ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η ναυτιλιακή εταιρεία GasLog, του Πήτερ Γ. Λιβανού, σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές παρήγγειλε τέσσερα νεότευκτα πλοία μεταφοράς LNG στο ναυπηγείο Jiangnan.
Η επιστολή προθέσεων, που υπογράφηκε, με το κινεζικό ναυπηγείο προβλέπει δύο οριστικές παραγγελίες, με δυνατότητα προαίρεσης για δύο επιπλέον πλοία.
Πηγές από τη ναυπηγική βιομηχανία εκτιμούν την τιμή στα 230 εκατομμύρια δολάρια ανά πλοίο, με τις παραδόσεις να αναμένονται το 2028.
Η GasLog διαχειρίζεται επί του παρόντος έναν στόλο 22 πλοίων μεταφοράς LNG, συμπεριλαμβανομένων πλοίων με ναύλωση bareboat.
Η εταιρεία έχει επίσης δύο πλοία σε παραγγελία στο Hanwha Ocean της Νότιας Κορέας, τα οποία πρόκειται να παραδοθούν μέσα στην τρέχουσα χρονιά.
Εάν επιβεβαιωθεί, η συμφωνία θα είναι η πρώτη παραγγελία πλοίου μεταφοράς LNG της εταιρείας σε κινεζικό ναυπηγείο.
Επίσης, να αναφερθεί ότι το έτος 2025, η εταιρεία GasLog, έχει προγραμματίσει επισκευές για συνολικά 12 πλοία σε διάφορα ναυπηγεία παγκοσμίως, όπως στη NAVANTIA στην Ισπανία, στο MMHE Shipyard στη Μαλαισία, στα Yiu Lian Dockyards στο Shekou της Κίνας και στο BESIKTAS Shipyard στην Τουρκία.
Τα GasLog Saratoga και GasLog Windsor να είναι τα πρώτα πλοία που ολοκλήρωσαν τις επισκευές στις δεξαμενές και είναι έτοιμα να σαλπάρουν σε όλο τον κόσμο
Ο δεξαμενισμός και η δεύτερη ειδική επιθεώρηση του πλοίου GasLog Saratoga στα ναυπηγεία Yiu Lian είναι ένα σημαντικό ορόσημο, σηματοδοτώντας την πρώτη επισκευή ενός πλοίου GasLog σε ένα κινέζικο ναυπηγείο με πολύ θετικά αποτελέσματα.
Το GasLog Windsor ολοκλήρωσε την πρώτη ειδική επιθεώρηση στο ναυπηγείο NAVANTIA στην Ισπανία. Κατά τη διάρκεια αυτής, το πλοίο εφάρμοσε ισχυρές τεχνικές αναβαθμίσεις που στοχεύουν στην ενίσχυση του αποτυπώματος άνθρακα του.
Διαβάστε επίσης
Euroseas (Αριστείδης Πίττας): Κέρδη 36,9 εκατ. δολαρίων στο τρίμηνο
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- METLEN ΠΡΟΣΟΧΗ: Δεν θα αντέξετε με αυτά που θα διαβάσετε και ποιο είναι τώρα το απόλυτο trade με οδηγό της Goldman
- Γιατί το πρόγραμμα «Σπίτι μου 2» κινδυνεύει να αποτύχει
- Καλώδιο Ελλάδας-Κύπρου: Μεγαλώνει το χάσμα – Τα τρία σημεία διαφωνίας που… ρίχνουν το έργο στα βράχια
- Sea-Intelligence: Αυξήθηκαν οι ρύποι από τις επιθέσεις των Χούθι και τον περίπλου της Αφρικής από τα πλοία κοντέινερ
