• Ναυτιλία

    Π. Λιβανός: Η GasLog Partners… ψωνίζει από τη μητρική GasLog

    Πήτερ Λιβανός: Δύσκολη η πορεία για την πράσινη ναυτιλία

    Πήτερ Λιβανός, εφοπλιστής GasLog Ltd.


    Στα 14 πλοία LNG επεκτείνεται ο στόλος της ναυτιλιακής GasLog Partners, συμφερόντων του εφοπλιστή Πήτερ Λιβανού, μετά την απόκτηση ενός πλοίου από τη μητρική της εταιρεία, GasLog.

    Όπως έγινε γνωστό, η GasLog Partners θα αποκτήσει το πλοίο Methane Backi Anne (χωρητικότητας 170.000 cbm, κατασκευής 2010) από την GasLog έναντι 207,04 εκατομμυρίων δολαρίων σε μετοχές, συμπεριλαμβανομένης της ανάληψης χρέους ύψους 93,9 εκατ. δολαρίων.

    Πρόκειται για τη δεύτερη φετινή εξαγορά πλοίου της GasLog από τη θυγατρική της, με το Methane Becki Anne να συνοδεύεται από ένα πολυετές συμβόλαιο ναύλωσης από την Royal Dutch Shell.

    Η απόκτηση του Methane Becki Anne αναμένεται να είναι άμεσα επωφελής για τη διανεμητέα ροή ρευστότητάς μας ανά μονάδα και αυξάνει τις καλυμμένες ημέρες μας στο 91% το 2019 και στο 70% το 2020”, δήλωσε ο Andrew Orekar, επικεφαλής της GasLog Partners.

    Σημειώνεται ότι στα τέλη Σεπτεμβρίου η GasLog Partners ανακοίνωσε μία συμφωνία πώλησης 2,25 εκατομμυρίων μετοχών της στην Tortoise Capital έναντι 53 εκατομμυρίων δολαρίων, προκειμένου να χρηματοδοτήσει εξαγορές πλοίων από την GasLog.

    Μετά και την κίνηση αυτή της εταιρείας, η Wells Fargo Securities διατηρεί την αξιολόγηση outperform για τη μετοχή της GasLog Partners, κρίνοντας πως η εταιρεία διακρίνεται για τη σταθερότητά της, την ορθή διοίκησή της και τις προοπτικές ανάπτυξής της. Ωστόσο, ο Ben Nolan, αναλυτής της Stiefel, πιστεύει πως το τίμημα που πληρώνει η GasLog Partners για το πλοίο είναι υπερβολικά υψηλό.

    Κατά τ’ άλλα, από τα οικονομικά στοιχεία που ανακοίνωσε η GasLog Partners προκύπτει αύξηση των προσαρμοσμένων κερδών τριμήνου κατά 11% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα, στα 25,6 εκατομμύρια δολάρια, ενώ ο τζίρος της εταιρείας υποχώρησε κατά 5% σε ετήσια βάση, στα 81,9 εκατομμύρια δολάρια, μία εξέλιξη που η διοίκηση της GasLog Partners αποδίδει στην ολοκλήρωση των ναυλώσεων των πλοίων GasLog Shangai, GasLog Santiago και GasLog Sydney (όλα χωρητικότητας 155.000 cbm, κατασκευής 2013) από τον περασμένο Μάιο.

    Έκτοτε, σύμφωνα με το TradeWinds, το GasLog Shanghai κινείται στην αγορά spot μέσω του Cool Pool (συνεργασία της GasLog με την Golar), το GasLog Santiago έχει ναυλωθεί με πολυετές συμβόλαιο, ενώ το GasLog Sydney πρόκειται να ξεκινήσει τον Δεκέμβριο μία ναύλωση 18 μηνών από τη Cheniere Energy.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Eλληνικών συμφερόντων ναυτιλιακές στο μικροσκόπιο της Shell. Οι υποψήφιοι

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γ. Αγγελικούσης: Γιατί άλλαξε το όνομα της Anangel Maritime Services

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:  Α. Μαρτίνος: Η νέα κίνηση της Μinerva Marine στην αγορά LNG



    ΣΧΟΛΙΑ