Ναυτιλία

Κρίτων Λεντούδης: Δύο νέα πλοία για τον στόλο της Evalend Shipping

  • Newsroom
Κρίτων Λεντούδης ναυτιλία

Κρίτων Λεντούδης, εφοπλιστής Evalend Shipping


Την ισχυροποίηση της παρουσίας της στον κλάδο μεταφοράς αερίου δρομολογεί η ναυτιλιακή Evalend Shipping, του εφοπλιστή Κρίτωνα Λεντούδη, προχωρώντας στην παραγγελία δύο πλοίων μεταφοράς LPG.

Στο εβδομαδιαίο της report η Intermodal αναφέρει ότι η εταιρεία συμφώνησε με το νοτιοκορεάτικο ναυπηγείο Hyundai Mipo για την κατασκευή δύο carrier LPG, χωρητικότητας 40,000 cbm, στην τιμή των 45,7 εκατ. δολαρίων έκαστο.

Η παράδοση των νεότευκτων ορίστηκε για το τέλος του 2022 και τις αρχές του 2023.

Καμία από τις δύο πλευρές δεν έχει επιβεβαιώσει τη συμφωνία, ενώ ορισμένες πηγές αναφέρουν ότι οι συζητήσεις για τη συμφωνία βρίσκονται σε εξέλιξη.

Σημειώνεται ότι τον περασμένο μήνα, το συγκεκριμένο ναυπηγείο επιβεβαίωσε την παραγγελία δύο πλοίων μεταφοράς LPG χωρητικότητας 40,000 cbm από την Trafigura, στην τιμή των 52,5 εκατ. δολαρίων έκαστο.

Εκτός από τον κλάδο των LPG, η Evalend έχει υπό κατασκευής και δύο τάνκερ VLCC, στο ναυπηγείο Hyundai Samho Heavy Industries.

Η ναυτιλιακή δραστηριοποιούνταν παραδοσιακά στην αγορά ξηρού φορτίου, και στα τέλη του 2017 αποφάσισε να εισέλθει στην αγορά των τάνκερ, εντάσσοντας στον στόλο της το πρώτο της VLCC, το δεξαμενόπλοιο Meandros (χωρητικότητας 309.498-dwt και κατασκευής 2000 στα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries), το οποίο στη συνέχεια μετονομάστηκε σε Najaf.

Πρόσφατα, σύμφωνα με δημοσιεύματα, πούλησε το συγκεκριμένο πλοίο στην τιμή των 19,25 εκατ. δολαρίων.

Σύμφωνα με την Allied Shipbroking, η Evalend παρήγγειλε φέτος τον Φεβρουάριο δεξαμενόπλοιο VLCC χωρητικότητας 300,000 dwt, το κόστος του οποίου θα ανέλθει στα 94,2 εκατ. δολάρια. Η παράδοση του προγραμματίζεται για το 2021.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της βάσης δεδομένων της Clarksons, η Evalend διαθέτει στόλο με 42 πλοία.

Ναυπηγεία Σκαραμαγκά: Σκεπτικισμός στην Onex για τα ΕΝΑΕ – Πώς διαμορφώνεται το τίμημα

Πάρις Κασιδόκωστας-Λάτσης: Προς πώληση δύο παλαιότερης κατασκευής τάνκερ MR2 της Latsco

Μαρίνα Χατζηπατέρα: Το venture capital TMV και η καινοτομία στη ναυτιλία

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση


ΣΧΟΛΙΑ