετώπιση θαλάσσιας ρύπανσης στις ακτές της



    ΣΧΟΛΙΑ