ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η κινεζική ναυτιλιακή εταιρεία COSCO αποκάλυψε ένα εκτεταμένο πρόγραμμα νεότευκτων πλοίων ύψους 1,75 δισεκατομμυρίων δολαρίων, που περιλαμβάνει την κατασκευή 29 πλοίων, καθώς ο κρατικός όμιλος συνεχίζει να ανανεώνει και να επεκτείνει τον στόλο του.
Το νέο επενδυτικό πακέτο περιλαμβάνει 23 πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου kamsarmax και 6 πολύ μεγάλα πλοία μεταφοράς αργού πετρελαίου (VLCC) και όλα θα κατασκευαστούν σε Κινεζικά ναυπηγεία, ενώ έχουν προγραμματιστεί για παράδοση μεταξύ 2027 και 2028.
Σύμφωνα με τις σχετικές ανακοινώσεις, η COSCO Shipping Development, του χρηματοδοτικού βραχίονα του κρατικού ναυτιλιακού γίγαντα της Κίνας, COSCO Shipping Heavy Industry (Dalian), θα ναυπηγήσει τα πλοία, χωρητικότητας 87.000 dwt bulkers βάσει συμβάσεων αξίας περίπου 7,34 δισεκατομμυρίων RMB (1,03 δισεκατομμύρια δολάρια), ενώ η Dalian Shipbuilding Industry Corp (DSIC) θα ναυπηγήσει τα έξι VLCCs, χωρητικότητας 307.000 dwt, αξίας 5,09 δισεκατομμυρίων RMB (715 εκατομμύρια δολάρια).
Τα φορτηγά πλοία θα ναυλωθούν με συμβόλαια 20ετούς διάρκειας, (bareboat charters) στην COSCO Shipping Bulk, ενώ τα VLCC που προορίζονται για μεταφορά μεθανόλης και LNG θα συνάψουν συμβόλαια μακροπρόθεσμης μίσθωσης με την COSCO Shipping Energy Transportation.
Οι παραδόσεις θα ξεκινήσουν τον Απρίλιο του 2027 και θα ολοκληρωθούν έως τα τέλη του 2028.
Διαβάστε επίσης:
Glosten: Σχεδίασε και κατασκευάζει ηλεκτρικό πλοίο 75 επιβατών
The Mission to Seafarers: Ο δείκτης ευτυχίας των ναυτικών μειώνεται κατακόρυφα
Ανατροπή στη Ναυτιλία: Ραγδαίες αλλαγές φέρνει η Τεχνητή Νοημοσύνη
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Chanel: Ένα καλάθι σουπερμάρκετ με την υπογραφή του Karl Lagerfeld έσπασε κάθε ρεκόρ σε δημοπρασία
- Η Ευρωπαϊκή Εισαγγελία κατάσχεσε πάνω από 2,2 εκατ. μέτρα λαθραίου υφάσματος από την Κίνα στο πλαίσιο έρευνας για τελωνειακή απάτη
- Ποιος είναι ο μεγαλύτερος κίνδυνος που απειλεί τις αγορές το 2026
- Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, τι θα γίνει σε Metlen και Intralot, τι θα κάνει τώρα η Βρεττού, νέος πρόεδρος στην Εθνική Ασφαλιστική, νέο deal για Δελαπόρτα, τα dinners Χούρι και Χατζηιωάννου, και γιατί το matsuhisa θα γίνει…Προκοπούπολη