• Ναυτιλία

    Σ. Παληός: Πούλησε δύο πλοία της Diana Containerships

    Ο εφοπλιστής Σίμος Παληός, της Diana Shipping.


    Μικρότερος κατά δύο πλοία θα είναι στο εξής ο στόλος της Diana Containerships, συμφερόντων του Έλληνα εφοπλιστή Συμεών Παληού. Και αυτό γιατί η εισηγμένη στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης ναυτιλιακή συμφώνησε να πουλήσει τα boxships Sagita (χωρητικότητας 3.426-teu και κατασκευής 2009) και Centaurus (χωρητικότητας 3.428 και  κατασκευής 2010).

    Το κάθε πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων πουλήθηκε για 12,3 εκατομμύρια δολάρια, τη στιγμή που, σύμφωνα με τη VesselsValue, η αγοραστική αξία του καθενός είναι στα 10,2 εκ. δολ. ενώ η αξία διάλυσης τους είναι στα 6,6 εκατ. δολάρια.

    Όσον αφορά τον αγοραστή τους, το όνομά του δεν έχει γίνει γνωστό, ενώ η πώληση θα πραγματοποιηθεί μέσω δύο θυγατρικών εταιρειών της Diana Containerships.

    Τα containerships θα παραδοθούν στον νέο τους ιδιοκτήτη στις 27 Απριλίου 2018, αφήνοντας έτσι τον στόλο της Diana με έξι πλοία.

    Υπενθυμίζεται, όπως είχε γράψει το mononews.gr, πως το 2017 έκλεισε με ζημιές για τη ναυτιλιακή εταιρεία του κ. Παληού αφού σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα που ανακοίνωσε, η ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία παρουσίασε στο δ’ τρίμηνο του 2017 ζημίες 16,6 εκατ. δολαρίων, αυξημένες σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2016 (8,4 εκατ. δολάρια).

    Πάντως το καθαρό αποτέλεσμα για το σύνολο του 2017 διαμορφώθηκε σε κέρδη 3,8 εκατ. δολαρίων, συγκριτικά με ζημίες 149 εκατ. δολαρίων το 2016, σε μεγάλο βαθμό χάρη στη διαγραφή χρέους που προέκυψε από την αναχρηματοδότηση της δανειακής σύμβασης της εταιρείας με την τράπεζα RBS, τον Ιούνιο του 2017. Τα έσοδα της Diana Containerships από χρονοναυλώσεις πλοίων της διαμορφώθηκε για το σύνολο του 2017 στα 23,8 εκατ. δολάρια, μειωμένα σε σχέση με το 2016 (33,2 εκατ. δολάρια).

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:  Β. Βαλέντης: Πέτυχε την αναχρηματοδότηση των δανείων της Pyxis Tankers

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Σε Έλληνα εφοπλιστή το ποσοστό που κατείχε η HSH Nordbank στην FSL Trust

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ναυμαχία στο Αιγαίο: Ηλιόπουλος και Δεπάστας εναντίον Golden Star Ferries



    ΣΧΟΛΙΑ