• Ναυτιλία

    Πωλήσεις με υψηλά κέρδη για την Archangel Pacific της οικογένειας του Nicky Παππαδάκη

    WarningExclamation mark in a circleΑπαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
    Πωλήσεις με υψηλά κέρδη για την Archangel Pacific της οικογένειας του Nicky Παππαδάκη


    Με υψηλά κέρδη συνεχίζουν να πουλάνε bulk carriers στην second hand market, οι Έλληνες εφοπλιστές.

    Για παράδειγμα η Archangel Pacific της οικογένειας Nicky Παππαδάκη στην οποία συμμετέχουν τα παιδιά του Bιργινία και Γιώργος, σύμφωνα με report από ναυλομεσιτικούς οίκους πούλησαν δύο ιαπωνικά bulk carriers, τα Calico Jack 61.300 dwt και Phoenix Rising 60.400, και τα δυο ναυπήγησης 2015, έναντι συνολικού ποσού 55 εκατ. δολαρίων.

    Το Calico η εταιρεία το είχε αγοράσει στις αρχές του έτους έναντι 19,6 εκατ. δολαρίων. Το Phoenix Rising ήταν ένα από τα τέσσερα πλοία που πήρε η Archangel Pacific, από την οικογενειακή ναυτιλιακή εταιρεία, Kassian Maritime, όταν άρχισε να λειτουργεί τον Δεκέμβριο του 2018, και η τιμή του τότε προσδιοριζόταν στα 23 εκατ. δολάρια.

    Παρόλα αυτά οι τιμές στη second hand, θεωρούνται ακόμα συμφέρουσες, σύμφωνα με την Costamare της οικογένειας Κωνσταντακόπουλου, η οποία αγόρασε 37 bulkers σε διάστημα δύο μηνών. Η αυξητική τάση στην αγορά των πλοίων δεν έχει φτάσει ακόμα τα επίπεδα της ανόδου των ναύλων, από τις αρχές του έτους.

    Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι και η Safe Bulkers του Πόλυς Β. Χατζηιωάννου, η οποία είδε τον μέσο ημερήσιο ναύλο των πλοίων, το δεύτερο τρίμηνο του 2021 να ξεπερνά τα 21.000 δολάρια την ημέρα (21.098) έναντι 12.319 δολαρίων το τελευταία τρίμηνο του 2020. Σημειώνεται επίσης ότι στο πρώτο τρίμηνο του 2021 είχε φτάσει τα 15.567 δολάρια την ημέρα.

    Η ανοδική τάση φάνηκε στα έσοδα και τα κέρδη της Safe, τα οποία έφτασαν τα 144,1 εκατ. δολάρια και 53,8 εκατ. δολάρια αντίστοιχα. Το αντίστοιχο πρώτο εξάμηνο του 2020 είχε έσοδα 94 εκατ. δολάρια, και είχε παρουσιάσει ζημιές 23,8 εκατ. δολαρίων το αντίστοιχο εξάμηνο του 2020.

    Σύμφωνα με στοιχεία των Clarkosns τα οποία επεξεργάστηκε η Trade Winds, όσο πιο μικρή χωρητικότητα έχει ένα bulk carrier, τόσο μεγαλύτερη είναι η ποσοστιαία αύξηση της τιμής του σήμερα, σε σχέση με τις αρχές του έτους. Η τιμή για ένα handysize έχει αυξηθεί κατά 80% σε σχέση με τα τέλη του 2020, ενώ για τα supramax είναι στο 75%, για τα kamsarmaxes στο 65% και για τα capes στο 55% πάνω. Κατά μέσο όρο η ναυλαγορά στα bulkers έχει υπερδιπλασιασθεί τους τελευταίους επτά μήνες.

    Διαβάστε επίσης:

    SEAJETS: Συνδράμει στη κατάσβεση της μεγάλης πυρκαγιάς στη Ρόδο
    Celestyal Cruises: Ματαιώνει τις κρουαζιέρες για το φθινόπωρο και τον χειμώνα
    Lockheed Martin-ΕΑΒ: Συνεργασία για το πρόγραμμα αναβάθμισης του Πολεμικού Ναυτικού



    ΣΧΟΛΙΑ