ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
H αύξηση των εξαγωγών σιδηρομεταλλευμάτων από τη Βραζιλία και η ανάγκη για μεταφορές με πλοία στην περιοχή αναμένεται να διατηρήσουν σε υψηλά επίπεδα τη ζήτηση για capesize και VLOC (Very Large Ore Carrier) στον Ατλαντικό, στηρίζοντας τη συνεχιζόμενη αύξηση των τιμών των ναύλων, αναφέρει η εταιρεία ανάλυσης και συμβούλων του κλάδου της ναυτιλίας, Drewry.
Παρά τις εντεινόμενες ανησυχίες για επιβράδυνση της παγκόσμιας οικονομίας, τα ναύλα στη spot αγορά διαμορφώθηκαν σε επίπεδα ρεκόρ, στον κλάδο των capesize. Η άνοδος αυτή αναμένεται να συνεχιστεί και τους υπόλοιπους μήνες του 2019, κυρίως λόγω των επερχόμενων κανονισμών του ΙΜΟ και της απότομης ανάκαμψης των εξαγωγών σιδηρομεταλλευμάτων της Βραζιλίας.
Μετά από την καταστροφή που σημειώθηκε στο τέλος Ιανουαρίου του τρέχοντος έτους, όταν κατέρρευσε φράγμα προκαλώντας εκτεταμένες ζημιές, κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους η προσφορά σιδηρομεταλλεύματος από τη Βραζιλία κατέρρευσε, με τη χώρα να εξάγει λιγότερους από 20 εκατομμύρια τόνους τον Απρίλιο 2019. Ωστόσο, η κατάσταση έχει πλέον βελτιωθεί.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Chanel: Ένα καλάθι σουπερμάρκετ με την υπογραφή του Karl Lagerfeld έσπασε κάθε ρεκόρ σε δημοπρασία
- Η Ευρωπαϊκή Εισαγγελία κατάσχεσε πάνω από 2,2 εκατ. μέτρα λαθραίου υφάσματος από την Κίνα στο πλαίσιο έρευνας για τελωνειακή απάτη
- Ποιος είναι ο μεγαλύτερος κίνδυνος που απειλεί τις αγορές το 2026
- Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, τι θα γίνει σε Metlen και Intralot, τι θα κάνει τώρα η Βρεττού, νέος πρόεδρος στην Εθνική Ασφαλιστική, νέο deal για Δελαπόρτα, τα dinners Χούρι και Χατζηιωάννου, και γιατί το matsuhisa θα γίνει…Προκοπούπολη