• Ναυτιλία

    Η ασυνήθιστη κίνηση της Laskaridis Shipping που δεν θα έχει συνέχεια

    Πάνος Λασκαρίδης. Εφοπλιστής

    Πάνος Λασκαρίδης. Εφοπλιστής


    Η ασυνήθιστη κίνηση του ελληνικού ναυτιλιακού ομίλου Laskaridis Shipping, συμφερόντων της οικογένειας Λασκαρίδη, να αποκτήσει ένα πλοίο υποστήριξης για πλατφόρμες εξόρυξης πετρελαίου (PSV) δεν θα έχει συνέχεια, σύμφωνα με την εταιρεία.

    Η Laskaridis Shipping επιβεβαίωσε την απόκτηση του πλοίου Malaviya Twenty (χωρητικότητας 4.500 dwt, κατασκευής 2004, μετονομάστηκε σε Typhoon), το οποίο παρέμενε παροπλισμένο επί δύο και πλέον χρόνια σε λιμάνι της Βρετανίας, μετά την κατάρρευση της πλοιοκτήτριας εταιρείας, της ινδικής GOL Offshore. Το πλοίο πωλήθηκε τον προηγούμενο μήνα σε πλειστηριασμό έναντι 1,076 εκατομμυρίων δολαρίων και πλέον έχει αναχωρήσει από τη Βρετανία με προορισμό το ναυπηγείο Astander στη Σανταντέρ της Ισπανίας, όπου και θα υποβληθεί σε εργασίες συντήρησης.

    Η εταιρεία διευκρινίζει ότι το πώς θα αξιοποιηθεί το νέο απόκτημά της θα αποφασιστεί εν ευθέτω χρόνω, ενώ ξεκαθαρίζει πως δεν έχει πρόθεση να πραγματοποιήσει άλλες κινήσεις στην αγορά των πλοίων PSV. Άλλωστε, παραδοσιακά η Laskaridis Shipping είναι γνωστή για τις δραστηριότητές της στις αγορές των bulkers, των reefers και των τάνκερ.

    Αξίζει να σημειωθεί ότι το πλοίο που απέκτησε η εταιρεία έχει επισχεθεί τον Ιούνιο του 2016 για απλήρωτες οφειλές σε λιμάνια και πλήρωμα. Το πλήρωμα του πλοίου έχει πλέον επαναπατριστεί.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Super deal στη ναυτιλία! Συγχώνευση στην αγορά των containers με πρωταγωνίστρια ελληνική εταιρία

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γ. Οικονόμου: Η Dryships εξαγοράζει τέσσερα πλοία του βασικού της μετόχου έναντι 198,5 εκατ. δολ.

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:  Α. Πίττας: Ένα ακόμα πλοίο ξηρού φορτίου για την Eurobulk



    ΣΧΟΛΙΑ