ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ναυλομεσιτικές πηγές αναφέρουν ότι περίπου 300 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων είναι ανενεργά και αντιπροσωπεύουν πάνω από το 4,6% του παγκόσμιου στόλου.
Εκτιμάται ότι ο ανενεργός στόλος εμπορευματοκιβωτίων έχει ήδη ξεπεράσει τη μεταφορική ικανότητα του 1 εκατομμυρίου TEU.
Η Alphaliner γνωστοποίησε ότι, στις 24 Οκτωβρίου, ο αριθμός των παροπλισμένων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων είχε φτάσει τα 284, χωρητικότητας 1,2 εκατομμυρίων TEU, ή το 4,6% του παγκόσμιου στόλου εμπορευματοκιβωτίων.
Επισημαίνεται επίσης από τους αναλυτές, ότι όταν ο κλάδος κορυφώθηκε τον Φεβρουάριο, οι πλοιοκτήτες δρομολόγησαν στην αγορά ναυλώσεων όλα τα πλοία που ήταν διαθέσιμα. Την περίοδο της κορύφωσης, τα παροπλισμένα πλοία ήταν μόνο 154 πλοία και η χωρητικότητα τους ανέρχονταν σε 442.000 TEU. Τα περισσότερα από τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, τότε, ήταν σε δεξαμενή και αντιπροσώπευε το 1,8% του παγκόσμιου στόλου.
«Η ασθενής ζήτηση και η πτώση των ναύλων έχουν ωθήσει τους μεταφορείς κοντέινερ να μειώσουν ορισμένες αναχωρήσεις και ακόμη και να αναστείλουν προσωρινά ορισμένες υπηρεσίες σε μεγάλες εμπορικές γραμμές Ανατολής-Δύσης», επισημαίνει η Alphaliner.
Διαβάστε επίσης:
Ο Εμανουέλε Γκριμάλντι ενισχύει τη γραμμή Μπρίντιζι, Ηγουμενίτσα, Πάτρα με το πλοίο Europa Palace
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Louboutin: βάζει φωτιά στη Formula 1
- Cartier Panthère και η ελληνική επιρροή στην υψηλή κοσμηματοποιία
- Ένα στέμμα σε μορφή νομίσματος: Το ακριβότερο συλλεκτικό νόμισμα του κόσμου βγαίνει σε δημοπρασία
- Η κουρασμενη αγορά, ο επίμονος Αθανασίου και η super Lamda, ο happy Στουρνάρας, πόσα λεφτά βγάζει ο Προκοπίου από τους καφέδες, η κατήφεια στην ΝΔ λόγω Λοβέρδου, τα τριτοτέταρτα ραντεβού Κικίλια και το showdown Ολγας – Μίνωα
