• Ναυτιλία

    Σ. Παληός: Μπαράζ ναυλώσεων για τη Diana Shipping. Oι τελευταίες συμφωνίες

    Συμεών Παληός ναυτιλία

    Συμεών Παληός, επικεφαλής των ναυτιλιακών εταιρειών Diana Shipping και Diana Containerships


    Σειρά συμφωνιών ναυλώσεων έχει ανακοινώσει το τελευταίο διάστημα η ναυτιλιακή Diana Shipping, συμφερόντων του εφοπλιστή Συμεών Παληού, με τις τιμές των ναύλων να διαμορφώνονται σε αρκετά υψηλότερα επίπεδα από τα υφιστάμενα.

    Η τελευταία συμφωνία αφορά την χρονοναύλωση του panamax Arethusa στην εταιρία Glencore Agriculture B.V., με έδρα το Ρότερνταμ, έναντι 12.600 δολ. ημερησίως, μείον 5% την προσμήθεια υπέρ τρίτων, για χρονικό διάστημα από 12 έως 15 μήνες. Η συγκεκριμένη ναύλωση ξεκινά στις 25 Απριλίου 2018.

    Ωστόσο, αυτό που αξίζει να σημειωθεί είναι ότι το πλοίο Arethusa είναι τώρα ναυλωμένο στην Noble Resources International Pte. Ltd., με έδρα τη Σιγκαπούρη, έναντι 7.200 δολ. ημερησίως, μείον 5% προμήθεια υπέρ τρίτων.

    Το φορτηγό πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου Arethusa, έχει χωρητικότητα 73,593 dwt και κατασκευάστηκε το 2007.

    Η Diana Shipping αναμένει από τη συμφωνία με τη Glencore Agriculture ακαθάριστα έσοδα 4,54 εκατ. δολ. για τη minimum περίοδο ναύλωσης.

    Στο μεταξύ, την περασμένη εβδομάδα η ναυτιλιακή ανακοίνωσε μία ακόμη επικερδής συμφωνία με την Cargill International S.A., με έδρα τη Γενεύη, για την επέκταση της ναύλωσης του capesize Santa Barbara. Τα ακαθάριστα ναύλα ανέρχονται σε 20.250 δολ. ημερησίως, μείον 4,75% προμήθεια υπέρ τρίτων. Η ναύλωση για ισχύσει για χρονική περίοδο από 18 έως 19 μήνες, ενώ η νέα περίοδος ξεκινά στις 24 Απριλίου 2018. Η υφιστάμενη τιμή ναύλωσης του πλοίου διαμορφώνεται στα 12.000 δολ. ημερησίως, μείον 4,7% προμήθεια υπέρ τρίτων.

    Το πλοίο Santa Barbara έχει χωρητικότητα 179,426 dwt και κατασκευάστηκε το 2015.

    Παράλληλα, η εταιρία συμφώνησε με την Cargill International S.A. για τη ναύλωση του kamsarmax Myrto. Τα ακαθάριστα ημερήσια ναύλα ανέρχονται στα 14.000 δολ. ημερησίως, μείον την προμήθεια υπέρ τρίτων, ενώ η χρονική περίοδος της ναύλωσης θα διαρκέσει από 13 έως 15 μήνες, με έναρξη της 24η Απριλίου 2018.

    Σημειώνεται ότι στην παρούσα φάση, το πλοίο Myrto, χωρητικότητας 82,131 dwt και κατασκευής 2013, είναι ναυλωμένο στην τιμή των 8.000 δολ. ημερησίως, μείον την προμήθεια υπέρ τρίτων.

    Οι συμφωνίες με την Cargill αναμένεται να φέρουν στα ταμεία της εταιρίας τουλάχιστον 16,09 εκατ. δολ.

    Kατά τον τελευταίο μήνα, η ναυτιλιακή έχει ανακοινώσει και τρεις συμφωνίες ναύλωσης των πλοίων Los Angeles, Aliki και New Orleans, από την ελβετική εταιρία SwissMarine.

    Η Diana Shipping διαθέτει στόλο με 50 πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου, χωρητικότητας περίπου 5,8 εκατ. dwt και μέση ηλικία στα 8,61 έτη.

    Συμεών Παληός Diana
    Το φορτηγό πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου capesize “Santa Barbara” της Diana Shipping είναι χωρητικότητας 179.426-dwt και κατασκευής του έτους 2015

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Βραβεία Ωνάση: Ποιοι διακρίθηκαν στα Χρηματοοικονομικά, το Διεθνές Εμπόριο και τη Ναυτιλία

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Α. Φράγκου: Η Navios… ανακαλύπτει τον κόσμο του sale and leaseback

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:  Γ. Προκοπίου: Γιατί η Dynagas LNG Partners ψαλιδίζει τη διανομή μερίσματος



    ΣΧΟΛΙΑ