• Ναυτιλία

    SHIPPING FOCUS: Big business στη DryShips για τον Γιώργο Οικονόμου

    Γιώργος Οικονόμου, επικεφαλής DryShips ναυτιλία

    Γιώργος Οικονόμου, επικεφαλής DryShips


    Αυτές είναι πέντε από τις σημαντικότερες εξελίξεις στη ναυτιλία που πρέπει να γνωρίζετε.

    Κυρίαρχος στη Dryships ο Οικονόμου

    Ο Γιώργος Οικονόμου είναι πλέον κάτοχος ποσοστού  της τάξεως του 53,5% στην DryShips. Το ποσοστό αυτό, με βάση τη σημερινή τιμή διαπραγμάτευσης της μετοχής της εταιρείας στον NASDAQ, ανέρχεται στο πόσο των 89 εκατ. δολαρίων. Αυτό έρχεται ως αποτέλεσμα του offering δικαιωμάτων άξιας 100 εκατομμυρίων δολαρίων και συνδέεται με την πώληση του ποσοστού του Έλληνα εφοπλιστή, στο pool της Heidmar. Ως αποτέλεσμα με την κίνηση αυτή, ο Οικονόμου έχει πλέον αυξήσει κατά πολύ τη συμμετοχή του στη DryShips.

    Δυναμική επιστροφή της Hellespont

    Με την παραγγελία τεσσάρων tankers  η ναυτιλιακή εταιρεία, συμφερόντων του Έλληνα εφοπλιστή Φρίξου Παπαχρηστίδη, επιστρέφει δυναμικά στην αγορά της μεταφοράς πετρελαίου. Συγκεκριμένα η εταιρεία φέρεται να έχει υπογράψει επιστολή προθέσεων για την κατασκευή τεσσάρων δεξαμενόπλοιων, χωρητικότητας 51.000-dwt το καθένα. Αυτή η κίνηση έρχεται να αποδείξει με τον καλύτερο τρόπο πως η ναυτιλιακή αφήνει πίσω της μία δύσκολη περίοδο.

    Άνοδος για την Talink

    H εσθονική Talink αύξησε τον αριθμό των φορτηγών και επιβατών τον Αύγουστο. Η ναυτιλιακή που δραστηριοποιείται στο χώρο των ro-pax μετέφερε φέτος 14,5% περισσότερο φορτίο (30.659 μονάδες) σε σχέση με τον Αύγουστο του 2016.Επίσης, μετέφερε 980.234 επιβάτες, έχοντας μία αύξηση της τάξεως του 1,9% σε σχέση με την ίδια εποχή το προηγούμενο έτος. Πάντως ο αριθμός των επιβατικών οχημάτων μειώθηκε κατά 7,8%, (μεταφέροντας 116.035 αυτοκίνητα) συγκριτικά με τον Αύγουστο του 2016.

    H International Seaways πούλησε tanker

    Η εισηγμένη ναυτιλιακή στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, προχώρησε στην πώληση ενός εκ των παλαιότερων product tanker της, σύμφωνα με τους brokers. Συγκεκριμένα πρόκειται για το Overseas Petromar (χωρητικότητας 35.000-dwt και κατασκευής 2001), που στην online πλατφόρμα ναυτιλιακών δεδομένων κοστολογείται στα 7,32 εκατομμύρια δολάρια. Η International Seaways κινείται για την ανανέωση του στόλου της.

    Ιστορικά χαμηλά κέρδη για την Dredging Corporation

    Η κρατική εταιρεία Dredging Corporation της Ινδίας (DCI) δημοσίευσε το χαμηλότερο ετήσιο κέρδος της. Συγκεκριμένα η εταιρεία που έχει στο στόλο της 19 βυθοκόρους για εξειδικευμένες εργασίες, σημείωσε καθαρά κέρδη της τάξεως των 640 χιλιάδων δολαρίων για το 2016. Ποσό το οποίο δεν έχει καμία σχέση με το 2015 όπου τα καθαρά κέρδη της εταιρείας ανέρχονταν στα 6,7 εκατομμύρια δολάρια. Τα συνολικά έσοδα της εταιρείας για το 2016 ήταν 9,1 εκατ. δολαρίων, έναντι 10,5 εκατ. δολαρίων ένα χρόνο πριν.

     

    Το Baltic Exchange Index και οι επιμέρους δείκτες του εκπροσωπούν καθημερινά τις τιμές των ναύλων για τα χύδην φορτία. Για την Τρίτη (05/09/2017), οι δείκτες του Baltic Freight Index διαμορφώθηκαν ως εξής:

    • Baltic Dry Index (BDI): 1215 (+28)
    • Baltic Capesize Index (BCI): 2313 (+70)
    • Baltic Panamax index (BPI): 1275 (+48)
    • Baltic Supramax Index (BSI): 863 (+3)
    • Baltic Handysize Index (BHSI): 491 (+4)

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Φρίξος Παπαχρηστίδης (Hellespont): Μεγάλο comeback με 4 νέα δεξαμενόπλοια

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Έργα εκσυγχρονισμού στο λιμάνι της Πάτρας

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Τι δείχνουν οι δείκτες για τη ναυλαγορά ξηρού φορτίου



    ΣΧΟΛΙΑ