• Ναυτιλία

    Sea Pioneer (Βασίλης Μπακολίτσας): Ναυπηγεί τέσσερα δεξαμενόπλοια και τρία φορτηγά

    Βασίλης Μπακολίτσας, εφοπλιστής

    Βασίλης Μπακολίτσας, εφοπλιστής


    Η ναυτιλιακή εταιρεία Sea Pioneer του Βασίλη Μπακολίτσα, σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές, διπλασίασε τις παραγγελίες νεότευκτων δεξαμενόπλοιων MR στο ναυπηγείο K Shipbuilding.

    Πρόκειται για δύο πλοία μεταφοράς προϊόντων 50.000 dwt, τα οποία προστέθηκαν στα δύο δεξαμενόπλοια MR που παρήγγειλε τον περασμένο Νοέμβριο.

    Τα τέσσερα νεότευκτα δεξαμενόπλοια MR θα τροφοδοτούνται με συμβατικό καύσιμο πλοίων και θα διαθέτουν scrubbers.

    Η εταιρεία διαθέτει σήμερα 6 δεξαμενόπλοια και 7 φορτηγά πλοία, ενώ προβλέπεται να παραλάβει μέσα στο 2025 δύο δεξαμενόπλοια και τρία φορτηγά πλοία.

    Η αρχική ονομασία της εταιρείας το 1969 ήταν Bacolitsas A. Compania Naviera, ως εταιρεία διαχείρισης πλοίων.

    Η εταιρεία διαχειρίζονταν έως το 1975 έναν συνολικό αριθμό δώδεκα μικρών πλοίων μεταφοράς χύδην φορτίου που κυμαίνονταν μεταξύ 8.000 DWT και 20.000 DWT. Εκείνη τη χρονιά οι δύο συνέταιροι χωρίστηκαν και ιδρύθηκε μια ξεχωριστή εταιρεία που κατείχε έξι πλοία.

    Αυτή η νέα εταιρεία στη συνέχεια εξελίχθηκε σε μια εταιρεία που διαχειριζόνταν δεκαεπτά πλοία ξηρού φορτίου μέχρι το 1981

    Από το 1992, η εταιρεία έχει αποκτήσει το όνομα «Sea Pioneer Shipping Corporation» και είναι καθιερωμένος διεθνής πάροχος υπηρεσιών θαλάσσιας μεταφοράς χύδην φορτίων.

    Η Sea Pioneer Shipping Corporation προσφέρει τόσο βραχυπρόθεσμη όσο και μακροπρόθεσμη απασχόληση των διαχειριζόμενων πλοίων της σε γνωστές εταιρείες όπως Bunge, Cargill, Toepfer, Coeclerici, Noble, PCL, Tradigrain, Glencore κ.λπ.

    Το 1995 ιδρύθηκε η Pioneer Tankers Shipping Corporation, με μοναδικό σκοπό τη διαχείριση των δεξαμενόπλοιων. Το 2000 η εταιρεία αγόρασε το πρώτο της δεξαμενόπλοιο μεταφοράς αργού, ένα aframax, το οποίο θα παρέμενε στον στόλο της για τα επόμενα 5 χρόνια.

    Τον Οκτώβριο του 2006 η εταιρεία προχώρησε στην πρώτη νέα παραγγελία κατασκευής για 4×50.500 dwt πλοία μεταφοράς προϊόντων IMO 2+3 που θα ναυπηγούνταν στο ναυπηγείο GSI στην Κίνα. 3 από αυτά τα πλοία παραδόθηκαν το 2010-11 και το τέταρτο τον Ιούλιο του 2014.

    Τον Ιανουάριο του 2007, η Sea Pioneer Shipping Corporation ανέλαβε την ευθύνη της διαχείρισης όλων των πλοίων που ήταν υπό τη διαχείριση της Pioneer Tankers Shipping Corporation.

    Τον Ιούνιο του 2015 η εταιρεία έκανε την πρώτη της παραγγελία σε ιαπωνική ναυπηγική εταιρεία, παραγγέλνοντας δύο πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου kamsarmax 82.000 dwt στην Tsuneishi Shipbuilding Co. Japan.

    Η παράδοση του πρώτου πλοίου μεταφοράς χύδην kamsarmax που κατασκευάστηκε στην Tsuneishi Shipbuilding Co. πραγματοποιήθηκε τον Σεπτέμβριο του 2018.

    Τον Φεβρουάριο του 2019 το δεύτερο από τα δύο πλοία μεταφοράς χύδην kamsarmax 82.000 dwt παραδόθηκε στην Tsuneishi Shipbuilding Co. Japan.

    Τον Οκτώβριο του 2020 η Sea Pioneer Shipping Corporation υπέβαλε την τρίτη νέα παραγγελία ναυπήγησης αυτή τη φορά σε μια νοτιοκορεάτικη ναυπηγική εταιρεία, την Dae Sun Shipbuilding & Engineering Co. LTD., παραγγέλνοντας δύο δεξαμενόπλοια προϊόντων/χημικών 50.000 dwt. Τα πλοία παραλήφθηκαν το 2022.

    Διαβάστε επίσης:

    Performance Shipping (Αλίκη Παληού-Ανδρέας Μιχαλόπουλος): Κατασκευή τάνκερ αξίας 54,1 εκατ. δολαρίων

    Ποιος είναι ο εφοπλιστής Ιωάννης Μ. Καρράς της Carras που πήρε πρώτη πιστοποίηση χρήσης βιοκαυσίμων

    Πάνος Λασκαρίδης: Οι 52 πίνακες του θαλασσογράφου Κωνσταντίνου Βολανάκη που διαθέτει αξίζουν όσο μερικά ποντοπόρα πλοία!



    ΣΧΟΛΙΑ