Η δραστηριότητα των πλοίων μεταφοράς χύδην φορτίου (S&P) αυτή την εβδομάδα κατανεμήθηκε στα μεγαλύτερα και μεσαίου μεγέθους τμήματα και καταγράφεται ένας μεγάλος αριθμός συναλλαγών.

Στον τομέα των Capesize, το «EUROPE» – 179K/2010 Daewoo πουλήθηκε για 30,9 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ σε Κινέζους αγοραστές. Στον τομέα των Panamax, οι Κινέζοι αγοραστές απέκτησαν το «THE GIVER» – 76K/2006 Sanoyas κατηγορίας πάγου 1C για 11,5 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ .

1

Στα άλλα μεγέθη, το supramax «WARIYA NAREE» – 54K/2011 Hindustan πουλήθηκε για 9,85 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ , ενώ το εύχρηστο «SEPETIBA BAY» – 35K/2012 Samjin πουλήθηκε για χαμηλά και μεσαία 11 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ και τα δύο σε άγνωστα συμφέροντα.

Τέλος, Τούρκοι αγοραστές απέκτησαν το «BC VANESSA» – 32K/2010 Saiki για 12,5 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ .

Η δραστηριότητα S&P των δεξαμενόπλοιων αυτή την εβδομάδα χαρακτηρίστηκε από ομαδική δραστηριότητα στον τομέα LR1, παράλληλα με πρόσθετες συναλλαγές στους τομείς MR και μικρών δεξαμενόπλοιων.

Στον τομέα LR2, τα αδελφά πλοία «STI GOAL» – 110K/2016 GSI και «STI GALLANTRY» – 110K/2016 GSI πουλήθηκαν ομαδικά για 104,6 εκατομμύρια δολάρια το καθένα, σε άγνωστους αγοραστές.

Στον τομέα MR, το «NORD SUPERIOR» – 50K/2015 STX άλλαξε χέρια για 33,8 εκατομμύρια δολάρια , με άγνωστους αγοραστές.

Τέλος, στον τομέα των μικρών δεξαμενόπλοιων, το «LILAC» – 7K/2009 Qingdao Qianjin πουλήθηκε για 4,5 εκατομμύρια δολάρια.

Διαβάστε επίσης:

Ρεκόρ κερδών για την Carnival 2,6 δισ. δολάρια και έσοδα 26,62 δισ. δολάρια

Xclusiv: Επιταχύνθηκε η γήρανση των φορτηγών πλοίων με το 28% του στόλου να είναι ήδη 16 ετών

Κικίλιας: Ένταξη έργων λιμενικών υποδομών σε Σούδα και Λευκάδα ύψους 26 εκ. ευρώ