ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Για «παλιοσίδερα» στέλνει το δεύτερο παλαιότερο πλοίο της η ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία Dileton Maritime.
Σύμφωνα με πηγές της αγοράς από την Αθήνα, το πλοίο Hydroussa (χωρητικότητας 44.532-dwt και κατασκευής 1996) πωλήθηκε στο Πακιστάν έναντι 440 δολαρίων ανά ldt, που μεταφράζεται σε 4,9 εκατ. δολάρια.
Με τον τρόπο αυτό η εταιρεία με έδρα τον Πειραιά θα μείνει με ένα ενεργό πλοίο, το Erikoussa (χωρητικότητας 75.744-dwt και κατασκευής 2005).
Σημειώνεται πως τα άλλα δύο «ενεργά» πλοία της εταιρείας είναι «εκτός λειτουργίας».
Το tanker Androussa (χωρητικότητας 47.629-dwt και κατασκευής 1995), επισχέθηκε τον Οκτώβριο του 2017 από το βασιλικό ναυτικό της Σαουδικής Αραβίας, καθώς πριν την είσοδο του στο λιμάνι του Yanbu, είχε προηγουμένως επικοινωνία μέσω ασυρμάτου με το Ιράν.
Οι τεταμένες σχέσεις μεταξύ των δύο χωρών φαίνεται πως έπαιξαν σημαντικό ρόλο στην επίσχεση του πλοίου.
Όσον αφορά το panamax Donousa (χωρητικότητας 76.400-dwt και κατασκευής 2004) βρίσκεται «κολλημένο» σε αμερικάνικα ύδατα, χωρίς να έχει αποσαφηνιστεί ο λόγος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Στο στόλο Έλληνα εφοπλιστή τα έξι νεότευκτα της χρεοκοπημένης Toisa
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ν. Πατέρας: Το νέο deal του εφοπλιστή και ο στόχος του… διπλασιασμού
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: To νέο εγχείρημα του Πάρι Κασιδόκωστα-Λάτση έχει και πάλι το όνομα της μητέρας του
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Λευκός Οίκος: Κατηγορεί την Ινδία πως χρηματοδοτεί τον πόλεμο της Ρωσίας στην Ουκρανία
- F1 Ουγγαρία: Νίκη στρατηγικής για Νόρις
- Ελβετία: Έκτακτη σύσκεψη του υπουργικού συμβουλίου τη Δευτέρα μετά το σοκ από τους νέους δασμούς του Τραμπ
- Δανία: Γιατί τα προβλήματα της Novo Nordisk προκαλούν ανησυχία για την οικονομία της χώρας
