• Ναυτιλία

    Performance Shipping (Αλίκη Παληού-Ανδρέας Μιχαλόπουλος): Κατασκευή τάνκερ αξίας 54,1 εκατ. δολαρίων

    Ανδρέας Μιχαλόπουλος, CEO Performance Shipping

    Ανδρέας Μιχαλόπουλος, CEO Performance Shipping


    Η ναυτιλιακή εταιρεία Performance Shipping Inc., της Αλίκης Παληού και του Ανδρέα Μιχαλόπουλου γνωστοποίησε ότι, μέσω μιας ξεχωριστής θυγατρικής που της ανήκει εξ ολοκλήρου, υπέγραψε σύμβαση με το ναυπηγείο Jiangsu Yangzijiang Shipbuilding Group Co., για την ναυπήγηση ενός πλοίου, χωρητικότητας 75.000 DWT LR1 μεταφοράς χημικών και προϊόντων δεξαμενόπλοιου πετρελαίου, αξίας 54,1 εκατομμυρίων δολαρίων.

    Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα κατασκευής, το 15% της τιμής του πλοίου θα καταβληθεί με την παραλαβή της εγγύησης, η οποία αναμένεται να πραγματοποιηθεί εντός 30 ημερών. Το 10% της τιμής αγοράς θα καταβάλλεται σε κάθε διαδικασία κοπής χάλυβα, της τοποθέτησης καρίνας και της καθέλκυσης του σκάφους και το υπόλοιπο 55% της τιμής αγοράς θα καταβληθεί κατά την παράδοση του σκάφους. Η εταιρεία αναμένει να παραλάβει το πλοίο μέχρι τον Ιανουάριο του 2027.

    Το σκάφος θα είναι εξοπλισμένο με ηλεκτρονικές κύριες μηχανές με επιλεκτικούς καταλυτικούς αντιδραστήρες υψηλής πίεσης (HPSCR) για συμμόρφωση στη Βαθμίδα III (Εκπομπές NOx), συστήματα καθαρισμού καυσαερίων (EGCS – scrubbers) για συμμόρφωση με τη Βαθμίδα ΙΙ (εκπομπές NOx), και συστήματα επεξεργασίας νερού έρματος (BWTS).

    Ο Ανδρέας Μιχαλόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, δήλωσε:

    “Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε τη ναυπηγική μας σύμβαση για την κατασκευή ενός σύγχρονου δεξαμενόπλοιου οικολογικού σχεδιασμού LR1. Αυτό το σκάφος θα διαθέτει τις πιο πρόσφατες απαιτήσεις κινητήρα υψηλών προδιαγραφών και εκπομπών ρύπων, μαζί με σύστημα καθαρισμού και επεξεργασίας έρματος νερού. Την κατασκευή του πλοίου αναλαμβάνει ένα από τα πιο αξιόπιστα και άκρως εξειδικευμένα ναυπηγεία στον κόσμο. Αυτή η σύμβαση σηματοδοτεί την τέταρτη ναυπηγική μας σύμβαση, συμπεριλαμβανομένων τριών πετρελαιοφόρων LR2 έτοιμα για LNG και ενός δεξαμενόπλοιου πετρελαίου χημικών/προϊόντων LR1 με προγραμματισμένες παραδόσεις που κυμαίνονται από τον Οκτώβριο του 2025 έως τον Ιανουάριο του 2027. Οι δεσμεύσεις μας για νεότευκτα υποστηρίζονται από τις τρεις πρόσφατα ανακοινωθείσες συμβάσεις χρονοναύλωσης για τα τρία νεότευκτα δεξαμενόπλοια LR2, εξασφαλίζοντας μια σταθερή περίοδο πέντε ετών, αποφέροντας ακαθάριστα έσοδα 169,8 εκατομμυρίων δολαρίων και συμπληρώνοντας το υπάρχον ανεκτέλεστο υστέρημα εσόδων μας ύψους 34,1 εκατομμυρίων δολαρίων. Με το σύνολο των εκκρεμών εσόδων μας των 203,9 εκατομμυρίων δολαρίων, που αντιπροσωπεύει το 93% όλων των εναπομεινάντων κεφαλαιουχικών δαπανών, βρισκόμαστε σε καλή θέση για ανάπτυξη. Η στρατηγική επέκτασης και ανανέωσης του στόλου μας δίνει προτεραιότητα στην απόδοση καυσίμου και τις χαμηλές εκπομπές ρύπων, αντικατοπτρίζοντας τη δέσμευσή μας να συμμετέχουμε στην ενεργειακή μετάβαση. Λαμβάνοντας εποικοδομητικά βήματα προς τη μείωση των εκπομπών άνθρακα, στοχεύουμε να παρέχουμε στους πελάτες μας περιβαλλοντικά βιώσιμες λειτουργίες. Πιστεύουμε ότι η επενδυτική μας στρατηγική ευθυγραμμίζεται με την άποψή μας για τη συνέχιση των ευνοϊκών θεμελιωδών μεγεθών της αγοράς, που υποστηρίζονται από έναν γηρασμένο στόλο και ένα υγιές βιβλίο παραγγελιών, το οποίο επί του παρόντος ανέρχεται στο 9%”.

    Διαβάστε επίσης:

    Ποιος είναι ο εφοπλιστής Ιωάννης Μ. Καρράς της Carras που πήρε πρώτη πιστοποίηση χρήσης βιοκαυσίμων

    Πάνος Λασκαρίδης: Οι 52 πίνακες του θαλασσογράφου Κωνσταντίνου Βολανάκη που διαθέτει αξίζουν όσο μερικά ποντοπόρα πλοία!

    Γιώργος Οικονόμου: Ο δύσκολος Μάιος και τα ανοιχτά μέτωπα του ισχυρού εφοπλιστή



    ΣΧΟΛΙΑ